abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juni 2005 @ 23:33:31 #1
4047 Bickel
Man die bakt...
pi_28258894
nou, zoals de titel al zegt. met mijn stomme hoofd in alle haast met shift-delete bestanden gedelete die ik niet moest deleten. norton bescherming van de prullenbak staat uit.
is er nog een mogelijkheid dat ik de bestanden alsnog terug kan krijgen??
dank!
pi_28259491
tjsa wordt erg moeilijk om nog terug te halen. er bestaat recovery software die je harddisk na speuren, bv ontrack data recovery . maar hoe meer je internet (temporary internetfiles) of dingetjes download hoe kleiner de kans dat je nog een heel bestand kan terug halen
*tijdelijk wonend in leuven voor de komende 6 jaar*
  zondag 26 juni 2005 @ 23:51:46 #3
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_28259564
Op een andere drive een file recovery programma draaien, kan het vaak nog wel hersteld worden. Probeer in ieder geval op de betreffende drive geen bestanden meer neer te zetten voor je dit opgelost hebt.
Helaas heb ik geen tip voor een recovery tool, behalve dat norton tools (oid) zo'n tooltje bevat.
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
  zondag 26 juni 2005 @ 23:52:56 #4
6050 ChRiZz
"SLACHE!"
pi_28259602
http://www.snapfiles.com/get/restoration.html

Hiermee moet het lukken als je ze kort geleden hebt verwijderd.. succes!!
Degene die niets weet, maar wel weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niets weet en niet weet dat hij niets weet.
  zondag 26 juni 2005 @ 23:57:21 #5
86305 Markman
Grappig hier.
pi_28259746
je krijgt de bestanden echt nog grotendeels terug.. .Windows verwijderd de bestanden niet echt fysiek geloof ik, maar haalt de verwijzing weg.
pi_28259873
Eigenlijk kan je het beste nu stoppen met werken met die HD, dan op een andere PC "Runtime GetDataBack" installeren en deze harde schijf daarin zetten, en de bestanden terughalen. Hoe minder je nu met de harde schijf doet, hoe groter de kans is dat je de bestanden onbeschadigd terug hebt.
  maandag 27 juni 2005 @ 00:11:45 #7
4047 Bickel
Man die bakt...
pi_28260136
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:52 schreef ChRiZz het volgende:
http://www.snapfiles.com/get/restoration.html

Hiermee moet het lukken als je ze kort geleden hebt verwijderd.. succes!!
ha! dank! heb alle bestanden (hopelijk onbeschadigd) terug gevonden. t ziet er tot nu toe iig goed uit. heel erg bedankt!
  woensdag 12 november 2008 @ 14:35:42 #8
149821 jckooiker
it's me, ZA BUTT'N
pi_63159218
Hallo, ik heb nog een vraagje over het verwijderen van bestanden.

Een kennis van mij heeft waarschijnlijk het AGV probleem gehad, (pc starte nie meer op) en heeft pardoes de schijf tijdens de windows installatie geformateerd en opnieuw geinstalleerd.

Zit er nog een mogelijkheid in om deze data weer te krijgen met dat progje? restoration??

Alvast bedankt!
  woensdag 12 november 2008 @ 15:19:59 #9
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_63160432
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:35 schreef jckooiker het volgende:

Een kennis van mij heeft waarschijnlijk het AGV probleem gehad, (pc starte nie meer op) en heeft pardoes de schijf tijdens de windows installatie geformateerd en opnieuw geinstalleerd.

Zit er nog een mogelijkheid in om deze data weer te krijgen met dat progje? restoration??

Alvast bedankt!
Waarschijnlijk niet, het is allemaal overschreven door de nieuwe windows installatie.
pi_63167595
quote:
Op woensdag 12 november 2008 14:35 schreef jckooiker het volgende:

Alvast bedankt!
9 van de 10 keer betekent ook formateren niet "leeghalen", hoogstens "kwijt maken". Met recovery programma's is vaak data nog wel terug te halen, waar niets nieuws overheen geschreven is. Helaas is het opnieuw installeren van windows al gedaan, dus alle bytes waar windows nu gebruik van maakt zijn verloren. De rest valt wellicht nog terug te draaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')