Ja ik weetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Spaghetti was lekker
groot bord weet je wel.
Jep, maar alleen nu even in de middag.quote:
Correctquote:
Was ik al aan het denken, maar dan kost het meer. Volgens mij daar opeten ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ff brommertje kopen.
Over brommers gesproken, laat hem brengen?
veel succesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Was ik al aan het denken, maar dan kost het meer. Volgens mij daar opeten ook.![]()
Naja, ben weg. Ik zie wel hoe ik aan mn pizza kom.![]()
![]()
Wat moet je ermee?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb het e-mail adres van Keanu Reeves!!!!!!
leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
en dat geloof je zelf?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
En nu....?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja dus?? Moet ik nu jaloers worden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
dus?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Is zijn contact adres.quote:
Men das sjiek.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja dus?? Moet ik nu jaloers worden?
quote:
Teveel.quote:
Niet stomquote:
Shoarmaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Even naar de bakker toe shoarma broodjes halen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Even naar de bakker toe shoarma broodjes halen![]()
![]()
Ooh, tegenwoordig is alles sjiekquote:
nee bij ijsmeis thuisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:37 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
heb je die buiten van de vensterbank gehaald?
turkenvoedselquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:38 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dude je weet niet wat lekker is
Döner
Oke bijna danquote:
Broodje Turkquote:
En het sissen als er wat vet van het vlees druptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |