ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
en dan half in de nacht het licht aandoen![]()
Heeeeeeej Doubtjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
ik zie het al voor megillend dwars door de muur naar buiten
Manu, je hebt helemaal gelijk. Ik meld me bij deze aan voor de Viola Holt fanclubquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief, je moet niet alleen naar het uiterlijk kijken maar ook naar het innerlijk!!!!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik ben al lid van de postcode loterij, en die steunt o.a. Stichting AAP, dus min of meer ben ik al lidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:01 schreef Manu82 het volgende:
Wie wil er lid worden van de Viola fanclub?
Ze is al oud he... dus hardhorrendquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:12 schreef regenworm het volgende:
Tering wat staat die TV hard
Nou je staat bij het telefoon teamquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:12 schreef I_doubt het volgende:
Bonnie is weer in haar winterslaap weggezakt
Daar heb je hoorapparaatjes voorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze is al oud he... dus hardhorrend![]()
hele huis in paniek, hartmassage enz. . .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
nee, Monique (persoonlijke mening)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:13 schreef Foreverblue het volgende:
Micky vind ik toch wel de knapste in dat huis nu![]()
[afbeelding]
Was ook maar overdrijvingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef Manu82 het volgende:
Zo oud is Viola nou ook weer niet!!
Waar is Lieske????quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:13 schreef regenworm het volgende:
Wat ziet die Kelly weer geil uit.
Je begint een beetje op Scanman te lijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef Manu82 het volgende:
Nee, Monique doet mij niks... sorry.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, Monique (persoonlijke mening)
55, maar ze lijkt veel ouderquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef Manu82 het volgende:
sorry, zo kan ik daar niet naar kijken, ik val op vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:13 schreef regenworm het volgende:
Wat ziet die Kelly weer geil uit.
Die zou goed zijn ja voor aan die telefoon...quote:
Ik ga voor Gertquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:13 schreef Foreverblue het volgende:
Micky vind ik toch wel de knapste in dat huis nu![]()
[afbeelding]
Dat zou niet goed zijn dan... zit die zich heel de dag rot te krabbenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Waar hangt TL eigenlijk uit, die kreeg vandaag toch uitslag van de dokter?
mij ook niet, maar ze ziet er wel het leukste uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, Monique doet mij niks... sorry.
Omdat ik hier de enige ben die Viola wel aantrekkelijk vind?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je begint een beetje op Scanman te lijken.
Hoi FB...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat zou niet goed zijn dan... zit die zich heel de dag rot te krabben
Hoiiiiiiiii Flugel
Dat vind ik van Micky... gelukkig verschillen smakenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mij ook niet, maar ze ziet er wel het leukste uit
Volgens mij had hij gister al uitslag gekregen maar weer het niet zeker en dacht dat hij een AB kuur had gekregenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Vind je ma Flodder ook een mooie vrouw?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Omdat ik hier de enige ben die Viola wel aantrekkelijk vind?
Die heeft een optreden....quote:
Was gisteren, was volgens mij niet heel ernstig, zou over moeten gaan met een antibiotica kuur.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Nee, sorry... heel de dag nog niet gezien, als ik hier was tenminste. Zal straks vast wel komen.quote:
binnen 24 uur Lieske zit lachend naast mij en zegt tegen mij ik heb het veel langer volgehouden.quote:
BOMIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
Jezus fucking Grrrrrrrrrrist, nu al is HET aan het janken, dat het een lieve lust is, slechts 5 seconden hbb kijken en de haren staan bij mij al recht overend!
Maar dat is heel positief hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef riri het volgende:
Och....Kelly weer
Ook welkom Bommiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
Jezus fucking Grrrrrrrrrrist, nu al is HET aan het janken, dat het een lieve lust is, slechts 5 seconden hbb kijken en de haren staan bij mij al recht overend!
welke haren?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
Hoi lief, wat heb je aan?quote:
Dit klinkt meer als Fran die babysitter nu jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:21 schreef melke het volgende:
Ik vond het wapper gehuil van Lieske toch veel leuker/mooier/liever
gelukkig wel, kunnen we eerlijk delenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat vind ik van Micky... gelukkig verschillen smaken
Je ZAK-haren zeker ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
Goed hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:24 schreef melke het volgende:
Wat een dramaqueen die Kelly...
die afro op mijn rug!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar dat is heel positief hoor.
Meer kans dat er iemand vanacht bij haar wil slapen
Een Fok vrijwilliger![]()
OMFG ik ben niet de enige kansloze hier zie ik alquote:
Penisnijd denk ikquote:
Iets met haar vriendin geloof ik... heeft in ziekenhuis gelegen. Of zijzelf.quote:
Hey Bommiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
Toen die nog Lola heette ja, waarom denk je dat die zich laten verbouwen heeft ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG ik ben niet de enige kansloze hier zie ik al![]()
Hey jij hebt toch een passievolle relatie met "gewoon Kel" gehad?
Meer de vlooienmars danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:28 schreef I_doubt het volgende:
Kelly is dood![]()
pom pom pom pom : dodenmars![]()
ohwja, we krijgen nu natuurlijk allemaal caps van sluitertiequote:
gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:28 schreef Foreverblue het volgende:
Viola probeert je computer nu uit te zetten![]()
[afbeelding]
tis meer een mirror met meer dan voldoende capaciteitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |