quote:op vrijdag 13 januari 2006 18:25 schreef huhu het volgende:
ze komt bij je logeren, maar is geen vriendin? is het dan familie ofzo, of blijven wel vaker wildvreemden bij je slapen?
"opeens" komt ze drie nachten? kwam dat voorstel uit haarzelf?! dan hoef je waarschijnlijk niet erg aan te dringenquote:op vrijdag 13 januari 2006 18:23 schreef ajtheb het volgende:
hey,
ik wou graag weten of jullie tips hebben voor me?
gelukkig val ik nog niet echt in een friendzone, en wil haar verleiden... maar hoe doe ik dat?
ze komt in het weekend over een week 3 nachtjes logeren. eerst zou ze 1 dag komen, maar nu opeens 3 nachten. yaay... alleen heb ik dus weinig ervaring in het versieren, verleiden, etc.
dus wat tips zou handig zijn.![]()
typisch fok!, altijd stoer doen en willen opvallen voor hun internetvriendjes.quote:op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef geejeej het volgende:
joh doe niet zo moeilijk, die gast heeft nog nooit iemand van het andere geslacht bij hem hebben slapen en hij wil er wat tips over. is het nou echt altijd nodig hier in r&p om de eerste 20 berichten vol onzin en bashen te zetten?
nee, ik ben zielig: ik heb geen internetvriendenquote:op vrijdag 13 januari 2006 19:05 schreef martijn_fijn het volgende:
[..]
typisch fok!, altijd stoer doen en willen opvallen voor hun internetvriendjes.
ik weet wel "there ain't no party like an alcoholic party" maar als dat ineens 3 nachtjes bij haar vandaan komt heb je die alcohol echt niet nodig hoor!quote:maar ehm ontopic: ga met haar op een rustige plek in het huis zitten. je pakt wat flessen drank en zet die op de tafel. vervolgens lekker babbelen, gek doen met elkaar (drankspelletjes etc.), lachen met elkaar en haar uitdagen om intiem te doen (wel haar eerst dronken voeren, uiteraard). dan loopt het op een gegeven moment allemaal wel los, maar hou het spontaan en gezellig.
is het een lekker wijf?quote:op vrijdag 13 januari 2006 19:09 schreef ajtheb het volgende:
haha we gaan sowieso flink zuipen zaterdagavond... maar vrijdagavond moet ook al kunnen
ja ik vind van wel... maar waarschijnlijk niet voor de meeste mensen, aangezien ze punk/gothic isquote:is het een lekker wijf?
punk/gothic?? dan komt ze zeker langs om te nuecken!quote:op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef ajtheb het volgende:
[..]
ja ik vind van wel... maar waarschijnlijk niet voor de meeste mensen, aangezien ze punk/gothic is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |