Ik heb het ook in de wiki veranderd, you moron!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En oh, ik lees 't niet in de OP hier, verander het eens
Ik ben eten he, zoals ik al zeiquote:
Nope, krijg Photoshop niet meer aan de praat.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:54 schreef B_BOY het volgende:
Mijn avatar nog niet toegevoegd in op?
En dan nog.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:55 schreef the900 het volgende:
[..]
Nope, krijg Photoshop niet meer aan de praat.
Hij wil een echte BeFfer worden, en ik vond dat dat wel aangemoedigd mocht worden.quote:
Zolang hij het antwoord niet weet, verdient ie t niet om in de OP te verschijnenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Hij wil een echte BeFfer worden, en ik vond dat dat wel aangemoedigd mocht worden.
Hij heeft helaas het examen nog niet gehaald. De eerste vraag (wie zijn de originele eigenaars van Quatertemper, the900, Bizznitch en Chowi) wist ie zelfs al niet. Maar hij heeft beloofd zijn leven te beteren.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Hij wil een echte BeFfer worden, en ik vond dat dat wel aangemoedigd mocht worden.
Hij heeft helaas het examen nog niet gehaald. De eerste vraag (wie zijn de originele eigenaars van Quatertemper, the900, Bizznitch en Chowi) wist ie zelfs al niet. Maar hij heeft beloofd zijn leven te beteren.
Geen PI, Hoofdletters of enigzins correcte spelling vaak.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:58 schreef B_BOY het volgende:
Ik vind dat ik hier thuis hoor.
als mijn twee bijbaantjes frietboer en barman zijn.
ik moet de markt toch een beetje in de gaten houden he.
't is een hele slechte zaak dat hij dat niet weetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef the900 het volgende:
[..]
WCZquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen PI, Hoofdletters of enigzins correcte spelling vaak.
Plus dit is de eerste keer dat ik je hier zie.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is een hele slechte zaak dat hij dat niet weet
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen PI, Hoofdletters of enigzins correcte spelling vaak.
Wie zegt dat ik sjow erbij wil hebben?quote:
Owjaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik sjow erbij wil hebben?
Maar gezien Talie het zo graag wil. }:
ik wist wel dat je stiekem een beetje van me houdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:01 schreef cerror het volgende:
[..]
lol je gebruikt nooit PIquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef B_BOY het volgende:
PI vergeet ik soms sorry
dit is je 2e...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
laatste posts bijna ammeAl pi's hoor.
wat de fuck is ammel?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
laatste posts bijna ammel pi's hoor.
Proost.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef Jerruh het volgende:
Zo, vanavond werken achter de bar. En aangezien ik in een coole tent werk, mag ik achter de bar bier drinken. Dus bij deze drink ik straks een biertje op dit topic.
dat lijkt me een puik plan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef Jerruh het volgende:
Zo, vanavond werken achter de bar. En aangezien ik in een coole tent werk, mag ik achter de bar bier drinken. Dus bij deze drink ik straks een biertje op dit topic.
Jij ging toch van fok af?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:01 schreef cerror het volgende:
[..]
En aangezien ik nu niet weet wat ik moet eten, vind ik de frituur op de hoek, 50 meter lopen bij mij vandaan eigenlijk best een machtig idee!quote:
Volgens mij kan ik je icon binnenkort ook in de OP zettenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
En aangezien ik nu niet weet wat ik moet eten, vind ik de frituur op de hoek, 50 meter lopen bij mij vandaan eigenlijk best een machtig idee!
loop ze. en eet ze.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
En aangezien ik nu niet weet wat ik moet eten, vind ik de frituur op de hoek, 50 meter lopen bij mij vandaan eigenlijk best een machtig idee!
heey roel, sorry ik wist weer niet dat jij het was, ik zal volgende keer echt zwaaienquote:
Wie weet, ik ben maar een passant die zo nu en dan niet erg vind om lekker te Bieren en te Frituren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:12 schreef the900 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik je icon binnenkort ook in de OP zetten
Nou dan wacht ik nog wel ff.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Wie weet, ik ben maar een passant die zo nu en dan niet erg vind om lekker te Bieren en te Frituren.
Alleen mijn cokeslet in mijn icon is redelijk antibier, want dat gaat nietsamen met cocaine.
Ik had ze niet alle vier kunnen noemen, en ik kom hier al sinds het beginquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ook, eventjesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:29 schreef VASND het volgende:
hallo, ik ben weer terug en het heeft gesmaakt.
kutlulquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:31 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik had ze niet alle vier kunnen noemen, en ik kom hier al sinds het begin
Jou welquote:
Whehehequote:
Jij gaat naar S&A! *jaloers is.quote:
Wat doe je?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:33 schreef The_Terminator het volgende:
Vanavond lekker bier drinken, maar eerst nog even aan het werk zometeen
Dat zeker.quote:
Bij mensen langs om hun pc te repareren. Moet vanavond weer spyware bij iemand verwijderen (as usual)...quote:
Jij bent al BeF genoeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:35 schreef Jerruh het volgende:
Examen?
*moed in schoenen ziet zakken*
kan ik dat niet compenseren met mijn inmense zucht naar Bier en Vette snacks die bereid zijn in goudgeel heet vet?.
Oh, naja die mensen heb je ook nodig hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bij mensen langs om hun pc te repareren. Moet vanavond weer spyware bij iemand verwijderen (as usual)...
-1 inkoppertjequote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:37 schreef the900 het volgende:
[..]
Jij bent al BeF genoeg.
B_BOY moet zich nog bewijzen.
En heb ik weer een paar centjes verdiend om bier van te kunnen kopenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh, naja die mensen heb je ook nodig hevoel je nuttig
kunnen die mensjes zich weer zonder worries volzuipen vanaaf.
hoe zit dat met mij eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:37 schreef the900 het volgende:
[..]
Jij bent al BeF genoeg.
B_BOY moet zich nog bewijzen.
Dat is een heel goeie drijfveer lijkt me zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En heb ik weer een paar centjes verdiend om bier van te kunnen kopen![]()
Viel me zomaar even opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef kanaiken het volgende:
Iedereen in de OP heeft een hoger profielnummer dan ik
Wees er maar trots op...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef kanaiken het volgende:
Moet dat?quote:
Zeker weten, klant tevreden, ik tevredenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat is een heel goeie drijfveer lijkt me zo![]()
Neuh, lijkt me nergens voor nodig...quote:
succesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeker weten, klant tevreden, ik tevreden![]()
Ga er maar eens vandoor trouwens, ben er over een paar uur wel weer denk ik![]()
Ik was het ook niet van plan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, lijkt me nergens voor nodig...
*Gerust weestquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik was het ook niet van plan.
Dus wees gerust
Have fun (en let goed op zodat je vanaaf mij een uitgebreid verslag kan doen)quote:
*Camera meeneemtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Have fun (en let goed op zodat je vanaaf mij een uitgebreid verslag kan doen)![]()
zelf IK!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef kanaiken het volgende:
nou enquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef kanaiken het volgende:
koffiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:32 schreef Sjowhan het volgende:
Horroravond op veronica, met eerst bak koffie, en daarna bier & sjips
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
Wat een omeunige onoriginele bagger TT..
Ik meen het! Kankerdekankerdekanker! Ha!quote:
Verzin er zelf een 14.geniaalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
Wat een omeunige onoriginele bagger TT..
Ok, ik zat te denken aan "Bier, een openbaring voor eenieder die tóch nog een beetje mensch is."quote:
ja duh chow kan het ook veel beterquote:
Altijdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik meen het! Kankerdekankerdekanker! Ha!
Jij bent de inspiratie zelve.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:49 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja duh chow kan het ook veel beterzelfs ik kan het beter en dat zegt heel wat
Deze komt trouwens van kanaiken, aangezien ik ff inspiratieloos was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:49 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja duh chow kan het ook veel beterzelfs ik kan het beter en dat zegt heel wat
ja fuck een 14 jarige daar heb je het al!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Deze komt trouwens van kanaiken, aangezien ik ff inspiratieloos was.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Deze komt trouwens van kanaiken, aangezien ik ff inspiratieloos was.
Het leven is góéd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:50 schreef Jerruh het volgende:
Zo, dat was de friet met frikandellen speciaal. Straks werken, met bier.
jeuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |