abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34021493
hey,

ik wou graag weten of jullie tips hebben voor me?
gelukkig val ik nog niet echt in een friendzone, en wil haar verleiden... maar hoe doe ik dat?

ze komt in het weekend over een week 3 nachtjes logeren. eerst zou ze 1 dag komen, maar nu opeens 3 nachten. yaay ... alleen heb ik dus weinig ervaring in het versieren, verleiden, etc.

dus wat tips zou handig zijn.
HIM { I taste death in every kiss we share
Every sundown seems to be the last we have
Your breath on my skin has the scent of our end
I'm drunk on your tears, Baby, can't you see it's hurting } Razorblade Kiss
pi_34021557
ze komt bij je logeren, maar is geen vriendin? is het dan familie ofzo, of blijven wel vaker wildvreemden bij je slapen?
pi_34021583
is het de vriendin van je zus
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:28:10 #4
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_34021623
simpel, als ze ligt te slapen, neuk je haar gewoon.

pf.. als je het een beetje goed aanpakt, gaat het allemaal vanzelf!
pi_34021894
onzin is elders!

[ Bericht 85% gewijzigd door Copycat op 13-01-2006 22:56:37 (Onzinreactie = weg) ]
JJ72 - Heat
pi_34021912
reactie op edit

[ Bericht 94% gewijzigd door Copycat op 13-01-2006 22:56:55 ]
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:38:52 #7
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_34021950
je kruipt bij haar in bed, als ze het wil. zeg gewoon dat het dan iets knusser is. je moet wel zeker weten dat zij jou ook leuk vind.
als ze dat oké vind, moet je haar gewoon aan gaan kijken enzo. (ik kan lief kijken )
zorg dat ze zich comfortabel voelt, en dan gewoon beetje tegen haar aan gaan liggen en kijken of zij daarop in gaat. zoniet, pech gehad jongen. de rest gaat toch wel vanzelf?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:40:06 #8
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_34021990
op een forum vragen hoe je een vrouw moet verleiden.
moeten we via de cam je straks ook nog gaan vertellen hoe je moet neuken?
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
pi_34022019
waar ken je haar van? en wat is de reden dat ze juist bij _jou_ komt logeren? en schaam je je voor haar, dat je een nieuw account voor deze vraag hebt aangemaakt?

pi_34022050
quote:
op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef huhu het volgende:
ze komt bij je logeren, maar is geen vriendin? is het dan familie ofzo, of blijven wel vaker wildvreemden bij je slapen?
pi_34022065
ga je precies de handelingen uitvoeren die wij jou vertellen? dat kan dan nog lachen worden
pi_34022154
joh doe niet zo moeilijk, die gast heeft nog nooit iemand van het andere geslacht bij hem hebben slapen en hij wil er wat tips over. is het nou echt altijd nodig hier in r&p om de eerste 20 berichten vol onzin en bashen te zetten?

ontopic: tip van mij dus: zeg gewoon dat ondanks je geen tweepersoonsbed in je kamer heb het echt niet nodig is om naar de logeerkamer te gaan of een luchtbed op te blazen. er passen makkelijk twee personen in mijn bed. aan haar reactie zie je wel wat ze van je voorstel vindt
interessant...
pi_34022302
* * * * *
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:50:19 #14
14827 Kogando
Modelprutser
pi_34022324
precies, gewoon zo sturen dat ze naast je komt te liggen.. dan gaat de rest vanzelf. wees niet te hebberig en te wanhopig want vrouwen zijn net zoals honden, als jij achter ze aanrent rennen ze weg.. en andersom.

succes.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_34022546
.... succes ...
komt wel goed

[ Bericht 82% gewijzigd door slackwar-erik op 13-01-2006 19:00:48 (achja... toch m,aaar niet) ]
pi_34022592
quote:
op vrijdag 13 januari 2006 18:23 schreef ajtheb het volgende:
hey,

ik wou graag weten of jullie tips hebben voor me?
gelukkig val ik nog niet echt in een friendzone, en wil haar verleiden... maar hoe doe ik dat?

ze komt in het weekend over een week 3 nachtjes logeren. eerst zou ze 1 dag komen, maar nu opeens 3 nachten. yaay ... alleen heb ik dus weinig ervaring in het versieren, verleiden, etc.

dus wat tips zou handig zijn.
"opeens" komt ze drie nachten? kwam dat voorstel uit haarzelf?! dan hoef je waarschijnlijk niet erg aan te dringen

of ze heeft iets geregeld met een andere kerel, maar daar gaan we maar ff niet van uit
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_34022705
daar gaat geneukt worden
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:05:31 #18
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34022799
quote:
op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef geejeej het volgende:
joh doe niet zo moeilijk, die gast heeft nog nooit iemand van het andere geslacht bij hem hebben slapen en hij wil er wat tips over. is het nou echt altijd nodig hier in r&p om de eerste 20 berichten vol onzin en bashen te zetten?
typisch fok!, altijd stoer doen en willen opvallen voor hun internetvriendjes.

maar ehm ontopic: ga met haar op een rustige plek in het huis zitten. je pakt wat flessen drank en zet die op de tafel. vervolgens lekker babbelen, gek doen met elkaar (drankspelletjes etc.), lachen met elkaar en haar uitdagen om intiem te doen (wel haar eerst dronken voeren, uiteraard ). dan loopt het op een gegeven moment allemaal wel los, maar hou het spontaan en gezellig.
pi_34022886
haha, ik had ook al wel in gedachten om met zijn 2en in mijn 1 persoonsbed te gaan liggen... is idd lkkr knus

nou ze komt omdat ik haar heb uitgenodigd... ik vier namelijk mijn birthday dan die zaterdag
nee de reden dat ze 3 nachten komt is volgens haar dat ze dan met ov geen kosten heeft... prima ik wil daar natuurlijk wel gebruik van maken

jullie hebben gelijk, het komt goed!
pi_34022920
haha we gaan sowieso flink zuipen zaterdagavond... maar vrijdagavond moet ook al kunnen
pi_34022970
quote:
op vrijdag 13 januari 2006 19:05 schreef martijn_fijn het volgende:

[..]

typisch fok!, altijd stoer doen en willen opvallen voor hun internetvriendjes.
nee, ik ben zielig: ik heb geen internetvrienden
quote:
maar ehm ontopic: ga met haar op een rustige plek in het huis zitten. je pakt wat flessen drank en zet die op de tafel. vervolgens lekker babbelen, gek doen met elkaar (drankspelletjes etc.), lachen met elkaar en haar uitdagen om intiem te doen (wel haar eerst dronken voeren, uiteraard ). dan loopt het op een gegeven moment allemaal wel los, maar hou het spontaan en gezellig.
ik weet wel "there ain't no party like an alcoholic party" maar als dat ineens 3 nachtjes bij haar vandaan komt heb je die alcohol echt niet nodig hoor!
interessant...
pi_34024092
quote:
op vrijdag 13 januari 2006 19:09 schreef ajtheb het volgende:
haha we gaan sowieso flink zuipen zaterdagavond... maar vrijdagavond moet ook al kunnen
is het een lekker wijf?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_34024263
quote:
is het een lekker wijf?
ja ik vind van wel... maar waarschijnlijk niet voor de meeste mensen, aangezien ze punk/gothic is
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:49:47 #24
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34024306
gewoon een beetje stout zijn
Vampire Romance O+
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:57:29 #25
86634 Pectos
mind wide open
pi_34024591
quote:
op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef ajtheb het volgende:

[..]

ja ik vind van wel... maar waarschijnlijk niet voor de meeste mensen, aangezien ze punk/gothic is
punk/gothic?? dan komt ze zeker langs om te nuecken!
Despair and Deception, Love's ugly little twins
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')