Geluksvogel. Ik probeer het me voor te stellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb het genoegen gehad een meidje dat zich onbespied waande te zien klaarkomen tegen een trillende beschermkap van een koekjes-verpakkingsmachine.
Ik zou het nog eerder als "indrukwekkend" willen omschrijven dan opwindend, alshoewel het dat zeker ook was.
Nou, 't was 's morgens vroeg om een uur of 7 wanneer er nog bijna niemand in de verpakkingsafdeling loopt omdat die pas om half 8 gaat draaien als de eerste koekjes via een transportband uit de bakkerij komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:17 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Geluksvogel. Ik probeer het me voor te stellen.
Zou wel een leuke scene zijn voor een film.
"Gold Jerry, gold!"
OMG, wat geil!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou, 't was 's morgens vroeg om een uur of 7 wanneer er nog bijna niemand in de verpakkingsafdeling loopt omdat die pas om half 8 gaat draaien als de eerste koekjes via een transportband uit de bakkerij komen.
Zij was daar bezig om de machines voor te bereiden en ik zat een meter of 10 verder op de grond, bezig met wat technisch onderhoud.
Ze zette een rol doorzichtige folie op de machine, legde een stapel dozen van de pallet op een tafel en als laatste moesten er nog kartonnen onderleg-kaartjes in de machine. Dat is een rekwerk dat nogal hoog is en waar via zuignappen een kaartje wordt gepakt waar de koekjes dan opgelegd worden voor ze in de folie gaan.
Onder de toevoerketting zit een vacuumpomp gemonteerd die nogal trilt als ie loopt en de bescherkap trilt lekker mee.
Om de kaartjes in het rekwerk te kunnen leggen ging ze op de tenen staan, met haar onderlijf tegen de beshermkap hangend, om zo ver mogelijk te kunnen reiken. Ik denk dat ze toen merkte dat het een lekker gevoel was en om die reden zo bleef staan in plaats van meer kaartjes te gaan pakken.
Maar na ik denk ongeveer 20 seconden begon ze zo'n beetje tegen de hoekpunt van de beschermkap aan te rijden en nog even later kwam ze gewoon klaar: jeweetwel, schokkende heupen, samentrekkende billen en daarna door de knieen zakken.
Mja, dat was het. Ik vond het zoals gezegd een fantastisch schouwspel, t was ook gewoon een mooie meid, kont tieten alles er op en er aan. Ik probeer af en toe nog wel eens wat via google van haar te vinden maar dat lukt niet. Zoiets vergeet je nooit meer.![]()
Ja inderdaad moet je dat snel doen. Er is al geklaagd bij het facilitair bedrijf dat men 'meer tijd' wilde hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:39 schreef drowsycreature het volgende:
[..]
En hoe zit het dan als je een lekkere drol wil leggen? dan moet jedat dus binnen 3 minuten doen? daar heb ik meestal wel even de tijd voor nodig hoor
Mwaha, ik had haar dan kunnen chanteren ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:25 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
OMG, wat geil!![]()
Hoe lang is dat geleden dan? Misschien had je haar daarna even subtiel aan moeten spreken of zo![]()
leuke gebruikersnaamquote:Op maandag 27 februari 2006 18:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Mwaha, ik had haar dan kunnen chanteren ofzo![]()
Of ik was ontslagen wegens sexuele intimidatie. Werken tussen bijna alleen maar vrouwen op een produktieafdeling is een vak apart. Het is meestal een explosieve combinatie van ouwe vrijsters en breezahs die elk weekend hun loon er doorfeesten.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:19 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
leuke gebruikersnaamje beseft wel dat je het niet zo schrijft?
hoerrquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef Het_Biertje het volgende:
ja tuurlijk. niks zo lekker als rukken in de baas zijn tijd![]()
door jouw schuld reageer ik op een antiek topiquequote:Op donderdag 14 december 2006 16:59 schreef purmernoord het volgende:
niemand nieuwe sterke verhalen?
jammer dan, misschien nu weer?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
door jouw schuld reageer ik op een antiek topique![]()
tbh ik heb het ook welles gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zat laatst even op het werk even op het kleine kamertje van een flinke bruine baby te bevallen, kwam er iemand in de wc ernaast. Eventjes later hoorde ik een gesnuif en gezucht, wat ik dacht te herkennen als iemand die zichzelf even naar een orgasme hielp. Dit heerschap had waarschijnlijk niet in de gaten dat de wc naast hem bezet was of was in de veronderstelling dat niemand het kon horen.
Nu zou ik me niet zo snel kunnen voorstellen dat ik er een zwengel aan zou geven in tussen de witte tegels in het TL-licht. Maar misschien had de collega in kwestie juist daarvoor een dermate opwinde ontmoeting gehad dat ie even de druk van de ketel moest halen. Ik zou alleen al bang zijn iemand op de gang tegen te komen met een nadruipvlek bij de gulp oft klodders op de schoenen.
Maar zijn hier dames en/of heren die zichzelf even afzonderen op het werk om de hand aan zichzelf te slaan?
Ik kan me er weinig bij voorstellen, maar goed.. Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar zijn hier dames en/of heren die zichzelf even afzonderen op het werk om de hand aan zichzelf te slaan?
quote:Op maandag 18 december 2006 18:29 schreef Onlyy het volgende:
Hmm nee ik heb dat nooit gedaan op mijn werk (ik = vrouw)..maar ik heb wel een keer gehad..dat ik verliefd was op mijn baas. Echt VERSCHRIKKELIJK verliefd gewoon. Ik denk dat ik er 8 maanden gewerkt heb met enorme verliefdheid. Tot de dag kwam dat ik het niet meer voor me kon houden. Ik smste ook wel met hem en heb het op een dag gewoon verteld. Hij zat al (half) in een relatie. Hij zei dat hij niks met me kon beginnen omdat hij nog met haar aan het 'rommelen' was.
Erge ik.. bleef met hem sjansen en er hing gewoon een enorme spanning. Tot we een keer na sluitingstijd met zijn 2en overbleven. Toen waren we samen in kantoor en kwam ie ineens naar me toelopen. Wat een spanning!!!!!!!Hij ging voor me staan en kuste me in mijn nek!!! En daarna gingen we zoenen
hihi.. en niet alleen zoenen..echt erg eigenlijk!! Maar vond het wel fantastisch!!
Overigens is het daarna niks geworden. We hebben het gewoon stil gehouden. Raar hoor..om dan ineens weer 'gewoon' tegen elkaar te doenMaar vond het wel een SUPER ervaring. (even voor de duidelijkheid; het was geen oude lul, maar gewoon van mijn eigen leeftijd!!)
omgquote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef mighty_myte het volgende:
op school hielden we met de klas ooit een wedstrijd wie het meeste rukte op zijn stage...
Hmm, dat heb ik een keer gezien met een stel dronken kerels die een McChicken hadden gehaald, en daar in een kringetje omheen stonden. ZIj noemden het trouwens "broodje sjor"quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:23 schreef Caesu het volgende:
limp biscuit heet dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |