hoedan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Kan je zo terughalen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:02 schreef Joeriii het volgende:
owned
Welk deel van SHIFT + del snap je niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Rechtermuisknop in prullenbak ->terugzetten. Mits ze nog in de prullenbak zitten.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:06 schreef Intxaurraga het volgende:
Mits ze nog in de prullenbak zitten.
er staat toch shift + del in de ttquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Rechtermuisknop in prullenbak ->terugzetten. Mits ze nog in de prullenbak zitten.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Met zo'n programma (kan het nu niet voor je navragen), mits je nog geen data eroverheen geschreven hebt. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd mijn huisgenoot wel.quote:
jah, dat ga ik nu doen dude.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Met zo'n programma (kan het nu niet voor je navragen), mits je nog geen data eroverheen geschreven hebt. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd mijn huisgenoot wel.
Google is je vriend denk ik dan.![]()
En ik vond het een keigoeie tipquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
lief hoor die tip.
Maar probeer even bij jezelf iets weg te gooien mbv shift + del.
Het komt dan nl niet in de prullenbak terecht.
Succes mate!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, dat ga ik nu doen dude.
Maar das nog een beste kutklus hoor.
Hoogstwaarschijnlijk wordt de data van zijn USB-schijf daarmee niet teruggezet...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:14 schreef mcyodogg het volgende:
Start - Alle programma's - Bureau Accesoires - Systeemwerkset - Systeemherstel
probeer dat eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |