Een aantal jaren geleden kon je ze nog bij de Men at Work winkel(s?) halenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:23 schreef Puckaholic het volgende:
Weet iemand van jullie waar je in nederland jerseys kan kopen?
Ik ga in mei naar NYC en koop er daar ook 1 of 2 maar ik kan niet elke keer als ik er 1 wil op het vliegtuig stappen.
En aangezien ik geen creditcard heb kan ik ze niet via internet bestellen.
alvast bedankt
En Marty?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs beter dan Roy en Hasek?
Wow, dat is inderdaad vrij impressive. Was zeker wel de bedoeling, maar daar moet inderdaad ook wel wat geluk bij zitten. Wat een speler!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:43 schreef popolon het volgende:
Die goal van Ovechkin gisteren.
Die is niet van deze aarde.
Goal van het jaar, wat een move.
en wat geluk![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:24 schreef Puckaholic het volgende:
Goed ik ben misschien niet helemaal objectief als Ranger fan ;-)
een PP en een SH goal tegen... dat maakt de stand toch 3-4?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:11 schreef RemcoW85 het volgende:
Jezus, 3 minuten voor het eind krijgen de Ducks een PP en een SH goal tegen : 3-3.
Shootouts gewonnen !!! 4-3 tegen Ottawa, dat is netjes!
Das zelf ook altijd leuk om te doen in NHL *jaartal*, lekker SH goals makenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:33 schreef RemcoW85 het volgende:
Ze krijgen een Powerplay, en in die powerplay een SH doelpunt tegen, dat allemaal terwijl het 3-2 stond. Idd, maar het was 04:00 man, dan is Nederlands typen zowat onmogelijk
Ik scoor ook altijd heel makkelijk, maak zometeen wel een tekeningetje oidquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Breakaways die je dan krijgt zijn inderdaad erg leuk
Empty-Net doelpunten zijn ook te makkelijk, terwijl het in het echt juist stressen is voor de ploeg die een man minder op het ijs heeft, de druk wordt dan zo groot.
NHL 1/2*** doet daar wat minder moeilijk over, je scoort zo in dat lege doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |