ha! dank! heb alle bestanden (hopelijk onbeschadigd) terug gevonden. t ziet er tot nu toe iig goed uit. heel erg bedankt!quote:Op zondag 26 juni 2005 23:52 schreef ChRiZz het volgende:
http://www.snapfiles.com/get/restoration.html
Hiermee moet het lukken als je ze kort geleden hebt verwijderd.. succes!!
Waarschijnlijk niet, het is allemaal overschreven door de nieuwe windows installatie.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:35 schreef jckooiker het volgende:
Hallo, ik heb nog een vraagje over het verwijderen van bestanden.
Een kennis van mij heeft waarschijnlijk het AGV probleem gehad, (pc starte nie meer op) en heeft pardoes de schijf tijdens de windows installatie geformateerd en opnieuw geinstalleerd.
Zit er nog een mogelijkheid in om deze data weer te krijgen met dat progje? restoration??
Alvast bedankt!
9 van de 10 keer betekent ook formateren niet "leeghalen", hoogstens "kwijt maken". Met recovery programma's is vaak data nog wel terug te halen, waar niets nieuws overheen geschreven is. Helaas is het opnieuw installeren van windows al gedaan, dus alle bytes waar windows nu gebruik van maakt zijn verloren. De rest valt wellicht nog terug te draaien.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:35 schreef jckooiker het volgende:
Hallo, ik heb nog een vraagje over het verwijderen van bestanden.
Een kennis van mij heeft waarschijnlijk het AGV probleem gehad, (pc starte nie meer op) en heeft pardoes de schijf tijdens de windows installatie geformateerd en opnieuw geinstalleerd.
Zit er nog een mogelijkheid in om deze data weer te krijgen met dat progje? restoration??
Alvast bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |