Inderdaad... schandalig. Of ze stangen hun trainer even...quote:Op maandag 20 maart 2006 20:40 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het opvallend dat spelers als Buijs en Collen zelfs nog nooit van Bob Dylan en Pink Floyd hadden gehoord. Iedereen heeft die namen op zijn minst toch wel eens gehoord?!
De meeste voetballers zijn gewoon dom en onwetend.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:40 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het opvallend dat spelers als Buijs en Collen zelfs nog nooit van Bob Dylan en Pink Floyd hadden gehoord. Iedereen heeft die namen op zijn minst toch wel eens gehoord?!
Collen is van Feyenoord en heeft er dus geen belang bijquote:Op maandag 20 maart 2006 20:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Inderdaad... schandalig. Of ze stangen hun trainer even...
Dat ze van een biertje houden?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:45 schreef H.Flick het volgende:
Het is wel een Belg, en je weet wat ze over Belgen zeggen.
Wat een cultuurbarbarenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar de video. Leuke top-5 Neil Young en de Velvet Underground staan bij mij ook in de top-10
Ze kennen Lou Reed niet Zappa niet. Bob DylanNooit van gehoord.
Bedankt voor je bijdragequote:
jah erg leuk stukje speech: het geheim van groningen is niet de trainer , het is niet het team, het is niet het oosterpark, het is niet de euroborg ...jullie zijn het geheim van fc groningenquote:Op zondag 16 april 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Zou er graag beelden van zien. Sprak ie leuk ?
Die vond ik ook erg grappigquote:Op zondag 16 april 2006 20:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Mooie uitspraak vanmiddag weer..
De verslaggever had het over dat Ron Jans na een tijdje geen tactische dingen meer deed en alleen 4 en 1 vingers opstak.
Ron Jans zei daarop: Ja, dat betekent dat je met 1 man 4 spelers moet dekken.
Of zoiets.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |