Ik heb het ook in de wiki veranderd, you moron!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En oh, ik lees 't niet in de OP hier, verander het eens
Ik ben eten he, zoals ik al zeiquote:
Nope, krijg Photoshop niet meer aan de praat.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:54 schreef B_BOY het volgende:
Mijn avatar nog niet toegevoegd in op?
En dan nog.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:55 schreef the900 het volgende:
[..]
Nope, krijg Photoshop niet meer aan de praat.
Hij wil een echte BeFfer worden, en ik vond dat dat wel aangemoedigd mocht worden.quote:
Zolang hij het antwoord niet weet, verdient ie t niet om in de OP te verschijnenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Hij wil een echte BeFfer worden, en ik vond dat dat wel aangemoedigd mocht worden.
Hij heeft helaas het examen nog niet gehaald. De eerste vraag (wie zijn de originele eigenaars van Quatertemper, the900, Bizznitch en Chowi) wist ie zelfs al niet. Maar hij heeft beloofd zijn leven te beteren.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Hij wil een echte BeFfer worden, en ik vond dat dat wel aangemoedigd mocht worden.
Hij heeft helaas het examen nog niet gehaald. De eerste vraag (wie zijn de originele eigenaars van Quatertemper, the900, Bizznitch en Chowi) wist ie zelfs al niet. Maar hij heeft beloofd zijn leven te beteren.
Geen PI, Hoofdletters of enigzins correcte spelling vaak.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:58 schreef B_BOY het volgende:
Ik vind dat ik hier thuis hoor.
als mijn twee bijbaantjes frietboer en barman zijn.
ik moet de markt toch een beetje in de gaten houden he.
't is een hele slechte zaak dat hij dat niet weetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef the900 het volgende:
[..]
WCZquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen PI, Hoofdletters of enigzins correcte spelling vaak.
Plus dit is de eerste keer dat ik je hier zie.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is een hele slechte zaak dat hij dat niet weet
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen PI, Hoofdletters of enigzins correcte spelling vaak.
Wie zegt dat ik sjow erbij wil hebben?quote:
Owjaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik sjow erbij wil hebben?
Maar gezien Talie het zo graag wil. }:
ik wist wel dat je stiekem een beetje van me houdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:01 schreef cerror het volgende:
[..]
lol je gebruikt nooit PIquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef B_BOY het volgende:
PI vergeet ik soms sorry
dit is je 2e...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
laatste posts bijna ammeAl pi's hoor.
wat de fuck is ammel?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
laatste posts bijna ammel pi's hoor.
Proost.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef Jerruh het volgende:
Zo, vanavond werken achter de bar. En aangezien ik in een coole tent werk, mag ik achter de bar bier drinken. Dus bij deze drink ik straks een biertje op dit topic.
dat lijkt me een puik plan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef Jerruh het volgende:
Zo, vanavond werken achter de bar. En aangezien ik in een coole tent werk, mag ik achter de bar bier drinken. Dus bij deze drink ik straks een biertje op dit topic.
Jij ging toch van fok af?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:01 schreef cerror het volgende:
[..]
En aangezien ik nu niet weet wat ik moet eten, vind ik de frituur op de hoek, 50 meter lopen bij mij vandaan eigenlijk best een machtig idee!quote:
Volgens mij kan ik je icon binnenkort ook in de OP zettenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
En aangezien ik nu niet weet wat ik moet eten, vind ik de frituur op de hoek, 50 meter lopen bij mij vandaan eigenlijk best een machtig idee!
loop ze. en eet ze.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
En aangezien ik nu niet weet wat ik moet eten, vind ik de frituur op de hoek, 50 meter lopen bij mij vandaan eigenlijk best een machtig idee!
heey roel, sorry ik wist weer niet dat jij het was, ik zal volgende keer echt zwaaienquote:
Wie weet, ik ben maar een passant die zo nu en dan niet erg vind om lekker te Bieren en te Frituren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:12 schreef the900 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik je icon binnenkort ook in de OP zetten
Nou dan wacht ik nog wel ff.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Wie weet, ik ben maar een passant die zo nu en dan niet erg vind om lekker te Bieren en te Frituren.
Alleen mijn cokeslet in mijn icon is redelijk antibier, want dat gaat nietsamen met cocaine.
Ik had ze niet alle vier kunnen noemen, en ik kom hier al sinds het beginquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ook, eventjesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:29 schreef VASND het volgende:
hallo, ik ben weer terug en het heeft gesmaakt.
kutlulquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:31 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik had ze niet alle vier kunnen noemen, en ik kom hier al sinds het begin
Jou welquote:
Whehehequote:
Jij gaat naar S&A! *jaloers is.quote:
Wat doe je?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:33 schreef The_Terminator het volgende:
Vanavond lekker bier drinken, maar eerst nog even aan het werk zometeen
Dat zeker.quote:
Bij mensen langs om hun pc te repareren. Moet vanavond weer spyware bij iemand verwijderen (as usual)...quote:
Jij bent al BeF genoeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:35 schreef Jerruh het volgende:
Examen?
*moed in schoenen ziet zakken*
kan ik dat niet compenseren met mijn inmense zucht naar Bier en Vette snacks die bereid zijn in goudgeel heet vet?.
Oh, naja die mensen heb je ook nodig hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bij mensen langs om hun pc te repareren. Moet vanavond weer spyware bij iemand verwijderen (as usual)...
-1 inkoppertjequote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:37 schreef the900 het volgende:
[..]
Jij bent al BeF genoeg.
B_BOY moet zich nog bewijzen.
En heb ik weer een paar centjes verdiend om bier van te kunnen kopenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh, naja die mensen heb je ook nodig hevoel je nuttig
kunnen die mensjes zich weer zonder worries volzuipen vanaaf.
hoe zit dat met mij eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:37 schreef the900 het volgende:
[..]
Jij bent al BeF genoeg.
B_BOY moet zich nog bewijzen.
Dat is een heel goeie drijfveer lijkt me zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En heb ik weer een paar centjes verdiend om bier van te kunnen kopen![]()
Viel me zomaar even opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef kanaiken het volgende:
Iedereen in de OP heeft een hoger profielnummer dan ik
Wees er maar trots op...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef kanaiken het volgende:
Moet dat?quote:
Zeker weten, klant tevreden, ik tevredenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat is een heel goeie drijfveer lijkt me zo![]()
Neuh, lijkt me nergens voor nodig...quote:
succesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeker weten, klant tevreden, ik tevreden![]()
Ga er maar eens vandoor trouwens, ben er over een paar uur wel weer denk ik![]()
Ik was het ook niet van plan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, lijkt me nergens voor nodig...
*Gerust weestquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik was het ook niet van plan.
Dus wees gerust
Have fun (en let goed op zodat je vanaaf mij een uitgebreid verslag kan doen)quote:
*Camera meeneemtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Have fun (en let goed op zodat je vanaaf mij een uitgebreid verslag kan doen)![]()
zelf IK!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef kanaiken het volgende:
nou enquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef kanaiken het volgende:
koffiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:32 schreef Sjowhan het volgende:
Horroravond op veronica, met eerst bak koffie, en daarna bier & sjips
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
Wat een omeunige onoriginele bagger TT..
Ik meen het! Kankerdekankerdekanker! Ha!quote:
Verzin er zelf een 14.geniaalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
Wat een omeunige onoriginele bagger TT..
Ok, ik zat te denken aan "Bier, een openbaring voor eenieder die tóch nog een beetje mensch is."quote:
ja duh chow kan het ook veel beterquote:
Altijdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik meen het! Kankerdekankerdekanker! Ha!
Jij bent de inspiratie zelve.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:49 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja duh chow kan het ook veel beterzelfs ik kan het beter en dat zegt heel wat
Deze komt trouwens van kanaiken, aangezien ik ff inspiratieloos was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:49 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja duh chow kan het ook veel beterzelfs ik kan het beter en dat zegt heel wat
ja fuck een 14 jarige daar heb je het al!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Deze komt trouwens van kanaiken, aangezien ik ff inspiratieloos was.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Deze komt trouwens van kanaiken, aangezien ik ff inspiratieloos was.
Het leven is góéd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:50 schreef Jerruh het volgende:
Zo, dat was de friet met frikandellen speciaal. Straks werken, met bier.
jeuh!
Hoi.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
Pretslet.
Ja ik heb net Jarhead en Hostel binnen.quote:
Die ga ik kijken !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ik kijk fallen nu
Straks i now what you did last summer en i still know what you did last summer
Komop, die films zijn überlame.quote:
Daar ben ik woensdagavond geweest, in Leidenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Have fun (en let goed op zodat je vanaaf mij een uitgebreid verslag kan doen)![]()
Joehoe!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:17 schreef Bizznitch het volgende:wat is dit! waar is Rpp waar is janet waar is chowi
Janet ligt in bed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:17 schreef Bizznitch het volgende:wat is dit! waar is Rpp waar is janet waar is chowi
Dronken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:38 schreef the_legend_killer het volgende:
kijk die bith rennen
De behoefte aan live-filmverslagen ontbreekt in het geheel bij mij. Op zich.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:38 schreef the_legend_killer het volgende:
kijk die bith rennen
Je mag het aanvragen maar het antwoord is neen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:43 schreef Janetje het volgende:
Oh machtige cerror... mag ik hierbij een heiligverklaring voor mijn coebergh aanvragen?
Damn youquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Je mag het aanvragen maar het antwoord is neen.
Ik typ nog enigzins ok, dus neen.quote:
BS, wie gehtst?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:44 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Ook bier, hier, thans. A la minute, hm.
Miss.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef Misstique het volgende:
Peuken hier. Veel.
Quasi-neerslachtig vanwege verveling.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
En u?
Eensch! De volgende stap is een verandering van BeF naar BCeF ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Je mag het aanvragen maar het antwoord is neen.
Ik verveel me nooit, maar ik voer óók nooit geen zak uit. Is dat niet mal?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Quasi-neerslachtig vanwege verveling.
China heeft toch wel een indruk achtergelaten of niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:50 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Ik was net nostalgisch. Ik was in een zweem van gedachten zoals ik die had in Behai Park, lopend door de zon onder de hoge Chinese bomen waar ik de naam echt niet van weet. Vrouwen zongen terwijl ze je voorbij liepen en kinderen speelden met vliegers, niemand keek ook maar naar me op.
Misschien is nietsnutterij uw hobby.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:51 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Ik verveel me nooit, maar ik voer óók nooit geen zak uit. Is dat niet mal?
Nogal. Zó massaal dat je weer anoniem wordt, geweldig. Ik moest dit even te berde brengen, dat begrijp je.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
China heeft toch wel een indruk achtergelaten of niet?
En opgaan in annonimiteit is heerlijk.
Krulliequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef the900 het volgende:
Wellekomen
enen goeden avond.. hetnummerzoveel...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef the900 het volgende:
Wellekomen
U mag alles met ons delenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Nogal. Zó massaal dat je weer anoniem wordt, geweldig. Ik moest dit even te berde brengen, dat begrijp je.
Soms denk ik het te kunnen lezen in de vouwlijnen in mijn handpalmen. "Laks", of "niets", soms ook "leeg". Maar het zal wel niet zo zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Wel op je lijf geschreven I assume.
Ik ben bijna toe aan een nieuwe naamquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
enen goeden avond.. hetnummerzoveel...
heb je er al 1 uitgezocht?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ben bijna toe aan een nieuwe naam
Als Richard Pryor en gras 2 meter hoger.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Soms denk ik het te kunnen lezen in de vouwlijnen in mijn handpalmen. "Laks", of "niets", soms ook "leeg". Maar het zal wel niet zo zijn.
En u? Hoe is het met uw laksheid?
Doe maar iets stoers.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Da's best doods.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Als Richard Pryor en gras 2 meter hoger.
Het hoort eenmaal bij me.
Ik heb er zat liggen. Ik weet nog niet welke ik ga gebruiken.quote:
Of Dagosletquote:
Ach, kerm, steun, slalom... 't hoort erbij.quote:
Kunnen wij je van dienst zijn bij je besluitvormingsproces?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik heb er zat liggen. Ik weet nog niet welke ik ga gebruiken.
Waarschijnlijk wordt het iene miene muttequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kunnen wij je van dienst zijn bij je besluitvormingsproces?
Daar zit copyright opquote:
We moeten toch écht eens samen een biertje of 7 nuttigen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, kerm, steun, slalom... 't hoort erbij.
TLK_fanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Sigur Rósquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:59 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Wat luistert men thans, trouwens?
Hot Hot Heat - Middle Of Nowherequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:59 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Goed plan blonde atarifan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:59 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
We moeten toch écht eens samen een biertje of 7 nuttigen.
Ik geloof iets van Tao. AtariST uiteraard.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:59 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Misschien kunnen we het combineren met iets. Een [andere],quote:
Zo zie je maar, ook BeFfers zijn niet altijd even afschuwelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Da's alle drie helemaal geen gekke muziek. Hulde.
Je schamen voor wat je luistert is erger dan het feit dat je eventuele slechte muziek luistert.quote:
Nee, inderdaad. Miss en C zijn best puik. Maar daar wordt BeF an sich niet puiker van.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef the900 het volgende:
[..]
Zo zie je maar, ook BeFfers zijn niet altijd even afschuwelijk.
en reeds luister ik They Might Be Giants - Hopeless Bleak Despair, maar we zitten hier niet in MUZquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:05 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Ach, ik luister trouwens Karlheinz Stockhausen - Spiral Saxophones & Short Wave Receiver.
Dat is inderdaad sjiekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:03 schreef the900 het volgende:
[..]
Je schamen voor wat je luistert is erger dan het feit dat je eventuele slechte muziek luistert.
En daarbij komt dat Velvet Revolver best okay is.
Whehe bird!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Neen, maar ik was nog niet aan de beurt (whehehe, beurt) geweest.
Had hij nog iets zinnigs te melden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb met de zanger gesproken ! ( Scott Weiland )
En jij hebt wel weer genoeg pillen gehad voor vanavondquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef the900 het volgende:
[..]
Whehe bird!
"Jij bent aan de vogel!"
"Ik vat 'em effe niet."quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef the900 het volgende:
[..]
Whehe bird!
"Jij bent aan de vogel!"
"Get away from the man that's stealing your life"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had hij nog iets zinnigs te melden?
Hallo dat verzin ik niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had hij nog iets zinnigs te melden?
*dansschoentjes aantrektquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Misstique, ik heb de LP omgedraaid! We gaan dansen.
Get away from the drugs you taking !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef the900 het volgende:
[..]
"Get away from the man that's stealing your life"
Dat was trouwens gegoogled hoor. Alsof ik die teksten kenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Get away from the drugs you taking !
De vent is echt een ketting roker
En ik heb een sjieke bird
De rest wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hallo dat verzin ik niet.
Cool. Jij bent cóól. Misstique is cóól.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
*dansschoentjes aantrekt
Ik ben er klaar voor![]()
Dat zingt die zangeres, maar ik denk niet dat ze het over bier heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Der Mond scheint auf mein Lager, Ich schlafe nicht.
Ik ken ze wel uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:12 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat was trouwens gegoogled hoor. Alsof ik die teksten ken
U zegt het, dus is het zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Cool. Jij bent cóól. Misstique is cóól.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Chowi is pils drinken ergens.
Het is vrijdagavond, sommigen hebben een sociaal levenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:15 schreef the900 het volgende:
Waar is de rest van BeF eigenlijk? DL, pc-n3rd, VM, killswitch zie ik amper meer... en Chowi en tietje mogen ook wel ff komen posten.
slimme actiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Chowi is pils drinken ergens.
Dat zeggen ze wel vaker, maar ik weiger het te geloven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond, sommigen hebben een sociaal leven![]()
Wat stel je voor? Braiile?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:21 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Ze moeten een monitor uitvinden die geen licht geeft, verdorie.
Ik sta in uw signature!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:21 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Ze moeten een monitor uitvinden die geen licht geeft, verdorie.
Nee. Ik heb gewoon een hekel aan computers. Zodra ik klaar ben met studeren tief ik dat ding het raam uit. Báh.quote:
waarheen dan?quote:
Vleierij is een van mijn specialiteiten, schone deerne.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik sta in uw signature!
*voelt zich gevleid![]()
Wanneer gaan we bij jou bier drinken ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef Janetje het volgende:
Ik zit mij dood te lachen om een flauw engels programma..
Ik ben Muzzy...?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef Janetje het volgende:
Ik zit mij dood te lachen om een flauw engels programma..
Nog ergens voor 30 februariquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wanneer gaan we bij jou bier drinken ?
waar de weg je ook mag leidenquote:
Awww.. jouw jeugdsentiment?quote:
Diep, zeer diep.quote:
Ik haat die kutreclame en wat je aan het kijken bent ken ik niet..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Awww.. jouw jeugdsentiment?
Neuh... Who's line is it anyway?
Dan ben ik thuis, dingen aan het regelen voor mn stage..quote:
Ja TLK, je kan natuurlijk ook naar de BeFmeet komen..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:27 schreef the900 het volgende:
zaterdag 28 januari in arnhem./
Én spullen!quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja TLK, je kan natuurlijk ook naar de BeFmeet komen..
Talpaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Gát-vér-dámme!!
Dat zei ik net.. naar ´who´s line is it anyway´quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef the900 het volgende:
MNaar wat kijk je dan J?
ah zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zei ik net.. naar ´who´s line is it anyway´
De Engelse (originele en veel grappigere verse van) de Lama's.
Eensgezindheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Gát-vér-dámme!!
Dat kán je doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef Janetje het volgende:
Ik denk dat ik morgen een derde paar gaatjes laat schieten..
In mn oren natuurlijk.
Maar...?quote:
fotoboeken kan ook,want je hebt mij mail nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan ben ik thuis, dingen aan het regelen voor mn stage..
Moet nog even kijken wanneer het goed uitkomt, ik mail je er wel even over...
Tja, ik doe niet aan piercings en zulks doe wat je wil.quote:
Ah.. Staat niet in je profiel..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
fotoboeken kan ook,want je hebt mij mail niet
Heb geen weekend OV..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja TLK, je kan natuurlijk ook naar de BeFmeet komen..
komt wel goed jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah.. Staat niet in je profiel..
Komt goed 14.gif
Same here.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef Misstique het volgende:
Owja, ik kom niet naar de meet. Had ik dat al gezegd? Zo niet, bij deze.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef Misstique het volgende:
Owja, ik kom niet naar de meet. Had ik dat al gezegd? Zo niet, bij deze.
Ey, je zei dat je zou komen...quote:
niet zeggen dat wij stiekem hebben afgesproken bij De Dokter diezelfde dagquote:
Het is de docter en ik zeg niets.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
niet zeggen dat wij stiekem hebben afgesproken bij De Dokter diezelfde dag
Inderdaad.quote:
Je hebt gelijk, ik schaam me diepquote:
Dikke vinger in je sluitspier.quote:
Ach fouten zijn menselijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik schaam me diep![]()
Welterusten en droom niet over vies bier!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef Misstique het volgende:
Slapen
Nimmer!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef the900 het volgende:
[..]
Welterusten en droom niet over vies bier!
quote:
Ligt eraan op wat voor een manier.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dat was ik niet van plan ooit te doen hoor...
I know..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Ligt eraan op wat voor een manier.![]()
Hé godver.quote:
Neen, een homoseksueel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:11 schreef wimbo het volgende:
Ik ben zat van de Vieux Cola, ben ik dan een cheater?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |