Ben ik met je eens. Dit is een bijzondere prestatie met FC Groningen.quote:
idd... Iedere club kan een goed seizoen draaien. Net als bijvoorbeeld RBC vorig seizoen; toen makkelijk in de eredivisie gebleven, nu kansloos gedegradeerd.quote:Op maandag 17 april 2006 15:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nu moet je niet gaan overdrijven.... als hij volgend jaar Groningen weer zo op de kaart weet te zetten als dit seizoen, dan mag je naar mijn mening pas over een topclub gaan hebben
Leukquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:46 schreef clauwheee het volgende:
Ron is zondag bij Café de Sport.
Ik heb wél bij hem in de klas gezeten, en hij was mijn mentor. Zijn zoontje en mijn broertje zijn vrienden (en heeeeeelll soms als ik zin heb om het team van mn broertje aan te moedigen, doe ik dat samen met Ron)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:21 schreef Viking84 het volgende:
Ron was leraar op mijn school, het Maartenscollege in Haren. Heb echter nooit bij hem in de klas gezeten, maar wel vaak zien lopen
Ben ik nu ook een beetje cool?
Echt een ontzettende lul die Van Gaal........quote:Op zondag 23 april 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
Ron Jans je bent een held door je niet uit de tent te laten lokken door deze megalomane man.
Ik heb van Gaal altijd verdedigd. Maar dit ging te ver. Je was waardig ron Jans.
Wat zei van Gaal dan? Ik heb het niet kunnen zienquote:Op zondag 23 april 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
Ron Jans je bent een held door je niet uit de tent te laten lokken door deze megalomane man.
Ik heb van Gaal altijd verdedigd. Maar dit ging te ver. Je was waardig ron Jans.
Ik ben weer tijdens de reclames gaan zappen en elders blijven hangen ,maaar wat zei van Gaal dan.quote:Op zondag 23 april 2006 21:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Echt een ontzettende lul die Van Gaal........![]()
Wat hij zei was niet eens het belangrijkste, het was meer de manier hoe hij Jans "probeerde" af te kraken.quote:Op zondag 23 april 2006 21:09 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben weer tijdens de reclames gaan zappen en elders blijven hangen ,maaar wat zei van Gaal dan.
Stuitende arrogantie en misplaatste superioriteit, daar kwam het op neer. Hij vond dat Jans eigenlijk zijn mond had moeten houden omdat AZ zoveel beter was geweest.quote:Op zondag 23 april 2006 21:09 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben weer tijdens de reclames gaan zappen en elders blijven hangen ,maaar wat zei van Gaal dan.
AZ genaaid? Door het play-off systeem bedoel je? Dat was van te voren bekend. Van Gaal mag op een officiele persconferentie als verliezende coach - ervaren bovendien- zich nooit verlagen tot dit soort persoonlijke aanvallen op de coach van de winnende tegenpartij. Dus, nee, niet begrijpelijk in mijn optiekquote:Op zondag 23 april 2006 21:27 schreef Trancelocator het volgende:
Mooie, die reactie van Ron, maar Van Gaal was gewoon pissed omdat AZ genaaid is. Zijn reactie is begrijpelijk.
Ach, Louis van Gaal toont zich geregeld een slechte verliezer en het levert in mijn ogen mooie tv op. En ik denk dat het voor Ron toch wel zijn finest moment geweest moet zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 21:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
AZ genaaid? Door het play-off systeem bedoel je? Dat was van te voren bekend. Van Gaal mag op een officiele persconferentie als verliezende coach - ervaren bovendien- zich nooit verlagen tot dit soort persoonlijke aanvallen op de coach van de winnende tegenpartij. Dus, nee, niet begrijpelijk in mijn optiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |