En je maag, liefst met spiritus!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef Dirktator het volgende:
Zolang jij nog niet aan de 1000 posts zit, word je vriendelijk verzocht om je mond te gaan spoelen, liefst met zeep.![]()
Nee een fles koelvloeistof en doorslikken!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:41 schreef Dirktator het volgende:
Zolang jij nog niet aan de 1000 posts zit, word je vriendelijk verzocht om je mond te gaan spoelen, liefst met zeep.![]()
Verkapte doodverwensingquote:
Waarom kijk je er dan in, de titel komt toch overeen met de inhoud.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:47 schreef JohanV. het volgende:
Topic zonder inhoud.
Verder nog wat Sherlock? Of besluit je om toch ontopic te blijven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:49 schreef frankium het volgende:
[..]
Waarom kijk je er dan in, de titel komt toch overeen met de inhoud.![]()
Buup, hoezeer ik je het ook gun 't komt er nooit van dude.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
Ik mag mijn toekomstige vrouw toch wel in mijn avatar zetten?
nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
Egwel!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Buup, hoezeer ik je het ook gun 't komt er nooit van dude.
Andijvie daarentegen.
Tegen, niet fel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:54 schreef El_Rolando het volgende:
En vrouwen met een man als icon? Ben je daar ook fel tegen?
Ik zet Emma Watson toch ook niet in m'n user-iconquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
Nee, maar wel je toekomstige vrouw.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik zet Emma Watson toch ook niet in m'n user-icon
Inderdaad.... als ik die kikker een kusje geeft, dan komt Emma Watson eruitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:06 schreef frankium het volgende:
[..]
Nee, maar wel je toekomstige vrouw.
Jij bent dan ook een mongool zonder recht van spreken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg altijd : mijn avater kan nooit groot genoeg zijn
Hebben die FA ook wat te doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef HuHu het volgende:
Overigens, beste frankium,
Iets wat wél verboden is, is een user-icon gebruiken van 100 kB. Jou user-icon is 140 kB. Ik zou hem dus maar verkleinen/weghalen voordat een FA dat doet
Met vriendelijke groet,
HuHu
Ja maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een mongool zonder recht van spreken.
1-0.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef HuHu het volgende:
Overigens, beste frankium,
Iets wat wél verboden is, is een user-icon gebruiken van 100 kB. Jou user-icon is 140 kB. Ik zou hem dus maar verkleinen/weghalen voordat een FA dat doet
Met vriendelijke groet,
HuHu
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Inderdaad.... als ik die kikker een kusje geeft, dan komt Emma Watson eruit
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een mongool zonder recht van spreken.
Ga jij nou maar terug naar je matties:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Iedereen heeft wel wat te zeiken op Kuultje![]()
Die verdomde lumps altijdquote:
Wie is het, Buup?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
denk ie dat of hop ie datquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |