maandag? heb je het hele weekend nog, toch ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Ik moet eigenlijk studeren voor een tentamen maandag a.s.
Ben nu dus aan het spijbelen.
Ik draag ook een euro bijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, we hebben nu dus een vrijwilliger, en er is al ¤100 geboden
Dank jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Van harte Talitha
En nee. Ik ben er, zonder je ooit gezien te hebben van overtuigd dat je vele jaren jonger lijkt als Vitriooltje en altijd zult lijken.
Zij is, zoals je ziet, uniek voor een vrouw van 35
[afbeelding]
iedereen heeft wel eens zijn/haar slechtere fotomomentenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Van harte Talitha
En nee. Ik ben er, zonder je ooit gezien te hebben van overtuigd dat je vele jaren jonger lijkt als Vitriooltje en altijd zult lijken.
[afbeelding]
Wat kijkt ze boos daar brrrquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Van harte Talitha
[afbeelding]
ditoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben best bereid om 5/10 euro te doneren voor de gein
Jawel, maar het is eigenlijk teveel voor 1 weekend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
maandag? heb je het hele weekend nog, toch ?
waar moet het heen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, we hebben nu dus een vrijwilliger, en er is al ¤100 geboden
Liefde maakt blind moet je maar denken. Maar dat je er ook van gaat hallucineren ? Moet je toch knap verliefd zij Manu !!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
iedereen heeft wel eens zijn/haar slechtere fotomomenten
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Van harte Talitha
[afbeelding]
Ik helaas 9 van de 10 keerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij wel wil bieden op een nachtje met Viola samen ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat betaald het?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:01 schreef Manu82 het volgende:
Wie wil er lid worden van de Viola fanclub?
en dan half in de nacht het licht aandoenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij wel wil bieden op een nachtje met Viola samen ?![]()
nee, dank je mag niet,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:01 schreef Manu82 het volgende:
Wie wil er lid worden van de Viola fanclub?
Voor Viola niks, maar we moeten natuurlijk wel fondsen hebben om een website op te zetten en dan kunnen we haar steunen in het huis en dan kunnen we misschien wel regelen dat ik een nachtje bij haar mag slapen voor het goede doelquote:
Alsjeblieft niet, want dan kijk ik nooit meer naar de streams !!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
en dan half in de nacht het licht aandoen![]()
Doe niet zo negatief, je moet niet alleen naar het uiterlijk kijken maar ook naar het innerlijk!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, want dan kijk ik nooit meer naar de streams !!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |