Misschien kreeg hij zijn bruine baby er niet uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zat laatst even op het werk even op het kleine kamertje van een flinke bruine baby te bevallen, kwam er iemand in de wc ernaast. Eventjes later hoorde ik een gesnuif en gezucht, wat ik dacht te herkennen als iemand die zichzelf even naar een orgasme hielp. Dit heerschap had waarschijnlijk niet in de gaten dat de wc naast hem bezet was of was in de veronderstelling dat niemand het kon horen.
Nu zou ik me niet zo snel kunnen voorstellen dat ik er een zwengel aan zou geven in tussen de witte tegels in het TL-licht. Maar misschien had de collega in kwestie juist daarvoor een dermate opwinde ontmoeting gehad dat ie even de druk van de ketel moest halen. Ik zou alleen al bang zijn iemand op de gang tegen te komen met een nadruipvlek bij de gulp oft klodders op de schoenen.
Maar zijn hier dames en/of heren die zichzelf even afzonderen op het werk om de hand aan zichzelf te slaan?
Nou ja openbaar... Tis niet zo dat het hele bedrijvenpark er piest/poept/masturbeert....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:49 schreef Duna het volgende:
[..]
Misschien kreeg hij zijn bruine baby er niet uit
Of misschien had ie bruine bonen gegeten![]()
En om antwoord te geven op je vraag: Nee dat lijkt me nou helemaal niks ik wil altijd weer zo snel mogelijk weg wezen als ik mijn plasje heb gepleegd en me handen heb gewassen. Ik vind openbare toiletten vies.
Of van een andere kant hard kuchen...kan ook nog altijd...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:57 schreef Vitalogy het volgende:
Dan moet je gewoon ff heel hard kuchen.
Zo van
UGH..UGH...WAT ZIJN WIJ AAN HET DOEN?
wie??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:04 schreef Vitalogy het volgende:
Volgens mij ben jij helemaal geen meisje
maar een dikke bouwvakker.
Heb jij van die lekkere collega's danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:21 schreef Darkwolf het volgende:
Ik heb dit een paar keer gedaan ja.
Zelfs bij mijn nieuwe werkgever waar ik net 2 weken zit.
Genoeg fantastie en opwinding... dan maken die tegels en dat TL licht geen ruk (letterlijk) meer uit.
Kon in de kantine en in de studieruimtes op school vroegah (HES A'dam) ook nooit de gedachten erbij houden. Zomers ook bij al dat luchtig geklede vrouwenspul is het helemaal moeilijk concentreren. Maar ik heb me daar niet bemasturbeerd op het toilet. Met die studie werd het niks overigens...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:08 schreef 1ofthefew het volgende:
een vriend van me leerde altijd voor de tentamens in de uni-bieb. daar liep dan ontzettend veel vrouwelijk schoon.
vriend ik kwestie had zich kennelijk niet gerukt een tijdje en werd gigantisch geil van de dames om hem heen.
die gast is toen dus naar de wc gegaan en heeft zich ff snel gerukt zodat hij weer kon studeren
Goh, je meent het?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef Taproot het volgende:
Ik zal het nooit vergeten, de manier waarop ze keek vanachter haar zonnebrilJammer genoeg stapte ze de volgende halte reeds af
![]()
Bron?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
uit onderzoek is gebleken dat 1 op de 3 mensen zich zelf bevredigd op het werk
uit onderzoek is gebleken dat schaapjes die vrij in de wei kunnen huppelen veel blijer zijn!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
uit onderzoek is gebleken dat 1 op de 3 mensen zich zelf bevredigd op het werk
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:27 schreef Angelic_Rose het volgende:
IMannen hoeven alleen maar hun penis uit de broek te halen, of broek naar
beneden, wat je wil, en rukken maar..![]()
quote:Maar vrouwen daarintegen moeten ook nog meebewegen..
Het toilet kan daar nooit een goede plaats voor zijn..![]()
Vooruit maar weer..quote:
En wie hield de stand bij?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef mighty_myte het volgende:
op school hielden we met de klas ooit een wedstrijd wie het meeste rukte op zijn stage...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |