quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie trouwens wel weer een Servival, clib of ander clubhuis oprichten hoor
Goed plan. Dan kunnen de zeikerds daar zitten pruilen terwijl wij hier verder gaan met ons naaikransjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie trouwens wel weer een Servival, clib of ander clubhuis oprichten hoor
We doen het dit jaar anders...de SC word de hangout place.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je moet de kids een beetje bezighouden he
APK is weer in den lande en ik begreep van hem dat Gert binnenkort papa wordt. Ik neem aan dat jullie weer genoeg hebben om over te bitchen met z'n allen. En het Servival topic was wel een goeie plek voor jullie om je ei kwijt te kunnen... Dus go your gang!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]......die post heb je zojuist aangepast slimmerdje...
ja lief maar dat is bij 1 op de drie en dan nog de hersenafwijking is dan niet zo dat de hersenen hetzelfde zijn als bij het geslacht welke ze willen aannemen, het is echt daadwerkelijk een afwijking. daarom opperde ik ook een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sorry Bommie, maar volgens mij is er laatst juist wél wetenschappelijk bewezen dat de hersenen van een transsexueel één of andere afwijking hebben waardoor ze meer neigen naar het geslacht dat men wíl zijn dan het geslacht dat men gekregen heeft.
Liever nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
We doen het dit jaar anders...de SC word de hangout place.![]()
No can doquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed plan. Dan kunnen de zeikerds daar zitten pruilen terwijl wij hier verder gaan met ons naaikransje![]()
Dat was het al, die 61 in de TT staat voor het aantal delen dat 'ons naaikransje' al bestaatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hey momquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:37 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Streams aan, ik ben er klaar voor![]()
val met mijn neus in de boter, hoor Viola zeggen: naarmate ik ouder word, wordt mijn ego minder![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
APK is weer in den lande en ik begreep van hem dat Gert binnenkort papa wordt. Ik neem aan dat jullie weer genoeg hebben om over te bitchen met z'n allen. En het Servival topic was wel een goeie plek voor jullie om je ei kwijt te kunnen... Dus go your gang!
slaap lekker Bquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
Streams uit.
Slapen gaat.![]()
D. trusten![]()
HEAR HEAR!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel eens een interessant tv-programmaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja lief maar dat is bij 1 op de drie en dan nog de hersenafwijking is dan niet zo dat de hersenen hetzelfde zijn als bij het geslacht welke ze willen aannemen, het is echt daadwerkelijk een afwijking. daarom opperde ik ook een persoonlijkheidsstoornis.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
Streams uit.
Slapen gaat.![]()
D. trusten![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
Streams uit.
Slapen gaat.![]()
D. trusten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |