Misschien kreeg hij zijn bruine baby er niet uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zat laatst even op het werk even op het kleine kamertje van een flinke bruine baby te bevallen, kwam er iemand in de wc ernaast. Eventjes later hoorde ik een gesnuif en gezucht, wat ik dacht te herkennen als iemand die zichzelf even naar een orgasme hielp. Dit heerschap had waarschijnlijk niet in de gaten dat de wc naast hem bezet was of was in de veronderstelling dat niemand het kon horen.
Nu zou ik me niet zo snel kunnen voorstellen dat ik er een zwengel aan zou geven in tussen de witte tegels in het TL-licht. Maar misschien had de collega in kwestie juist daarvoor een dermate opwinde ontmoeting gehad dat ie even de druk van de ketel moest halen. Ik zou alleen al bang zijn iemand op de gang tegen te komen met een nadruipvlek bij de gulp oft klodders op de schoenen.
Maar zijn hier dames en/of heren die zichzelf even afzonderen op het werk om de hand aan zichzelf te slaan?
Nou ja openbaar... Tis niet zo dat het hele bedrijvenpark er piest/poept/masturbeert....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:49 schreef Duna het volgende:
[..]
Misschien kreeg hij zijn bruine baby er niet uit
Of misschien had ie bruine bonen gegeten![]()
En om antwoord te geven op je vraag: Nee dat lijkt me nou helemaal niks ik wil altijd weer zo snel mogelijk weg wezen als ik mijn plasje heb gepleegd en me handen heb gewassen. Ik vind openbare toiletten vies.
Of van een andere kant hard kuchen...kan ook nog altijd...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:57 schreef Vitalogy het volgende:
Dan moet je gewoon ff heel hard kuchen.
Zo van
UGH..UGH...WAT ZIJN WIJ AAN HET DOEN?
wie??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:04 schreef Vitalogy het volgende:
Volgens mij ben jij helemaal geen meisje
maar een dikke bouwvakker.
Heb jij van die lekkere collega's danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:21 schreef Darkwolf het volgende:
Ik heb dit een paar keer gedaan ja.
Zelfs bij mijn nieuwe werkgever waar ik net 2 weken zit.
Genoeg fantastie en opwinding... dan maken die tegels en dat TL licht geen ruk (letterlijk) meer uit.
Kon in de kantine en in de studieruimtes op school vroegah (HES A'dam) ook nooit de gedachten erbij houden. Zomers ook bij al dat luchtig geklede vrouwenspul is het helemaal moeilijk concentreren. Maar ik heb me daar niet bemasturbeerd op het toilet. Met die studie werd het niks overigens...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:08 schreef 1ofthefew het volgende:
een vriend van me leerde altijd voor de tentamens in de uni-bieb. daar liep dan ontzettend veel vrouwelijk schoon.
vriend ik kwestie had zich kennelijk niet gerukt een tijdje en werd gigantisch geil van de dames om hem heen.
die gast is toen dus naar de wc gegaan en heeft zich ff snel gerukt zodat hij weer kon studeren
Goh, je meent het?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef Taproot het volgende:
Ik zal het nooit vergeten, de manier waarop ze keek vanachter haar zonnebrilJammer genoeg stapte ze de volgende halte reeds af
![]()
Bron?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
uit onderzoek is gebleken dat 1 op de 3 mensen zich zelf bevredigd op het werk
uit onderzoek is gebleken dat schaapjes die vrij in de wei kunnen huppelen veel blijer zijn!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
uit onderzoek is gebleken dat 1 op de 3 mensen zich zelf bevredigd op het werk
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:27 schreef Angelic_Rose het volgende:
IMannen hoeven alleen maar hun penis uit de broek te halen, of broek naar
beneden, wat je wil, en rukken maar..![]()
quote:Maar vrouwen daarintegen moeten ook nog meebewegen..
Het toilet kan daar nooit een goede plaats voor zijn..![]()
Vooruit maar weer..quote:
En wie hield de stand bij?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef mighty_myte het volgende:
op school hielden we met de klas ooit een wedstrijd wie het meeste rukte op zijn stage...
Hahahaha schitterendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef Taproot het volgende:
en ik steeds maar die spier opnieuw op-en ontspannen zodat ie (in halfstijve toestand dan) op en neer leek te wippen onder die joggingIk zal het nooit vergeten, de manier waarop ze keek vanachter haar zonnebril
Jammer genoeg stapte ze de volgende halte reeds af
![]()
Nee van een mens loop ik niet zo snel warm dat ik moet rukken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:23 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Heb jij van die lekkere collega's dandaar ga je stiekem op zitten geilen om vervolgend even op de plee te rukken.
Werkt dat zo? ... niet dat het erg is hoor, mijn zegen heb je.
Ik zou het best een compliment vinden wanneer ik zou weten dat iemand moet rukken van mijn verschijning![]()
heldquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:20 schreef electricity het volgende:
wel eens gerukt op mijn werk. maar alleen als er niemand anders aanwezig was op kantoor.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef Het_Biertje het volgende:
ja tuurlijk. niks zo lekker als rukken in de baas zijn tijd![]()
whahahahaquote:lol....
Ik krijg spontaan zin om mijn handje ergens op een plek te laten begeven waar ik veel plezier van ga beleven....
Je bedoelt *fap* *fap* *fap* ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef Fahr.SkyWise het volgende:
erm. Nee. Viezerikken! Dat doe je niet op het werk![]()
"JOHANNES. MOET JE NU AL WEER NAAR DE WC?"
"eh. Ja. Ik heb eh. Last van mn stoelgang." *flop flop flop*
[..]
whahahaha
Ja, die moet natuurlijk vreselijk poepen. Of zouden chatters misschien niet hoeven poepen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:04 schreef pastor1986 het volgende:
Ik heb ooit stage gelopen bij een bedrijf op de ict afdeling, msn sniffer geinstalleerd, daar waren een paar mensen heel prive aant msnnen:P Zie je een van die gasten opeens naar de wc lopen, hm dan weet je toch ook wel genoeg!![]()
Je hebt hopelijk die lemming toch niet geraakt met je cumshot?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:25 schreef sioux_ het volgende:
Ik zat laatst even op het werk even op het kleine kamertje, hoorde ik iemand in de wc ernaast van een flinke bruine baby bevallen. Dit wond me dermate op dat ik er een zwengel aan gaf tussen de witte tegels in het TL-licht.
wat is nu weer een msn sniffer??quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:04 schreef pastor1986 het volgende:
Ik heb ooit stage gelopen bij een bedrijf op de ict afdeling, msn sniffer geinstalleerd, daar waren een paar mensen heel prive aant msnnen:P Zie je een van die gasten opeens naar de wc lopen, hm dan weet je toch ook wel genoeg!![]()
Ik doelde eigenlijk ergens anders op...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat hangt er van af of ze dat tijdens een functioneringsgesprek of gewoon op de WC hebben gedaan.
Ik kan gewoon na het uitschudden en weer inpakken met een bekertje koffie naar m'n werkplek lopen hoor. En ben dan dus ook prima in staat dat hier te melden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:44 schreef FallenAngel666 het volgende:
Overigens denk ik niet dat de mensen die op het werk de hand aan zichzelf hebben geslagen nog in staat zijn dat hier te melden...
Oh op die manier.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:46 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk ergens anders op...
Die uitdrukking heeft namelijk niets met het onderwerp van de thread te maken![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:09 schreef BigBadPete het volgende:
Heb sinds kort een laptop op mn slaapkamer ivm consignatiedienst.
Bij mij is het dus andersom.
Ik werk op mn afrukplek![]()
En hoe zit het dan als je een lekkere drol wil leggen? dan moet jedat dus binnen 3 minuten doen? daar heb ik meestal wel even de tijd voor nodig hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij ons op werk gaat altijd automatish het licht uit als de lichtsensoren na 3 minuten geen beweging hebben waargenomen. En ja de sensor zit niet in de hokjes zelf, alleen in het loopgedeelte, bij de wasbakken. En plotseling in het donker zitten is niet handig, vooral niet met dit soort, eh, activiteiten.
Ik heb nog nooit gerukt op school iigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zat laatst even op het werk even op het kleine kamertje van een flinke bruine baby te bevallen, kwam er iemand in de wc ernaast. Eventjes later hoorde ik een gesnuif en gezucht, wat ik dacht te herkennen als iemand die zichzelf even naar een orgasme hielp. Dit heerschap had waarschijnlijk niet in de gaten dat de wc naast hem bezet was of was in de veronderstelling dat niemand het kon horen.
Nu zou ik me niet zo snel kunnen voorstellen dat ik er een zwengel aan zou geven in tussen de witte tegels in het TL-licht. Maar misschien had de collega in kwestie juist daarvoor een dermate opwinde ontmoeting gehad dat ie even de druk van de ketel moest halen. Ik zou alleen al bang zijn iemand op de gang tegen te komen met een nadruipvlek bij de gulp oft klodders op de schoenen.
Maar zijn hier dames en/of heren die zichzelf even afzonderen op het werk om de hand aan zichzelf te slaan?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:24 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gerukt op school iig![]()
Hoewel sommige meidne er erg lekker uitzien, is de rest van de school toch wel zo'n turn-off dat ik er ook geen behoefte aan hebquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Verder ben ik ook het ook niet van plan ofzo
Juist, mochten ze lekker zijn dan vraag ik ze wel een avondje mee uitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hoewel sommige meidne er erg lekker uitzien, is de rest van de school toch wel zo'n turn-off dat ik er ook geen behoefte aan heb![]()
Playerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Juist, mochten ze lekker zijn dan vraag ik ze wel een avondje mee uit
Ik vind zo'n uitdtrukking "baas-onwaardig"quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:55 schreef SolidasRock het volgende:
Dus DAAROM noemde mijn baas mij altijd "hej rukker"....
tenzij je rukker van je achternaam heetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:00 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Ik vind zo'n uitdtrukking "baas-onwaardig"
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb het genoegen gehad een meidje dat zich onbespied waande te zien klaarkomen tegen een trillende beschermkap van een koekjes-verpakkingsmachine.
Ik zou het nog eerder als "indrukwekkend" willen omschrijven dan opwindend, alshoewel het dat zeker ook was.
Das een programma, kun je in een domein alle msn gesprekken lezenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:04 schreef purmernoord het volgende:
[..]
wat is nu weer een msn sniffer??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |