En je maag, liefst met spiritus!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef Dirktator het volgende:
Zolang jij nog niet aan de 1000 posts zit, word je vriendelijk verzocht om je mond te gaan spoelen, liefst met zeep.![]()
Nee een fles koelvloeistof en doorslikken!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef Dirktator het volgende:
Zolang jij nog niet aan de 1000 posts zit, word je vriendelijk verzocht om je mond te gaan spoelen, liefst met zeep.![]()
Verkapte doodverwensingquote:
Waarom kijk je er dan in, de titel komt toch overeen met de inhoud.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:47 schreef JohanV. het volgende:
Topic zonder inhoud.
Verder nog wat Sherlock? Of besluit je om toch ontopic te blijven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:49 schreef frankium het volgende:
[..]
Waarom kijk je er dan in, de titel komt toch overeen met de inhoud.![]()
Buup, hoezeer ik je het ook gun 't komt er nooit van dude.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
Ik mag mijn toekomstige vrouw toch wel in mijn avatar zetten?
nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
Egwel!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Buup, hoezeer ik je het ook gun 't komt er nooit van dude.
Andijvie daarentegen.
Tegen, niet fel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:54 schreef El_Rolando het volgende:
En vrouwen met een man als icon? Ben je daar ook fel tegen?
Ik zet Emma Watson toch ook niet in m'n user-iconquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
Nee, maar wel je toekomstige vrouw.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik zet Emma Watson toch ook niet in m'n user-icon
Inderdaad.... als ik die kikker een kusje geeft, dan komt Emma Watson eruitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:06 schreef frankium het volgende:
[..]
Nee, maar wel je toekomstige vrouw.
Jij bent dan ook een mongool zonder recht van spreken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg altijd : mijn avater kan nooit groot genoeg zijn
Hebben die FA ook wat te doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef HuHu het volgende:
Overigens, beste frankium,
Iets wat wél verboden is, is een user-icon gebruiken van 100 kB. Jou user-icon is 140 kB. Ik zou hem dus maar verkleinen/weghalen voordat een FA dat doet
Met vriendelijke groet,
HuHu
Ja maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een mongool zonder recht van spreken.
1-0.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef HuHu het volgende:
Overigens, beste frankium,
Iets wat wél verboden is, is een user-icon gebruiken van 100 kB. Jou user-icon is 140 kB. Ik zou hem dus maar verkleinen/weghalen voordat een FA dat doet
Met vriendelijke groet,
HuHu
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Inderdaad.... als ik die kikker een kusje geeft, dan komt Emma Watson eruit
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een mongool zonder recht van spreken.
Ga jij nou maar terug naar je matties:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Iedereen heeft wel wat te zeiken op Kuultje![]()
Die verdomde lumps altijdquote:
Wie is het, Buup?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
denk ie dat of hop ie datquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
Ben een man van 24quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:11 schreef maartena het volgende:
Wees blij. Door al die oversexte pubertjes komen er tenminste nog wat mooie icoontjes voorbij enzo....
Dan beginnen we bij jouquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:13 schreef Little_Meanie het volgende:
iedereen zou verplicht moeten worden om een vrouw te gebruiken als avatar
Het houd niet altijd op bij de puberteit natuurlijk....quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:19 schreef Koewam het volgende:
Dubbel topic... Zoiets was vorig jaar ook al!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Het houd niet altijd op bij de puberteit natuurlijk....![]()
zou het.....???quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:09 schreef R-Mon het volgende:
Verkapt mannen-met-een-vrouw-in-hun-avatar-verzamel-topic.
Oeh, Sydney Moon...quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:59 schreef Biogarde het volgende:
Kuttopic![]()
TS is gewoon een jaloers sletje![]()
Die mensen zijn gewoon slim, en zetten iemand die ze adoreren in hun avatarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:39 schreef frankium het volgende:
Echt zo super dom!
Ben je een kerel, heb je een af andere vrouw als avatar. Doe ff lekker normaal.
Als je vrouw bent heb je het voorrecht om je lekkere hoofd als avatar te gebruiken, maar als man niet.
Duidelijk?![]()
Kijk, hij heeft er verstand vanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef classpc het volgende:
[..]
Die mensen zijn gewoon slim, en zetten iemand die ze adoreren in hun avatar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |