Draag jij altijd mutsen ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef cerror het volgende:
Muts.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik gebruik gell en doe alles met me handen
ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef El_Rolando het volgende:
Gel, en met mijn handen in model brengen.
Het vlooienbal principe ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:21 schreef the900 het volgende:
Niet, het valt vanzelf wel goed.
Past goed bij jouw kop.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:21 schreef amornl87 het volgende:
ik doe er chocoladepasta in
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik gebruik gell en doe alles met me handen
ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:51 schreef mstx het volgende:
Shit, mijn haar zit hetzelfde als bij maikuuul![]()
![]()
![]()
Met geil ipv gel?quote:
roodharige mensen hebben toch ook rood schaamhaar??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:40 schreef saaw het volgende:
helemaal doorborstelen
wax in handen wrijven, door haar heen kneden
hoofd heel hard schudden
klaar
ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef amornl87 het volgende:
[..]
roodharige mensen hebben toch ook rood schaamhaar??
ja jij hebt toch ook rood haar??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:06 schreef saaw het volgende:
[..]
ik zou het niet wetenvraag het aan een roodharige zou ik zeggen
neuhquote:
Hoelang ben je er mee bezig ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:40 schreef saaw het volgende:
helemaal doorborstelen
wax in handen wrijven, door haar heen kneden
hoofd heel hard schudden
klaar
duidelijk rood schaamhaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:08 schreef saaw het volgende:
[..]
neuh
s donkerblond/bruin met ooit [lees: 2 jaar geleden ofzo] wat henna er doorheen
en dat gaat maar niet weg
Heb jij ook chocoladepasta aan je lul?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef amornl87 het volgende:
[..]
roodharige mensen hebben toch ook rood schaamhaar??
Nee, ik vind schaamhaar vies staan. Jij wel toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef juiced het volgende:
[..]
Heb jij ook chocoladepasta aan je lul?
Ja dus.
Ja, ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:14 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Nee, ik vind schaamhaar vies staan, ik scheer het wegJij wel toch?
ik kan het er wel op smeren en jou ermee op je hoofd slaan, is dat goed?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef juiced het volgende:
[..]
Heb jij ook chocoladepasta aan je lul?
Ja dus.
Dat kan heel goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef amornl87 het volgende:
[..]
ik kan het er wel op smeren en jou ermee op je hoofd slaan, is dat goed?
Oke, Welke maat nemen we 3/4 of 1/2?quote:
Ik heb er niet zo'n ervaring mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Oke, Welke maat nemen we 3/4 of 1/2?
Oke dan, Piemelsex roeleert.quote:
Nee, ik bedoelde driekwarts maat of halve maat(ritme bij muziek)quote:
valt wel mee hoor, t i best een klein potjequote:
Wat heeft muziek nou met chocoladepasta te maken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:51 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde driekwarts maat of halve maat(ritme bij muziek)
Hier heeft het wat mee te maken of ik dit met mn piemel op jouw voorhoofd, of ik dat in driekwartsmaat of halve maat zou doen, dat met die chocoladepasta was van DAARVOORquote:
Tjiezus Krijst, ik wist niet dat je boos werd!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:08 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Hier heeft het wat mee te maken of ik dit met mn piemel op jouw voorhoofd, of ik dat in driekwartsmaat of halve maat zou doen, dat met die chocoladepasta was van DAARVOOR![]()
mmmhmh rustigrustig nu ben nu een fles spa aan het drinkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:12 schreef juiced het volgende:
[..]
Tjiezus Krijst, ik wist niet dat je boos werd!
zal ik je erop wijzen dat awesome niets met de maat te maken heeften eigenlijk iets als ontzagwekkend betekend? niet dat t wel ontzagwekkend is, maar dat is het punt nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef amornl87 het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, t i best een klein potje
flauwheid roeleert![]()
goed zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef saaw het volgende:
[..]
zal ik je erop wijzen dat awesome niets met de maat te maken heeften eigenlijk iets als ontzagwekkend betekend? niet dat t wel ontzagwekkend is, maar dat is het punt niet
nahh, toch maar niet
lijkt me niet heel hipquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:47 schreef amornl87 het volgende:
[..]
goed zoje hebt nog gelijk ook.
Het is toch hip om half nederlands half engels te praten??
ben je kaal?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:06 schreef Fok_you het volgende:
puick topic
*not*
misschien wordt het nog wat met foto's van userkapsels
neu.. niet helemaal, maar tot aan me schouders of zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:36 schreef Sport_Life het volgende:
(helemaal) afknippen is bij de meeste vrouwen geen goed idee...
jawel veel mensen doen het, maar dan praten ze eerst een half zinnetje nederlands en daarna als aanvullingkje de rest in het engels bijv. een zinnetje eerst en dan: that would be nice wouldn"itquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef saaw het volgende:
[..]
lijkt me niet heel hip
zeker niet als je dan scheef engels praat
Ga jij eens even ergens anders vervelenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:01 schreef amornl87 het volgende:
[..]
jawel veel mensen doen het, maar dan praten ze eerst een half zinnetje nederlands en daarna als aanvullingkje de rest in het engels bijv. een zinnetje eerst en dan: that would be nice wouldn"it
dat soort dinge allemaal ik vind het behoorlijk "lame"![]()
weg-we-zen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:14 schreef amornl87 het volgende:
Nee, nadat ik mijn speech heb geoefend, doe ik er een flinke klodder goeden oude Oostenrijkse Sippenpof gel in. Daarna kam ik het zeer nauwkeurig naar links. Het moet nauwkeurig en geordend staan(net als de maatschappij trouwens). Mijn korte snor kam ik met mijn snorkam.
de vraag was "hoe doe jij je haar" als daat antwoord op komt hoeft ie net gelijk weg hoor.. maar dat speech deel was wel ff veelquote:
Lees die post eens goed. Als je die serieus neemtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:13 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
de vraag was "hoe doe jij je haar" als daat antwoord op komt hoeft ie net gelijk weg hoor.. maar dat speech deel was wel ff veel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |