Ik ook.. Tis hier ook koud.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb het koud
had ik gisterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:52 schreef B_BOY het volgende:
`mmmjammie. ik weet niet wat ik krijg. bami geloof ik.
hoezo eet je die op dan??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:54 schreef snopprinses het volgende:
mên kheb honger..wordt tijd dat mn vriend komt
damnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo eet je die op dan??
och gut och gut
ziellig voor da menneke.
ohhh das lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gister had ik lekker shaorma
eet smakelijk TLK
in aanbieding twee kilo shaorma halen 1 betalen dus ff shaorma gehaal dhequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ohhh das lekker![]()
al vet lang niet meer gehad
neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo eet je die op dan??
och gut och gut
ziellig voor da menneke.
geduld geduld.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neeik eet bij hem..maar hij moet me eerst komen halen, maar kweet niet hoelaat
truequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
geduld geduld.
geduld is een schone zaak..
Beter. Koop een kadootje voor je vriend. ik kan armani code aanraden (moet je wel nog geld bijleggen maar dat heb je vast voo rhem over)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
true
ik heb vandaag een kadobon t.w.v. 35 euro gekregen van ici paris van stage
mn vriend krijgt al genoeg kadotjes van me, ik koop nu een keer iets voor mezelfquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Beter. Koop een kadootje voor je vriend. ik kan armani code aanraden (moet je wel nog geld bijleggen maar dat heb je vast voo rhem over)
kga geen pafrum kopenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:05 schreef B_BOY het volgende:
Das ook altijd leukdan kan ik je amor amor aanraden.
Wat zijn we hier opeens gereserveerdquote:
Bah, nu wilt mn moeder dat ik m zelf ga halen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:08 schreef B_BOY het volgende:
Eix je bent een mazzelpik.
eet hem op in de pizzaria !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef Eix het volgende:
[..]
Bah, nu wilt mn moeder dat ik m zelf ga halen.Voor ik terug ben met de fiets is ie koud.
Nu pas?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:14 schreef the_legend_killer het volgende:
ben ik weer
ff brommertje kopenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef Eix het volgende:
[..]
Bah, nu wilt mn moeder dat ik m zelf ga halen.Voor ik terug ben met de fiets is ie koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |