T was iig niet zo'n simpele post met alleen 'tvp' erin.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef B_BOY het volgende:
zomaar tvpen, jij imberrr.
Jah soquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
T was iig niet zo'n simpele post met alleen 'tvp' erin.
Tis niet leuk meer nu we weten wie de moordenaar isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat merk ik al.
Ben wel wat gewend. Wel geinige serie.
heeft ze allang gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef B_BOY het volgende:
FWNK doet ok al aan liefkozen.. wie is marlii trouwens?
marlii stel jezelf es voor (inclusief pics)
Dude je loopt achterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef B_BOY het volgende:
FWNK doet ok al aan liefkozen.. wie is marlii trouwens?
marlii stel jezelf es voor (inclusief pics)
Paar pagina's terug misschien?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sorry.;..
waar kan ik haar introductie vinde>?
jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:23 schreef B_BOY het volgende:
dis de tweede keer al deel 586 als ik het goed weet![]()
Niks laat maar..quote:
subtielquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
gezien. leuke fotows marlii.
kom je naar de meet?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
kom je naar de meet?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
kom je naar de meet?
Zelf weten we ook niet beterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:37 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
volgens mij denkt ze nu echt dat hier alleen maar debielen komen
Nou niet na een half uur dat ze is hier meteen vragenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vertel mij eens, hoe zou jij dat aanpakken.
Dat vraag ik niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:38 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nou niet na een half uur dat ze is hier meteen vragen
aha maar tis al zo snel dus ze kan het beter snel weten :p kan ze kijken hoe leuk de mensen hier zijn en dan zegt ze of ze wil... als ze zowieso al niet kan..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:40 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nou na een paar dagen misschien wijzen op het meet topic
Tja, als je in een discotheek bent en je ziet een mooi meisje dan denk ik ook niet, Ik wacht wel een paar dagen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:40 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nou na een paar dagen misschien wijzen op het meet topic
Dat is wel anders.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tja, als je in een discotheek bent en je ziet een mooi meisje dan denk ik ook niet, Ik wacht wel een paar dagen.
iedereen dat dacht ik maar net.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tja, als je in een discotheek bent en je ziet een mooi meisje dan denk ik ook niet, Ik wacht wel een paar dagen.
bij mooie meisjes wacht ik wel jarenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |