Inderdaad... schandalig. Of ze stangen hun trainer even...quote:Op maandag 20 maart 2006 20:40 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het opvallend dat spelers als Buijs en Collen zelfs nog nooit van Bob Dylan en Pink Floyd hadden gehoord. Iedereen heeft die namen op zijn minst toch wel eens gehoord?!
De meeste voetballers zijn gewoon dom en onwetend.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:40 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het opvallend dat spelers als Buijs en Collen zelfs nog nooit van Bob Dylan en Pink Floyd hadden gehoord. Iedereen heeft die namen op zijn minst toch wel eens gehoord?!
Collen is van Feyenoord en heeft er dus geen belang bijquote:Op maandag 20 maart 2006 20:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Inderdaad... schandalig. Of ze stangen hun trainer even...
Dat ze van een biertje houden?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:45 schreef H.Flick het volgende:
Het is wel een Belg, en je weet wat ze over Belgen zeggen.
Wat een cultuurbarbarenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar de video. Leuke top-5 Neil Young en de Velvet Underground staan bij mij ook in de top-10
Ze kennen Lou Reed niet Zappa niet. Bob DylanNooit van gehoord.
Bedankt voor je bijdragequote:
jah erg leuk stukje speech: het geheim van groningen is niet de trainer , het is niet het team, het is niet het oosterpark, het is niet de euroborg ...jullie zijn het geheim van fc groningenquote:Op zondag 16 april 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Zou er graag beelden van zien. Sprak ie leuk ?
Die vond ik ook erg grappigquote:Op zondag 16 april 2006 20:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Mooie uitspraak vanmiddag weer..
De verslaggever had het over dat Ron Jans na een tijdje geen tactische dingen meer deed en alleen 4 en 1 vingers opstak.
Ron Jans zei daarop: Ja, dat betekent dat je met 1 man 4 spelers moet dekken.
Of zoiets.
![]()
quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 11:39 schreef H.Flick het volgende:
Wat hij zei nou bij Talpa toen hij van dat balkon af kwam? Iets met volksmennerij ofzo. Dat was prachtig!
Lees als Edward Sturing.quote:Op maandag 17 april 2006 14:15 schreef Solstice het volgende:
Bij die andere trainers is het net alsof ze allemaal aan het begin van het seizoen een blaadje in de handen gedrukt krijgen van wat ze moeten zeggen. Mediatraining:(:(:(
Hij zit hier volgend seizoen nog, dus dan zullen ze daar eerst nog een jaartje met Blind moeten doenquote:Op maandag 17 april 2006 14:17 schreef MaxPower het volgende:
Wordt hij al als de opvolger van Danny Blind genoemd?
quote:Op maandag 17 april 2006 14:47 schreef De_Hypotheker het volgende:
Kijken hoe de reacties zijn als Groningen volgend jaar weer 14e staat.![]()
Inderdaad! Ha ha ha ha ha!quote:Op maandag 17 april 2006 14:47 schreef De_Hypotheker het volgende:
Kijken hoe de reacties zijn als Groningen volgend jaar weer 14e staat.![]()
Nu moet je niet gaan overdrijven.... als hij volgend jaar Groningen weer zo op de kaart weet te zetten als dit seizoen, dan mag je naar mijn mening pas over een topclub gaan hebbenquote:Op maandag 17 april 2006 15:37 schreef methodmich het volgende:
Ron solliciteert met zo'n prestatie naar een contract bij een topclub, maar het zou leuker zijn als hij de Groningse Foppe zou worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |