quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
Streams uit.
Slapen gaat.![]()
D. trusten![]()
wa doe je lelijk angel, door iets gestoken ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed plan. Dan kunnen de zeikerds daar zitten pruilen terwijl wij hier verder gaan met ons naaikransje![]()
trustenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
Streams uit.
Slapen gaat.![]()
D. trusten![]()
laat ik het anders formuleren: Met dezelfde hersenafwijking kunnen het ook bijvoorbeeld wasberen of bananen zijn psychologisch gezien die in het verkeerde lichaam zitten!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel eens een interessant tv-programma![]()
Maar goed, wat het ook is. Ze zitten in een verkeerd lichaam, of dat nou fysiologisch of psychisch is maakt niet uit imho.
Weer zo iemand die het concept Wickedangel niet begrijptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
wa doe je lelijk angel, door iets gestoken ?![]()
nee, de grens ligt bij Violaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat ik het anders formuleren: Met dezelfde hersenafwijking kunnen het ook bijvoorbeeld wasberen of bananen zijn psychologisch gezien die in het verkeerde lichaam zitten!
(geen geintje!)
annnyhow we dwalen af, ik ben van mening dat we op dit forum best mogen bitchen en schenden vwb de hotelbewoners. Dat was in bb5 zo en waarom zou ik nu op mijn woorden moeten passen ?
mi ligt de grens bij crackhoer!![]()
Ik krijg ook kriebels van Viola of misschien zijn dat andere kriebelsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:30 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Viola krijg ik ook de kriebels van. Tot nu toe komen alleen Bart, Monique, Gert en Micky leuk op me over.
Bear!quote:
Nee, leg je eens uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weer zo iemand die het concept Wickedangel niet begrijpt![]()
Soms ben ik lief, soms ben ik vals. Capice?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten waar jij de kriebels krijgt van Holtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik krijg ook kriebels van Viola of misschien zijn dat andere kriebels
Lieske is een crackhoerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat ik het anders formuleren: Met dezelfde hersenafwijking kunnen het ook bijvoorbeeld wasberen of bananen zijn psychologisch gezien die in het verkeerde lichaam zitten!
(geen geintje!)
annnyhow we dwalen af, ik ben van mening dat we op dit forum best mogen bitchen en schenden vwb de hotelbewoners. Dat was in bb5 zo en waarom zou ik nu op mijn woorden moeten passen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |