http://www.apple.com/support/downloads/frontrow101.htmlquote:Op zondag 15 januari 2006 00:01 schreef E.T. het volgende:
Ook fijn
"voer installatie opnieuw uit"
Er hebben zich fouten voorgedaan
Keyboard shortcut aanpassen of weghalen en terugzetten?quote:
Bewijseerst dat ik een Poewerbooek jehb ne daarna mar het het ramquote:Op zondag 15 januari 2006 00:18 schreef Furious het volgende:
super-muffin! Ik kom je Powerbook kopen, ik geef je 600 euro en daar moet je blij mee zijn! Ik ben er over 15 minuten!
Ik wil een MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACCCCCCCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!1111eeinseulf
en we hebben een bezopen persoon in tha housequote:Op zondag 15 januari 2006 04:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bewijseerst dat ik een Poewerbooek jehb ne daarna mar het het ram
Bedankt. Ik ga dan wel ff maandag langs MacHouse in Rotterdam. Maar die verkopen dan ander geheugen oid dan bij de Apple Store online? Want als ik zo de prijzen vergelijk tussen de Apple Store online en Alternate met Kingston scheelt het zowat 50%.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:19 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
WACHT HO FULL STOP!
Kingston wizards geven aan dat er in iBooks G4 PC2100 SO-DIMM RAM moet. Dat werkt echter alleen in de 128 en 256 MB varianten. Boven die grootten moet je er toch echt PC2700 induwen!
Ik heb zelf dit probleem gehad. Halfjaartje terug een paar maanden in de clinch gelegen met Kingston UK daarover. En bagatelliseer het niet. Je Book krijgt ongetwijfeld kernel panics all over the place als je hier niet voorzichtig mee omgaat!
Ga dus gewoon naar een MacHouse, weet je zeker dat ze je het goede geheugen geven en het is niet veel duurder dan bij de PC boer (en ze zetten het er nog gratis in ook, al is dat bij een iBook echt een fluitje van een cent)
Nu maar hopen dat je dit nog leest.
Ok, dan ga ik daar ff langsquote:Op zondag 15 januari 2006 09:23 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja MacHouse verkoopt geheugen wat zo'n 70 euro voor 512 MB kost. Zeer schappelijk dus.
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
en we hebben een bezopen persoon in tha house![]()
![]()
![]()
Die 2e lijkt op Geqxon.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]Nieuwjaars receptie gehad van de AlbertHeijn
Ik heb gister lol gehad met Photobooth in de MacHouse:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch maar weer ervoor zorgen dat je je MSN naam niet zo makkelijk kan veranderen in (kut, hoe heet dat programmaatje ook alweer.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:41 schreef super-muffin het volgende:
Bedankt
trouwens, ik kom net op MSN, zie ik mn naam daar staan:
Daniezjel(b)? Alcholhol nij de PT id elecht vvvor je.
Je kunt het ook kopen. Het is het geld best waard hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:44 schreef tonks het volgende:
ik haat sailingclicker.. kut 30clicks limitt
Adium!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Toch maar weer ervoor zorgen dat je je MSN naam niet zo makkelijk kan veranderen in (kut, hoe heet dat programmaatje ook alweer.).
Netjes. In welke gevallen? Bron?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:01 schreef Rock-shocker het volgende:
De iMac Core Due blijkt soms bijna even snel te zijn als een PowerMac G5 Quad
Mda vario gek!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:50 schreef Furious het volgende:![]()
In Februari mag ik al een nieuw toestel kiezen van T-Mobile.![]()
Tips?
Apple of niet-Apple compatible maakt me niet uit, ik ga toch m'n telefoon niet voor zulke doeleinden gebruiken.
T-Mobile.![]()
]quote:Op zondag 15 januari 2006 17:01 schreef De_Hertog het volgende:
Tonks, ik denk dat je geluk had, er is nu een update voor TransparantDock die 10.4.4 ondersteund. Nou ja, het werkt in ieder geval weer
Ik ben een beetje afgekickt van Smartphones. Het opstarten (met de 6600 althans) duurt eeuwen, je hebt last van vastlopers af en toe, ze zijn groot.quote:
ooh okee ik snap hetquote:Op zondag 15 januari 2006 19:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei dat je geluk hebt gehad
Laten we dan hopen dat VMware ze voor gaat zijn. Dat is toch de betere emulatiesoftware en draait toch al onder Linux, dus zou makkelijker te porten moeten zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:59 schreef Tijn het volgende:
Microsoft is lekker bezig: http://tweakers.net/nieuws/40758
Virtual PC draait niet op de Intel Mac en er is geen planning wanneer hun software Universal zal zijn
Inderdaad. Maar sowieso is er op een Intel-Mac wat minder behoefte aan een complete virtuele machine dan op een PPC-Mac. Linux-programma's draaien immers toch al op Mac OS X en Windows-programma's kun je draaien met Wine.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Laten we dan hopen dat VMware ze voor gaat zijn. Dat is toch de betere emulatiesoftware en draait toch al onder Linux, dus zou makkelijker te porten moeten zijn.
t-mobilequote:Op zondag 15 januari 2006 18:50 schreef Furious het volgende:![]()
In Februari mag ik al een nieuw toestel kiezen van T-Mobile.![]()
Tips?
Apple of niet-Apple compatible maakt me niet uit, ik ga toch m'n telefoon niet voor zulke doeleinden gebruiken.
T-Mobile.![]()
Dat zeggende, wie weet... Misschien draait VMware al onder X11.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:06 schreef Tijn het volgende:
Linux-programma's draaien immers toch al op Mac OS X
Weet je toevallig ook hoe snel dat gaat?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat zeggende, wie weet... Misschien draait VMware al onder X11.
Of misschien kun je met Wine de Windows-versie van Virtual PC draaienquote:Op zondag 15 januari 2006 19:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat zeggende, wie weet... Misschien draait VMware al onder X11.
Als het goed is ongeveer net zo snel of langzaam als VMWare op een willekeurige Linux-machine met dezelfde specs als een Intel Mac, toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook hoe snel dat gaat?
Dan weet ik nog niet hoe snel dat isquote:Op zondag 15 januari 2006 19:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het goed is ongeveer net zo snel of langzaam als VMWare op een willekeurige Linux-machine met dezelfde specs als een Intel Mac, toch?
quote:
Don't push your luck. Bitch.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:18 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je je Powerbook aan mij verkoopt voor 500 euro zeg ik dat je gelijk hebt. Ok?
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Don't push your luck. BitchGeqxon.
quote:"...the Intel build of Safari is the fastest web browser that I have ever used, on any platform. Instead of bouncing in the dock and forcing you to wait, Safari opens a new window and loads a page almost instantly when you open it..."
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:52 schreef super-muffin het volgende:
Dat zijn geen grappen Furious [afbeelding]
Trouwens leuk om te lezen:
[..]
dat grote dock.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:58 schreef De_Hertog het volgende:
Zoekopdracht:
http://www.dehertog.net/zooi/desk.png
Wat hoort niet thuis in bovenstaand plaatje?
Niets dat ik weet. Het zit ook alleen in de achtergrond, komt niet over andere schermen heen..quote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef nietzman het volgende:
Wat heb je met je videokaart gedaan!
Behalve dat het fout isquote:
2 apps uit mijn tiplijst actief!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:58 schreef De_Hertog het volgende:
Zoekopdracht:
http://www.dehertog.net/zooi/desk.png
Ja. Software die ik de moeite waard vind wil ik best voor betalen. Die tomaat is Tomato Torrent. Die is nu overigens iLife aan het downloaden. Niet omdat ik dat niet de moeite waard vind, maar de verzendtijd is drie weken en ik wil het nuquote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef XL het volgende:
[..]
2 apps uit mijn tiplijst actief!![]()
Heb je BluePhoneElite gekocht?
en wat is die tomaat?
Ik denk dat ik hem ook ga kopen (quote:Op zondag 15 januari 2006 23:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja. Software die ik de moeite waard vind wil ik best voor betalen.
nee goser dat is geen photoshop maar gewoon echt. Tis oud nieuws want het is algemeen bekend dat de Japanners alles wat net nieuw is slopen om te kunnen kijken wat er allemaal inzit.quote:Op zondag 15 januari 2006 om 22:54 uur schreef 'Rock-shocker' het volgende:
Heeft iemand al die foto's gezien van die vage japanner die claimt een Intel iMac uitelkaar gehaald te hebben? En gelooft hier iemand dat? Het zag er zo gephotoshopped als de best uit
Ik gebruikte het al toen het nog gratis Beta was, toen het niet meer werkte heb ik een week zonder gedaan en toen besloot ik het maar te kopenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:14 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem ook ga kopen (), de app is echt fantastisch!
Is Tomato Torrent Java-based?
En alhoewel het lelijk blijft vergelijken ze de voorkant van de Intel met de achterkant van de G5. Helemaal eerlijk zijn die foto's dus ook weer niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:15 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
nee goser dat is geen photoshop maar gewoon echt. Tis oud nieuws want het is algemeen bekend dat de Japanners alles wat net nieuw is slopen om te kunnen kijken wat er allemaal inzit.![]()
Je hebt 1024x768 en zo'n groot dock, als je je dock iets kleiner instelt heb je meer werkruimte.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Behalve dat het fout is, wat is er groot aan mijn dock?
Ik heb niet echt het gevoel tekort te komen. Bovendien, normaal werk ik op een 17.4 scherm, dat scheelt ook alquote:Op zondag 15 januari 2006 23:32 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Je hebt 1024x768 en zo'n groot dock, als je je dock iets kleiner instelt heb je meer werkruimte.
Ja ik weet dat die gasten alles slopen wat los en vast zit. Maar toch vind ik het lastig om dat plaatje te geloven, want het zag er ECHT extreem lelijk uit. We hebben het toch wel over hetzelfde plaatje he?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:15 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
nee goser dat is geen photoshop maar gewoon echt. Tis oud nieuws want het is algemeen bekend dat de Japanners alles wat net nieuw is slopen om te kunnen kijken wat er allemaal inzit.![]()
Gemaakt zonder iets hoeven op te sturen naar de fabrikant dus.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:32 schreef super-muffin het volgende:
Repair completed - No part return required
Zoiets?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:41 schreef Hugster het volgende:
Wanneer zal Safari overgaan naar de andere look?
Alleen Finder en Safari zitten nog op brushed metal, en volgens mij misstaat zo'n iTunes schilletje Safari helemaal niet
http://www.maxthemes.com/themes/?theme=Aqua%20Extremequote:Op maandag 16 januari 2006 13:55 schreef Hugster het volgende:
ja
Is hij 100% perfect of heb je soms nog grafische glitches o.i.d?
En link please!
Ik zie hetquote:Op maandag 16 januari 2006 14:04 schreef tonks het volgende:
Je kan Flickr sites ook toevoegen aan je iPhoto photocasts
Thanks, dat gaan we proberenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://www.maxthemes.com/themes/?theme=Aqua%20Extreme
En hij is vrij perfect. 8).
Kan je Graphite nog steeds aanzetten in dat ding? Want al die kleurtjes vind ik persoonlijk maar niets...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://www.maxthemes.com/themes/?theme=Aqua%20Extreme
En hij is vrij perfect. 8).
Op die manier kun je die billen ook testen, inderdaad.quote:
Op die site staat iets over een bugfix die vooral opviel in Graphite, zal dus welquote:Op maandag 16 januari 2006 14:22 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Kan je Graphite nog steeds aanzetten in dat ding? Want al die kleurtjes vind ik persoonlijk maar niets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |