quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:18 schreef Janena het volgende:
Ons 'doosje'...
Ik moet hem nog plat inscannen voor de tekst.
*voor en achter: Nieuw!, logo Dialo, sind 12 december 2005
*onder: , logo en barcode met datum en geboortetijd
*boven: logo
*rechts: gedichtje
Zo bijzonder, zo apart....
Stukje van ons eigen hart...
4 foto's: de test.....3d echo....de buik...dialo....
*links:
ingredienten:
50% Janine Makkinga
50% Mamoudou Ka
huishoudelijke mededelingen blabla (adres, etc)
Tenminste houdbaar tot: 12 december 2105
3480 g E
We hebben dit niet zelf bedacht trouwens, ik vond het idee op internet...ben vervolgens wel maanden op zoek geweest naar een drukker die ze kon maken.
de geboorteadvertentie in de krant:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:52 schreef ray_nl het volgende:
Hoi!
Leuke kaartjes allemaal
WIlde even ons kaartje laten zien, 24 december is ons oogappeltje geboren, Liam Gabriel!![]()
[edit] FF geresized [/edit]![]()
Eigenlijk heb je daar best wel gelijk in!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:18 schreef nebelung het volgende:
Joh 20 jaar geleden waren dergelijke kaartjes er al. Erg moeilijk vinden wie een oorspronkelijke bedenker is, lijkt me.
Uiteindelijk wordt er ook gebruik gemaakt van een bestaand logo, ge-ent op een merk dat al sinds 1860 bestaat
wij hebben idd al een concertkaartje als geboortekaartje gehad omdat wij elkaar via concerten hebben leren kennenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:55 schreef ray_nl het volgende:
En ik dacht dat we origineel waren maar er is al iemand eerder geweest
Heel mooi stijlvol kaartje Igraine!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:33 schreef Igraine het volgende:
Dit was ons geboortekaartje
[afbeelding]
[afbeelding]
De lila tekst binnenin is een stuk tekst van "Enjoy the silence" van Depeche Mode
Dank je!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:21 schreef lcicle het volgende:
[..]
Heel mooi stijlvol kaartje Igraine!
En Depeche ModeIk heb onze weblog naar hun nummer 'Somebody" vernoemd (werd ook op onze trouwceremonie gedraaid). In aug. 2005 heb ik kaartjes gekocht voor hun concert 26 maart 2006. Maar ik ben 15 mei uitgeteld dus ik ben bang dat dat niet zo verstandig is om er heen te gaan
![]()
Moet er wat voor over hebben he
Omdat je a) heel de avond moet staanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:36 schreef Sugar het volgende:
Huh? Waarom kun je niet naar een concert als je (hoog)zwanger bent?
In mijn geval, omdat het een festival is wat heel de dag duurt en het die dag 30 graden was. Ik was achteraf dus heel erg blij dat ik toch geen kaartje had gekocht.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:36 schreef Sugar het volgende:
Huh? Waarom kun je niet naar een concert als je (hoog)zwanger bent?
Je kan maximaal 24 of 48 uur wijzigen, dus dat klopt wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:24 schreef Janena het volgende:
(sorry voor het maken van een nieuw bericht, kan mijn andere op 1 of andere manier niet wijzigen!)
Ik spaar trouwens ook andere geboortekaartjes (het liefst van december 2002 en 2005 of mooie/aparte geboortekaartjes) dus als er nog iemand is die er een overheeft dan wil ik hem graag hebben...verzendkosten wil ik natuurlijk vergoeden.
Ja ben je er eindelijk toch nog uitgekomen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:22 schreef Girly het volgende:
wij hebben nu ook hele leuke geboortekaartjes , wacht nu op het proefmodel, nog fftjes geduld tot die kleine eris ,dan kan ik m ook hier showen
Same here...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:22 schreef Girly het volgende:
wij hebben nu ook hele leuke geboortekaartjes , wacht nu op het proefmodel, nog fftjes geduld tot die kleine eris ,dan kan ik m ook hier showen
janena, ik kwam toevallig dit bericht tegen (klik op het toegevoegde plaatje). daar heeft iemand hetzelfde idee gebruikt voor trakaties van het oudste kindje op het kinderdagverblijf. doosje is dan de omhulsel van een pakje drinken geworden, en helemaal zelf gemaakt. grappig he.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef Janena het volgende:
mocht er iemand hier nog geboortedoosjes (over) hebben zoals die van Dialo dan hou ik me aanbevolen!
ik wil ze gaan sparen voor mijn zoontje...
Week 30 of zo.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef lcicle het volgende:
Bij hoeveel weken hebben jullie het geboortekaartje 'geregeld' eigenlijk...?
en dan heb je er natuurlijk ook wel eentje ingescand of gefotografeerd die je met ons wilt delen natuurlijk..quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:07 schreef Yekx het volgende:
OK, ik ga 's ff spammen, doe ik normaal niet maar wij hadden nu eens een zeer goede ervaring met aankopen via het internet, 's ook wel goed om te noemen/bespreken.
Wij hebben onze kaartjes besteld bij Kaartmix(htttp://www.kaartmix.nl). Veel keuze uit verschillende mooie originele kaartjes.
Erg te spreken over de service/helpdesk/kwaliteit en vooral de snelheid, ons kindje was maandag geboren en dinsdag voor 12 uur de kaartjes netjes geleverd. Onze eigen ideeen en foto zijn opgenomen/gecombineerd met een kaart van Kaartmix. Snel, leuk en niets op aan te merken...rekening hoef je pas te betalen na ontvangst van de kaarten.
OK nu stop ik met deze reclame, maar het was dan ook echt gemeend!
Ik heb geen scanner maar wellicht kan ik van het weekend een foto maken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
en dan heb je er natuurlijk ook wel eentje ingescand of gefotografeerd die je met ons wilt delen natuurlijk..![]()
Met 20 weken een kaart uitgezocht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef lcicle het volgende:
Volgens mij klopt de zin niet helemaalquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:08 schreef BubbleBabe het volgende:
als Giulia een meisje was geweest dan had ze ook max gehetenMaximilliano Enrico
![]()
Maandag 12 juli rond 10 uur... Isa werd overigens dinsdag 13 juli rond 10 uur geborenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef lcicle het volgende:
Die naar personeelszaken is vanwege bepaling van officiële einde van verlof, maar natuurlijk krijgen m'n directe collega's ook een kaartje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:08 schreef bixister het volgende:
wow sjeen, dat was nipt.![]()
en marieik had 't niet gezien.
lishe, slim die extra kaartjes voor de grootouders. bij mij kwamen ze er uit zichzelf wel een paar keer een paar vragen. en verder weet ik ook geen andere tips dan die al gegeven zijn tamea. alleen zou ik 't niet naar personeelszaken van je werk sturen maar gewoon naar je werk zelf, of gericht aan je directe collega's.
ik snap die capsule niet op het onderste blauwe kaartjequote:
mijn eerste idee is een pil (als in pijnstiller ofzo, of slaappil). Of anders een misvormd flesje ofzo.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:05 schreef Stiekemurd het volgende:
Volgens mij moet dat een veiligheidspeld voorstellen
Jawellllll, hier istie dan!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:37 schreef pinquit het volgende:
er zijn wel een hoop moeders bijgekomen maar ngo geen nieuwe kaartjes te zien!
fotografeer.. hmm, toch geen famile van??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:43 schreef lcicle het volgende:
Mijn achternaam is algemeen bekend op internet doordat ik fotografeer onder die naam. Ik heb geen eigen site dus m'n adres via internet achterhalen is behoorlijk moeilijk. Ik zou het knap vinden zelfs.
Maargoed, die taart staat, en dit topic gaat niet over prive gegevens maar geboortekaartjes
Sugarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:50 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik ben vandaag ook helemaal bezig met het kaartje. Nog niks echt gevonden (nou ja, wel een tekstje!), maar het is zo leuk om ermee bezig te zijn!
![]()
http://www.geboortekaartjes.nl/quote:Op zondag 4 juni 2006 09:42 schreef Sugar het volgende:
Sjak, hoe duur zijn (zeg 100) kant-en-klare kaartjes uit van die kaartjesboeken dan met envelop gemiddeld? Ik heb geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |