Sapperjandosio Purno?quote:
De ontgoocheling!quote:
vrijdag=altijd goedquote:
normaler wijs welquote:
Ik ben nog ff aant opsparenquote:
Ziek kan toch? Dan hoef je niet perse hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
normaler wijs wel
maar moet mezelf ff bij elkaar rapen om zometeen naar de trein te gaan
dacht dat t beter ging, had dus afgesproken naar mijn ouders te gaan,
maar koorts is nu weer terug
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks doen?
Dat zou nog eens wonderbaarlijk zijnquote:
Ik weet niet wie die dildo allemaal in handen heeft gehadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat zou nog eens wonderbaarlijk zijn![]()
OMFG, Godt wat doe je!?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die dildo allemaal in handen heeft gehad![]()
Augurkje?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:30 schreef melismay het volgende:
En bedankt he?! Voel me helemaal niet lekker, van zulke opmkeringen word ik nog misselijker
En wie zijn wij om aan jouw woorden te twijfelen?quote:
Natuurlijk, ik geloof je op je woord.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:42 schreef melismay het volgende:
Ik zou het niet weten, maar ik dacht ik benadruk het nog maar even
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
Augurkje?
Daar waren al snel uit!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik geloof je op je woord.![]()
Niets is onmogelijk he, god is al eerder op twijfelachtige wijze aan een kind gekomenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar waren al snel uit!
Melis en sex![]()
Maar ja toch ff snel overleggen met plato op msn
Natuurlijk. Al vind ik wel dat je wat te ver ging toen je Marc1974 als mogelijke vader aanwees.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
Maar ja toch ff snel overleggen met plato op msn
Dan gelooft meteen niemand het meerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Al vind ik wel dat je wat te ver ging toen je Marc1974 als mogelijke vader aanwees.![]()
Sapperredosioquote:
Ideequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Al vind ik wel dat je wat te ver ging toen je Marc1974 als mogelijke vader aanwees.![]()
Ik vond het ook best geloofwaardig, maar ik vind dat je altijd voorzichtig met zulke beweringen moet zijn.quote:
Als ze het zelf nog niet hebben bedacht dan moeten we ze micchien een handje helpen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vond het ook best geloofwaardig, maar ik vind dat je altijd voorzichtig met zulke beweringen moet zijn.![]()
Ik heb geen hulp nodig hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ze het zelf nog niet hebben bedacht dan moeten we ze micchien een handje helpen!
Kleine date regelen!
Ja, goed plan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ze het zelf nog niet hebben bedacht dan moeten we ze micchien een handje helpen!
Kleine date regelen!
Spreek ik met melis afquote:
En wij zitten drie tafels verderop om ze in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Spreek ik met melis af
Dan komt ze wel
Spreek jij met marc af
Dan komt hij!
En dan zijn ze stiekem samen
Foto'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En wij zitten drie tafels verderop om ze in de gaten te houden.![]()
Ja en uiteraard zijn we dan de getuigen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Foto's![]()
Kunnen we op het huwlijk de foto geven van de eerste date en kus![]()
Ik van Melis en jij van Marc?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en uiteraard zijn we dan de getuigen.![]()
OK, al vind ik wel dat ze daar zelf in mee moeten besluiten.quote:
Ik vroeg me al af waneer dat zou doordringenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, al vind ik wel dat ze daar zelf in mee moeten besluiten.
Moeten we alleen nog besluiten of ze hun eerste kind Godt of Plato moeten noemen.
Godt was er eerderquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, al vind ik wel dat ze daar zelf in mee moeten besluiten.
Moeten we alleen nog besluiten of ze hun eerste kind Godt of Plato moeten noemen.
Je zou wel eens wat meer dankbaarheid voor alle moeite mogen tonen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waneer dat zou doordringen
Ik heb jullie net al gezegd dat dat gekoppel niet nodig is. Jullie luisteren niet en dan moet ik dankbaar zijn?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je zou wel eens wat meer dankbaarheid voor alle moeite mogen tonen.![]()
Dan vind ik Pheno wel een leuke naam.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Godt was er eerder![]()
Dus ik denk de oudste godt
En the horror! Wat als ze een derde krijgen?
Ja!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb jullie net al gezegd dat dat gekoppel niet nodig is. Jullie luisteren niet en dan moet ik dankbaar zijn?!
Pheno past wel goed bij het kleintjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan vind ik Pheno wel een leuke naam.
Of pberends.![]()
Precies, later als je er op terugkijkt zul je inzien dat we het goed gezien hadden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja!
Wij weten heel goed wie je gelukkig gaat maken
Dat is wel een minpunt ja... Dan toch maar Tranceptor...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pheno past wel goed bij het kleintje
Wel twee namen met een P![]()
Xebro niet leuk?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is wel een minpunt ja... Dan toch maar Tranceptor...
Ja, dat is wel orgineel. Xebrozius May, klinkt best goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Xebro niet leuk?
Een naam met een X zie je bijna nooit
heej melismayquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:15 schreef melismay het volgende:
Zucht, jullie hebben net als alle andere mannen een enorm bord voor de kop
Hey zussiequote:
Wie vinden ze geschikt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey zussieEindelijk versterking!
Zeg eens tegen die mannen dat ik geen koppelpogingen nodig heb
Marcb1974, aardige kerel, maar totaal mijn type nietquote:
Ben je verliefd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:26 schreef melismay het volgende:
Marcb1974, aardige kerel, maar totaal mijn type nietDaar komt bij dat ik genoeg wel mijn types tegenkom
![]()
Neuh, maar de persoon die wel leuk is, is wel erggggg fouttttttquote:
Niet zo bijzonder eigenlijk, maar hij flirt er wat af met mij terwijl ie een vriendin heeftquote:
Dat had ik echt niet van Pheno verwacht.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder eigenlijk, maar hij flirt er wat af met mij terwijl ie een vriendin heeft
Ik heb een leven hoor tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet van Pheno verwacht.![]()
Dat Pheno kan flirten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet van Pheno verwacht.![]()
Vertel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb een leven hoor tegenwoordig
Nee, je bent zwanger, dat is niet erg aantrekkelijk voor de gemiddlede man.quote:
Nee, dat zou jullie alleen maar beangstigenquote:
Wie A zegt moet ook B zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, dat zou jullie alleen maar beangstigen
we kunnen er wel tegen, hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef melismay het volgende:
Nee, dat zou jullie alleen maar beangstigen
Nou weet je, als je zo de deur uit gaat, en aan het werk gaat enzo, en dan ontmoet je allemaal mensen..... ja.....quote:
ik denk dat het eerder het vocht in mijn hoofd en mijn nek isquote:
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou weet je, als je zo de deur uit gaat, en aan het werk gaat enzo, en dan ontmoet je allemaal mensen..... ja.....
Wat is mooi zwanger?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk dat het eerder het vocht in mijn hoofd en mijn nek is![]()
ik ben lelijk zwanger, dat zegt mijn moeder zelfs. ik was zo graag mooi zwanger geweest![]()
dat wordt een pak dieten en hopen dat mijn vochtbalans weer ok komt hierna![]()
wat wil je nu eigenlijk zeggen ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:38 schreef melismay het volgende:
Nou weet je, als je zo de deur uit gaat, en aan het werk gaat enzo, en dan ontmoet je allemaal mensen..... ja.....
mooi zwanger is dat je je figuurtje behoudt en alleen je buik verdikt, dat je gezicht en je ogen straaaaalen, dat je haren glanzen en dat je superschattig staat in je zwangerschapskledij.quote:
Te lang.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:42 schreef Wolkje het volgende:
Hoelang ben je eigenlijk al zwanger, knijn?
=> KLAAGBAAKquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:41 schreef Godlike02 het volgende:
>OUD
Gelukkig kom ik nooit in OUD.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mooi zwanger is dat je je figuurtje behoudt en alleen je buik verdikt, dat je gezicht en je ogen straaaaalen, dat je haren glanzen en dat je superschattig staat in je zwangerschapskledij.
ik vind zwangere vrouwen heel mooi trouwens![]()
behalve die foto's van die dikke buiken die worden gepost in het OUD-forum, ik weet niet waarom, maar die zijn altijd zo ranzig![]()
bijna 33 wekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:42 schreef Wolkje het volgende:
Hoelang ben je eigenlijk al zwanger, knijn?
hoezo ?quote:
Hoe gaat ze heten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:45 schreef petitlapin het volgende:
bijna 33 weken
Ik vind dat het lang genoeg geduurd heeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:47 schreef petitlapin het volgende:
hoezo ?
daarvoor zal je nog ongeveer zeven weken moeten wachtenquote:
Aphrodite.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:47 schreef Wolkje het volgende:
Hoe gaat ze heten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |