dat zeg ikquote:
Ja en? We zitten hier te ouwehoerenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:45 schreef Bergie88 het volgende:
Jammer dat niemand de streamveslagen bij houd, jullie zitten toch te kijken?
Ik zou het graag doen hoor daar niet van, maar ben meer een SC'er en ben niet zo handig in luisteren en typen tegelijk sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:45 schreef Bergie88 het volgende:
Jammer dat niemand de streamveslagen bij houd, jullie zitten toch te kijken?
Ze ziet eruit als een leeglopende voetbalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef PH52 het volgende:
Ik vind trouwens die operaties van Kelly beter geslaagd dan die van Voila Holt![]()
Als ze het verstand nou ook hadden aangepast!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef PH52 het volgende:
Ik vind trouwens die operaties van Kelly beter geslaagd dan die van Voila Holt![]()
Zijn jullie soms weer bezig met T or D ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Viola is een sterke vrouw die nog best aantrekkelijk is
ben jij een concept?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weer zo iemand die het concept Wickedangel niet begrijpt![]()
Soms ben ik lief, soms ben ik vals. Capice?
Voor een doofstomme visueel gehadicapte zonder benen misschien . .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ze het verstand nou ook hadden aangepast!
Viola is een sterke vrouw die nog best aantrekkelijk is
Viola wou ook op een vrouw lijken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef PH52 het volgende:
Ik volg ze momenteel op http://www.gillesdesmit.com/bb/ en die veroorzaken tot nog toe geen proplemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Ben maar op de Floris-streams overgestapt, I DoubtBen er happy mee.
Soms zit 't mee, soms zit 't teeeeeegenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:49 schreef I_doubt het volgende:
[..]
ben jij een concept?
Laat ik nou altijd gedacht hebben een vrouw van vlees en bloed voor me te hebben.
Nee, het is een concept.
Hoe groot kan een desillusie zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
camera niet...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:51 schreef D.Rose het volgende:
Monique in de sauna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |