Oke, dan weet ikzelf niets voor je.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje hardere zooi, trance, dance hardcore, maar nederlandstalig mag ook, of een lekker gevoelig nummertje. Kortom ik ben niet zo kieskeurig
Deep Dish is relaxed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
game on!
Kom maar hier met die nummertjes!
Sta op, Sta op van Jan Smit ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
game on!
Kom maar hier met die nummertjes!
In bed niet harder dan 68 anders ga je over de kop!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:05 schreef golfer het volgende:
69
* ff "Boem is Hoo" van Adje, Theo & de zingende Decoupeerzagen aanzetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kom maar met dat rondje van Misa, tweede toernooiwinst in haar carriere
Ze zullen wel niks anders dan de tour kennen daar...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zap ik langs Oprah, zie ik Lance Armstrong zitten, dus ik blijf hangen. Laten die yanks weer zien geen id van sport te hebben door Lance de grootste in wielrennen te noemen
lucien v impe is wel kleiner !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zap ik langs Oprah, zie ik Lance Armstrong zitten, dus ik blijf hangen. Laten die yanks weer zien geen id van sport te hebben door Lance de grootste in wielrennen ooit te noemen
Eddy was, is en zal altijd de beste ooit blijvenquote:
inderdaad! alleen kennen de meeste Amerikanen hem niet ben ik bangquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Eddy was, is en zal altijd de beste ooit blijven
Alsof de meeste Amerikanen Lance kennen .. of dat het ze interesseert.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad! alleen kennen de meeste Amerikanen hem niet ben ik bang
is er al een scanman tieten topicquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:37 schreef golfer het volgende:
Dat Hotel Big Brother wordt volgens mij nog erger dan de echte BB.![]()
[HBB] Streamverslagen van vrijdag 13 januari 2006
The horror. Heb je gezien wie er nu in dat huis zitten?quote:
nee. wat the f is hotel BB nou weer??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
The horror. Heb je gezien wie er nu in dat huis zitten?
Een programma waar mensen zonder leven naar kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nee. wat the f is hotel BB nou weer??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |