hoedan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Kan je zo terughalen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:02 schreef Joeriii het volgende:
owned
Welk deel van SHIFT + del snap je niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Rechtermuisknop in prullenbak ->terugzetten. Mits ze nog in de prullenbak zitten.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:06 schreef Intxaurraga het volgende:
Mits ze nog in de prullenbak zitten.
er staat toch shift + del in de ttquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Rechtermuisknop in prullenbak ->terugzetten. Mits ze nog in de prullenbak zitten.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Met zo'n programma (kan het nu niet voor je navragen), mits je nog geen data eroverheen geschreven hebt. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd mijn huisgenoot wel.quote:
jah, dat ga ik nu doen dude.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:08 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Met zo'n programma (kan het nu niet voor je navragen), mits je nog geen data eroverheen geschreven hebt. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd mijn huisgenoot wel.
Google is je vriend denk ik dan.![]()
En ik vond het een keigoeie tipquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
![]()
lief hoor die tip.
Maar probeer even bij jezelf iets weg te gooien mbv shift + del.
Het komt dan nl niet in de prullenbak terecht.
Succes mate!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, dat ga ik nu doen dude.
Maar das nog een beste kutklus hoor.
Hoogstwaarschijnlijk wordt de data van zijn USB-schijf daarmee niet teruggezet...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:14 schreef mcyodogg het volgende:
Start - Alle programma's - Bureau Accesoires - Systeemwerkset - Systeemherstel
probeer dat eens.
Idd, alsof Windows zelf nog even een backup bijhoudt van de vele gigs aan films/series.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk wordt de data van zijn USB-schijf daarmee niet teruggezet...
Mits ze in de prullenbak zitten jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Positievo...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
Mooie gelegenheid om je eens te orienteren op de data recovery progs die er zijn.
En dan van de honderden files bedenken wat het eerste teken van de bestandsnaam ook alweer was...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:30 schreef Miesjel het volgende:
undelete zoeken en vinden.. en hopen dat het lukt.
Shift + Delquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hmmm, Restoration lijkt het aardig te doen.
Beetje jammer dat ik het eerst terug moet zetten op een andere HD, en laat ik daar nou net ook wat weinig ruimte hebben.
van alle films die ik download jahquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:53 schreef El_Rolando het volgende:
Altijd backups maken op een DVD.
Bij films en series zal dat toch wel meevallen. En of je nu naar sincity of zincity kijkt... lijkt me eender.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:34 schreef whoops het volgende:
[..]
En dan van de honderden files bedenken wat het eerste teken van de bestandsnaam ook alweer was...
Maar dan is het nog wel een kutklus...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:40 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Bij films en series zal dat toch wel meevallen. En of je nu naar sincity of zincity kijkt... lijkt me eender.
Beter dan alles opnieuw downen, dunkt mij.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Maar dan is het nog wel een kutklus...
films opruimenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:48 schreef Het_hupt het volgende:
* Het_hupt vraagt zich toch zwaar af wat sommige mensen achter een pc te zoeken hebben![]()
+quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Al m'n films en serie's weg
Ik was in de veronderstelling dat ik in de juiste map stond en dat ik er maar eentje weggooide.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
noem me maar een prutser.
Gaan we getdataback maar eens testen op een USB HD
=quote:owned.
Jij bent stoer zeg!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:39 schreef StefanP het volgende:
Losah.
Undelete is ook voor mietjes.
Op linux is rm * ook ECHT rm *. Flikker je iets weg, dan is het ook echt WEG. Niks geen "are you sure?" "are you homo?" "are you a loser?"
Windows
Windows users
Nerdsquote:Op zondag 15 januari 2006 02:39 schreef StefanP het volgende:
Losah.
Op linux is rm * ook ECHT rm *. Flikker je iets weg, dan is het ook echt WEG. Niks geen "are you sure?" "are you homo?" "are you a loser?"
Windows
Windows users
Shift-DEL is de windows-equivalent voor rm -rf *, behalve dan dat shift-del nog wel vraagt om bevestiging. Maar na een rm -rf * werkt een data recovery-tooltje nog best prima hoor.... want rm -rf gaat echt niet meteen de hele schrijf met nulletjes zitten beschrijvenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:39 schreef StefanP het volgende:
Losah.
Windows
Windows users
Met dit tooltje ging het prima:quote:Op maandag 16 januari 2006 14:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
welk programma heb je nu gebruikt.
verkapt kijk-mij-eens-stoer-zijn-en-een-linux-commando-kennen postquote:Op zondag 15 januari 2006 02:39 schreef StefanP het volgende:
Losah.
Windows
Windows users
Totdat ie het zelf nodig heeft, idd. Dan piept ie wel andersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-eens-stoer-zijn-en-een-linux-commando-kennen post![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |