Ik heb het ook in de wiki veranderd, you moron!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En oh, ik lees 't niet in de OP hier, verander het eens
Ik ben eten he, zoals ik al zeiquote:
Nope, krijg Photoshop niet meer aan de praat.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:54 schreef B_BOY het volgende:
Mijn avatar nog niet toegevoegd in op?
En dan nog.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:55 schreef the900 het volgende:
[..]
Nope, krijg Photoshop niet meer aan de praat.
Hij wil een echte BeFfer worden, en ik vond dat dat wel aangemoedigd mocht worden.quote:
Zolang hij het antwoord niet weet, verdient ie t niet om in de OP te verschijnenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Hij wil een echte BeFfer worden, en ik vond dat dat wel aangemoedigd mocht worden.
Hij heeft helaas het examen nog niet gehaald. De eerste vraag (wie zijn de originele eigenaars van Quatertemper, the900, Bizznitch en Chowi) wist ie zelfs al niet. Maar hij heeft beloofd zijn leven te beteren.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Hij wil een echte BeFfer worden, en ik vond dat dat wel aangemoedigd mocht worden.
Hij heeft helaas het examen nog niet gehaald. De eerste vraag (wie zijn de originele eigenaars van Quatertemper, the900, Bizznitch en Chowi) wist ie zelfs al niet. Maar hij heeft beloofd zijn leven te beteren.
Geen PI, Hoofdletters of enigzins correcte spelling vaak.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:58 schreef B_BOY het volgende:
Ik vind dat ik hier thuis hoor.
als mijn twee bijbaantjes frietboer en barman zijn.
ik moet de markt toch een beetje in de gaten houden he.
't is een hele slechte zaak dat hij dat niet weetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef the900 het volgende:
[..]
WCZquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen PI, Hoofdletters of enigzins correcte spelling vaak.
Plus dit is de eerste keer dat ik je hier zie.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is een hele slechte zaak dat hij dat niet weet
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen PI, Hoofdletters of enigzins correcte spelling vaak.
Wie zegt dat ik sjow erbij wil hebben?quote:
Owjaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik sjow erbij wil hebben?
Maar gezien Talie het zo graag wil. }:
ik wist wel dat je stiekem een beetje van me houdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:01 schreef cerror het volgende:
[..]
lol je gebruikt nooit PIquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef B_BOY het volgende:
PI vergeet ik soms sorry
dit is je 2e...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
laatste posts bijna ammeAl pi's hoor.
wat de fuck is ammel?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
laatste posts bijna ammel pi's hoor.
Proost.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef Jerruh het volgende:
Zo, vanavond werken achter de bar. En aangezien ik in een coole tent werk, mag ik achter de bar bier drinken. Dus bij deze drink ik straks een biertje op dit topic.
dat lijkt me een puik plan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef Jerruh het volgende:
Zo, vanavond werken achter de bar. En aangezien ik in een coole tent werk, mag ik achter de bar bier drinken. Dus bij deze drink ik straks een biertje op dit topic.
Jij ging toch van fok af?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:01 schreef cerror het volgende:
[..]
En aangezien ik nu niet weet wat ik moet eten, vind ik de frituur op de hoek, 50 meter lopen bij mij vandaan eigenlijk best een machtig idee!quote:
Volgens mij kan ik je icon binnenkort ook in de OP zettenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
En aangezien ik nu niet weet wat ik moet eten, vind ik de frituur op de hoek, 50 meter lopen bij mij vandaan eigenlijk best een machtig idee!
loop ze. en eet ze.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
En aangezien ik nu niet weet wat ik moet eten, vind ik de frituur op de hoek, 50 meter lopen bij mij vandaan eigenlijk best een machtig idee!
heey roel, sorry ik wist weer niet dat jij het was, ik zal volgende keer echt zwaaienquote:
Wie weet, ik ben maar een passant die zo nu en dan niet erg vind om lekker te Bieren en te Frituren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:12 schreef the900 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik je icon binnenkort ook in de OP zetten
Nou dan wacht ik nog wel ff.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Wie weet, ik ben maar een passant die zo nu en dan niet erg vind om lekker te Bieren en te Frituren.
Alleen mijn cokeslet in mijn icon is redelijk antibier, want dat gaat nietsamen met cocaine.
Ik had ze niet alle vier kunnen noemen, en ik kom hier al sinds het beginquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ook, eventjesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:29 schreef VASND het volgende:
hallo, ik ben weer terug en het heeft gesmaakt.
kutlulquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:31 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik had ze niet alle vier kunnen noemen, en ik kom hier al sinds het begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |