Vriendingen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Ynske het volgende:
wat voor dingen?
Werk je hier ofzo?quote:
Die wil ikquote:
Sowieso een verschrikkelijke jeukterm wat mij betreft, slechts in mislukte goede bedoelingen overtroffen door 'dinnetje. *ril*.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso een verschrikkelijke jeukterm wat mij betreft, slechts in mislukte goede bedoelingen overtroffen door 'dinnetje. *ril*.
Ik vind vriending altijd wel leuk klinkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso een verschrikkelijke jeukterm wat mij betreft, slechts in mislukte goede bedoelingen overtroffen door 'dinnetje. *ril*.
Onder andere.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zou ik er daarom geen hebben
ik vind dat zo ontzettend denigrerend klinken.quote:
Kun je nog meer mogelijke redenen aandragen danquote:
Ik neem dan altijd maar aan dat bij de laatste paar spellingsvereenvoudigingen het correct gebruik van het Koninklijk Meervoud ook op de schop is gegaanquote:
zullen we samen dingen gaan doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Mokster het volgende:
Ik doe gewoon mijn ding... Mag ik nu niet meer posten hier?
Is niet waar natuurlijk, maar als je zoveel moeite moet doen om zo iemand te krijgen, dan mag je er ook wel enigszins van genieten lijkt mijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind dat zo ontzettend denigrerend klinken.
net of we alleen maar goed zijn om de persoon in kwestie te bedienen op zijn wenken om vervolgens weer op de plank geplaatst te worden
het gaat niet om het krijgen, maar het gaat om de manier van aansprekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Is niet waar natuurlijk, maar als je zoveel moeite moet doen om zo iemand te krijgen, dan mag je er ook wel enigszins van genieten lijkt mij![]()
Ding ding-a-dongquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Mokster het volgende:
Ik doe gewoon mijn ding... Mag ik nu niet meer posten hier?
Dat is toch zo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind dat zo ontzettend denigrerend klinken.
net of we alleen maar goed zijn om de persoon in kwestie te bedienen op zijn wenken om vervolgens weer op de plank geplaatst te worden
OK, sorry, het was grappig bedoeldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat niet om het krijgen, maar het gaat om de manier van aanspreken
vriending klinkt in mijn oren ontzettend minderwaardig naar mij toe.
ben daar dan ook gewoon niet van gediend
Ik heb er weinig mening overquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:26 schreef Mokster het volgende:
Ben ik nu de enige dame in het gezelschap die de term "vriending" eigenlijk wel komisch vindt?
Euhm....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:27 schreef QyRoZ het volgende:
* QyRoZ draait de Village People - In the navy
Geen idee. Ik vind zelf dat soort verbouwinkjes zelden langer dan twee keer leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:26 schreef Mokster het volgende:
Ben ik nu de enige dame in het gezelschap die de term "vriending" eigenlijk wel komisch vindt?
Q. zoekt naar een vriendg, dat is duidelijkquote:
Hij is ook wel grappig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:26 schreef Mokster het volgende:
Ik vind het een typische foute-mannen-bier-kroeg opmerking...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:26 schreef Mokster het volgende:
Yeah! Een heel uur overquote:
Dat dan weer niet, vind ik. Die benamingen, hoe slecht ook, zijn toch meestal liefkozend bedoeld.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef AirwiN het volgende:
Goed te scharen in de: 'popje, scheetje' categorie
En, wat is de uitkomst dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yeah! Een heel uur overmij
gesproken. Dat doet mijn narcistische neigingen weer goed!
Ik schaar hem eerder in dezelfde categorie "humor" als Micro$oft, Windhoos, Internet Exploder. De eerste keer niet leuk en de keren daarop gewoon vervelend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het een typische foute-mannen-bier-kroeg opmerking...![]()
Goed te scharen in de: 'popje, scheetje' categorie
Nerdsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik schaar hem eerder in dezelfde categorie "humor" als Micro$oft, Windhoos, Internet Exploder. De eerste keer niet leuk en de keren daarop gewoon vervelend.
en ja, al die voorbeelden komen uit dezelfde nerdhoek. Klaag me aan.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik schaar hem eerder in dezelfde categorie "humor" als Micro$oft, Windhoos, Internet Exploder. De eerste keer niet leuk en de keren daarop gewoon vervelend.
Narcismequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yeah! Een heel uur overmij
gesproken. Dat doet mijn narcistische neigingen weer goed!
Het is een bevestiging van wat ik allang weet. Maar daarom hou ik nog niet minder van je!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:35 schreef Litpho het volgende:
Ha, jij ook hier! En waarom spook jij ook al de hele week in mijn hoofd rond?quote:
Moet je daar een pilletje tegen hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha, jij ook hier! En waarom spook jij ook al de hele week in mijn hoofd rond?![]()
Ik ga promotie maken!quote:
Nee, dit spookje mag wel blijven!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Moet je daar een pilletje tegen hebben?![]()
Ik kan de uitgang niet vindenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha, jij ook hier! En waarom spook jij ook al de hele week in mijn hoofd rond?![]()
Q... je maakt me serieus bangquote:
Nee, geen QyRoZ behandeling voor mij!quote:
Zonder jouw onvoorwaardelijke steun had ik me dan ook niet zo kunnen outenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een bevestiging van wat ik allang weet. Maar daarom hou ik nog niet minder van je!![]()
Kijk maar uit, voor je het weet vind je de weg naar mijn hart!quote:
Een beetje nerd heeft die quest erin gehackt als bonuslevelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet vind je de weg naar mijn hart!![]()
pro´mo·tie [promo(t)si]quote:
Backdoorsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een beetje nerd heeft die quest erin gehackt als bonuslevel.
Hierna 'Rockwell - Somebody's watching me'quote:
Werd ik maar wegbezuinigd! Maar dan wel met hele flinke gouden handdruk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, geen QyRoZ behandeling voor mij!![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Hierna 'Rockwell - Somebody's watching me'
Ik zag het bordje al staan. Ben de afslag maar voorbij geredenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet vind je de weg naar mijn hart!![]()
Pak van m'n hartquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het heeft te maken met mn sinterklaassurprise.
Volgens mij was ie afgesloten. Er was een ongeluk gebeurt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag het bordje al staan. Ben de afslag maar voorbij gereden
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Hierna 'Rockwell - Somebody's watching me'
"...and tonight we're gonna party like it's 1999."quote:
quote:
Ik krijg een deja vu!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag het bordje al staan. Ben de afslag maar voorbij gereden
Nee, dat was een andere snelwegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Volgens mij was ie afgesloten. Er was een ongeluk gebeurt.
Je bent van harte welkom hoor in je verpleegsterspakje!quote:
You wishquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
"...and tonight we're gonna party like it's 1999."
Je voelt je ook bekeken?quote:
Overwerk betaalt goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:43 schreef Mokster het volgende:
Wat is het toch heeeeerlijk om vrijdag maar vier uurtjes te werken (van 8 tot 12 uur) en nooit voor 5 uur weg te kunnen![]()
![]()
Da's niet goed. Wat zei de dokter?quote:
Wat is dat toch met mannen en verpleegsterspakjes?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hoor in je verpleegsterspakje!![]()
Ja... door collega Gollemquote:
Dat 't niet aan mij lag, maar aan de bestuurder!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's niet goed. Wat zei de dokter?
Het begint nu wel erg cryptisch te wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat 't niet aan mij lag, maar aan de bestuurder!![]()
De innerlijke behoefte om verzorgd te worden door een vrouw in een geyl pakje!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen en verpleegsterspakjes?
Ok, cryptische omschrijving dan.... Kijken of je 'm snapt:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het begint nu wel erg cryptisch te worden
Vertel !!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
"...and tonight we're gonna party like it's 1999."
Nachtzuster! Doe iets aan de pijn!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De innerlijke behoefte om verzorgd te worden door een vrouw in een geyl pakje!
als ik ziek ben hoef ik niet zo nodig verzorgd te worden door iemand in een geil pakje,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De innerlijke behoefte om verzorgd te worden door een vrouw in een geyl pakje!
Ik kijk nu al uit naar onze ooit nog es te plannen avondvullend Doe Maar luisteren sessie!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nachtzuster! Doe iets aan de pijn!
GMTA!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb altijd behoefte aan vrouwen in geile pakjes.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, cryptische omschrijving dan.... Kijken of je 'm snapt:
Maandag, Zevenhuizen, Waddinxveen...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar onze ooit nog es te plannen avondvullend Doe Maar luisteren sessie!
Je ziet toch waar ik op reageer?quote:
Ik voorzie een groot succes in een potentiele nieuwe hobby: Cryptogrammen oplossen!quote:
Doe Maar luistert ze wel met mij, maar vrijen dat doet ze met een ander....quote:
Ja, dat gaat een doorslaand succes wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorzie een groot succes in een potentiele nieuwe hobby: Cryptogrammen oplossen!![]()
...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe Maar luistert ze wel met mij, maar vrijen dat doet ze met een ander....
Is Wasabi niet dat ongelofelijk sterke japanse groene chemische spul dat je bij je Sushi eetquote:
Ook niet als ik mijn benen hars?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:50 schreef Ynske het volgende:
En als ik niet ziek ben, dan hoeft een man voor mij nog geen verpleegsterpakje aan te trekken
Nope, dat is mierikswortel... Ken uw ingrediënten...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Is Wasabi niet dat ongelofelijk sterke japanse groene chemische spul dat je bij je Sushi eet
Wasabi is wel erg scherp![]()
jij bent natuurlijk altijd welkomquote:
Exactquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Is Wasabi niet dat ongelofelijk sterke japanse groene chemische spul dat je bij je Sushi eet
Wasabi is wel erg scherp![]()
Weet je het heel zeker?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:58 schreef AirwiN het volgende:
Nope, dat is mierikswortel... Ken uw ingrediënten...![]()
Nou, dan heb jij de verkeerde wasabi opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, dat is mierikswortel... Ken uw ingrediënten...![]()
Kun je meteen kennis maken met onze volksheld Boudewijn de G.quote:
Laat ik jou kennis maken met Jaap Fischer / Joop Visserquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je meteen kennis maken met onze volksheld Boudewijn de G.
Ik heb nog nooit wasabi op. Maar ik weet wel dat die groene meuk bij je sushi mierikswortel is, of kan zijn...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan heb jij de verkeerde wasabi op
En dan is de overstap naar Madness een kleine natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laat ik jou kennis maken met Jaap Fischer / Joop Visser
Volgens mij wordt het daar wel van gemaaktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wasabi op. Maar ik weet wel dat die groene meuk bij je sushi mierikswortel is, of kan zijn...
kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
Volgens mij wordt het daar wel van gemaakt
MissBetweter zei zonet van niet...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het daar wel van gemaakt
Dan ben je echt verkeerd ingelichtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wasabi op. Maar ik weet wel dat die groene meuk bij je sushi mierikswortel is, of kan zijn...
Ik zal die Chinees in Singapore die me dat ooit eens heeft verteld er op aanspreken zodra ik 'm weer zie...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan ben je echt verkeerd ingelicht
wasabi en mierikswortel lijken wel op elkaar, net als mosterd (auw, het doet allemaal pijn in je neus als je teveel in een keer neemt), maar wasabi is groen en mierikswortel niet.
Boudewijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je meteen kennis maken met onze volksheld Boudewijn de G.
Steve O Kan heel goed wasabi opsnuivenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan ben je echt verkeerd ingelicht
wasabi en mierikswortel lijken wel op elkaar, net als mosterd (auw, het doet allemaal pijn in je neus als je teveel in een keer neemt), maar wasabi is groen en mierikswortel niet.
Je bent gewoon genept met mierikswortel+kleurstofquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal die Chinees in Singapore die me dat ooit eens heeft verteld er op aanspreken zodra ik 'm weer zie...![]()
Leer de tekst van Avond uit je hoofd en iedere vrouw ligt aan je voeten!quote:
4 wasabinootjes in je bakkes en gegarandeerd dat je pijn gaat hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Steve O Kan heel goed wasabi opsnuiven![]()
Ik ben te goedgelovig...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent gewoon genept met mierikswortel+kleurstof
Behalve MissMSX dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leer de tekst van Avond uit je hoofd en iedere vrouw ligt aan je voeten!
Weet de tekst van Strand op te zeggen in het correcte tempo en jij ligt aan de voeten van iedere vrouw.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij ging licht over zijn nekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
4 wasabinootjes in je bakkes en gegarandeerd dat je pijn gaat hebben
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat opzicht kan ik me nog niet meten aan jou...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weet de tekst van Strand op te zeggen in het correcte tempo en jij ligt aan de voeten van iedere vrouw.
Dat heb ik gemerkt jaquote:
De Japanse mierikswortel schijnt wel groen te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:08 schreef MissMSX het volgende:
maar wasabi is groen en mierikswortel niet.
Wij hebben laatst een keer sushi op bij de buren, en ik weet alleen nog dat je met je sushi-ding (hoe zo'n unit ook heet, met dat zeewier eromheen) maar naar die wasabi hoefde te WIJZEN en dan was het al scherp zatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
4 wasabinootjes in je bakkes en gegarandeerd dat je pijn gaat hebben
Ik kan het me wel voorstellen jaquote:
Mijn held!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De Japanse mierikswortel schijnt wel groen te zijn
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:13 schreef QyRoZ het volgende:
Surprise is af.
Sorry Q, iemand is je al voor geweest!quote:
Staat genoteerd!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weet de tekst van Strand op te zeggen in het correcte tempo en jij ligt aan de voeten van iedere vrouw.
Daarom is wasabi wel een soort mierikswortel, maar mierikswortel geen soort wasabiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Wat? In ongedwongen onderuit gaan voor elke vrouw die langer dan een minuut naar je luistert? Dat vergt dan ook een speciale mix van lef en fatalisme.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat opzicht kan ik me nog niet meten aan jou...![]()
Waarschijnlijk omdat je halverwege een kaakslag krijgt...quote:
wasabi extends mierikswortel?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom is wasabi wel een soort mierikswortel, maar mierikswortel geen soort wasabi
Verzin zelf eens watquote:
Ben ik wel gewend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry Q, iemand is je al voor geweest!![]()
Nerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
wasabi extends mierikswortel?![]()
Nah, gewoon acuut ademtekort. Waarom overgaan tot geweld als de persoon dat prima zelf op kan lossen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je halverwege een kaakslag krijgt...![]()
Dat werkt nietquote:
Ik kom in de buurt maar laat soms nog een steek vallen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
De nederlandse spuitjes ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Klaarblijkelijkquote:
Nah ja, je had vorig jaar al iets mooisquote:
De twee keer daarvoor niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nah ja, je had vorig jaar al iets moois
Bespeur ik een beetje een 'hoe-red-ik-me-hier-uit gevoel?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:15 schreef MissMSX het volgende:
Daarom is wasabi wel een soort mierikswortel, maar mierikswortel geen soort wasabi
Ik ga oefenen vanavond. Ik heb tijd genoeg...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nah, gewoon acuut ademtekort. Waarom overgaan tot geweld als de persoon dat prima zelf op kan lossen?
En boontjes... en sla... en doperwtjes... geen van allen heet... behalve dan wasabi-erwten, maar die zijn viesquote:
Een enkeltje 'noodgeval in de server ruimte'?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:18 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een 'hoe-red-ik-me-hier-uit gevoel.
Volgend jaar weerquote:
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:18 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Bespeur ik een beetje een 'hoe-red-ik-me-hier-uit gevoel?
Als dat je held is dan heb ik er gelijk eentje minderquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
En vervolgens snoof ie nog een keer!
Mijn held!!![]()
Gelukkig is de directory /private/AirwiN nog steeds bereikbaar vanaf internet!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef MissMSX het volgende:
PANIEK!!!!!!
Kan m'n server niet bereiken
* MissMSX rent rondjes als een kip zonder kop...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is de directory /private/AirwiN nog steeds breikbaar vanaf internet!![]()
Ik moet nu met een server werken die echt TRAAAAAG is...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef MissMSX het volgende:
PANIEK!!!!!!
Ikke niet begrijp... popolon draait gewoon, maar kan er niet bij komenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is de directory /private/AirwiN nog steeds bereikbaar vanaf internet!![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef MissMSX het volgende:
PANIEK!!!!!!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een enkeltje 'noodgeval in de server ruimte'?![]()
Je kan er iig bijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik moet nu met een server werken die echt TRAAAAAG is...
Interessant! Vertel daar eens meer over, dat willen we vast allemaal heel graag horen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik moet nu met een server werken die echt TRAAAAAG is...
De serverruimte is m'n woonkamerquote:
Hey kijk, een gebruiker.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef MissMSX het volgende:
Tot afgelopen weekend dacht ik dat putty een term was uit de golfsport. Dan snap jij wel hoe goed ik je kan helpen nu!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ikke niet begrijp... popolon draait gewoon, maar kan er niet bij komen
Ik zit op het puntje van mijn stoelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Interessant! Vertel daar eens meer over, dat willen we vast allemaal heel graag horen.
Om jou te irriteren vrees ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:28 schreef Mokster het volgende:
Waarom is iedereen in overleg als je ze nodig hebt go#*#mme!!!!
IK WIL NAAR HUIS !!!!!!!!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot afgelopen weekend dacht ik dat putty een term was uit de golfsport. Dan snap jij wel hoe goed ik je kan helpen nu!![]()
Als je nou op het puntje van je stoel had gestaan met een strop om je nek dan had ik wellicht enige vorm van sensatie ervaren...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van mijn stoel![]()
Lief is my middlename!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lief dat je het in theorie zou willen proberen iig
Klein beetje wel jaquote:
Gaan jullie via 'onze' internetverbinding? (da's ook net een jojo)quote:
Klein beetje maar?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klein beetje wel ja![]()
zijn er al mensen die misselijk worden van ons?
De i-net verbinding doet 't welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:31 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Gaan jullie via 'onze' internetverbinding? (da's ook net een jojo)
Klein beetje heel ergquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klein beetje maar?![]()
Who cares... Er is al genoeg ellende in de wereld, laat ons lekker klef doen...
Alleen van het feit dat jullie te schijterig zijn om ook daadwerkelijk af te spreken om flink van bil te gaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klein beetje wel ja![]()
Ik!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kan ook al niet golfen dus?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot afgelopen weekend dacht ik dat putty een term was uit de golfsport. Dan snap jij wel hoe goed ik je kan helpen nu!![]()
En wederom.... Jij mag nooit meer raden!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klein beetje heel erg
Je bent een schat
Zulke dingen moet je niet overhaastenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:33 schreef PhaE het volgende:
[..]
Alleen van het feit dat jullie te schijterig zijn om ook daadwerkelijk af te spreken om flink van bil te gaan
Dan moet er toch wel wat meer gebeuren wil je mij misselijk makenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:30 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX emmertje aangeeft...quote:
Sowieso, eerst trouwen... Dan gaan we pas over tot de vleselijke consumptie van de relatie!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je niet overhaasten
Ligt eraan wat je aan overhaasten verstaat?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je niet overhaasten
En wat is er mis met oefenen? Anders is de huwelijksnacht ook zo'n teleurstelling!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso, eerst trouwen... Dan gaan we pas over tot de vleselijke consumptie van de relatie!![]()
M'n agenda zit een beetje volquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Zin om af te spreken en lekker van bil te gaan?![]()
Ik beschouw 't meer als uitgebreid voorspel. Daar schijnt de moderne vrouw behoefte aan te hebben...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:37 schreef PhaE het volgende:
Ik vind weken op een openbaar forum klef doen nou niet echt overhaasten.. Eerder treuzelen
Zoals?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dan moet er toch wel wat meer gebeuren wil je mij misselijk maken
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso, eerst trouwen... Dan gaan we pas over tot de vleselijke consumptie van de relatie!![]()
Bekijk het als een bovengemiddeld geacteerde text-only soap en het valt allemaal in perspectiefquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:37 schreef PhaE het volgende:
Ik vind weken op een openbaar forum klef doen nou niet echt overhaasten.. Eerder treuzelen
Oh als je wilt, dan is elk ogenblik voor jou...quote:
Daar hebben we het binnenkort nog wel over.quote:
Toch geen reden om meteen maar van bil te gaan? Er moet wel wat te fantaseren overblijven vind ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:37 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je aan overhaasten verstaat?
Hoe bedoel je text-only?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekijk het als een bovengemiddeld geacteerde text-only soap en het valt allemaal in perspectief.
Nou ja, text only... met P.I.'s!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekijk het als een bovengemiddeld geacteerde text-only soap en het valt allemaal in perspectief.
Uhohquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:40 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Daar hebben we het binnenkort nog wel over.
Pavlov reactie!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe bedoel je text-only?: [afbeelding]
Is een silo een betere optie?quote:
Eigenlijk was de tekst 'Oh als je wilt en ik heb plek in m'n agenda, dan is elk ogenblik voor jou... ', maar dat liep toch niet zo lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh als je wilt, dan is elk ogenblik voor jou...![]()
Allemaal insinuaties!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan was mijn laatste bed-partner niet echt modernquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beschouw 't meer als uitgebreid voorspel. Daar schijnt de moderne vrouw behoefte aan te hebben...![]()
Ok, het decor is niet text-only. Sorry hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe bedoel je text-only?: [afbeelding]
Container dan?quote:
Ik zie alweer op welke plek ik sta op de prio ladder...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eigenlijk was de tekst 'Oh als je wilt en ik heb plek in m'n agenda, dan is elk ogenblik voor jou... ', maar dat liep toch niet zo lekker
Ik kan niks meer goed doenquote:
Bekijk het positief, blijkbaar gaat jouw wil alsnog voor de agendaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie alweer op welke plek ik sta op de prio ladder...![]()
Die bossen schaamhaar en okselhaar deden al vermoeden dat ze een grote voorliefde had voor de jaren 70?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dan was mijn laatste bed-partner niet echt modern![]()
Huiliequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, het decor is niet text-only. Sorry hoor.
Ik ben er weg van!quote:
Oh maar ik kan ook prima fantaseren na het van bil gaan hoor. Er blijft meestal nog wel genoeg ruimte om te fantaseren over een eventueel vervolg, en die fantasieen zijn dan meestal ook nog wat levendiger doordat je de persoon in kwestie nu dus ook echt hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch geen reden om meteen maar van bil te gaan? Er moet wel wat te fantaseren overblijven vind ik
Van die geyle Alpen-pornoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bossen schaamhaar en okselhaar deden al vermoeden dat ze een grote voorliefde had voor de jaren 70?![]()
Je moet toch iets aan je timing doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:44 schreef AirwiN het volgende:
Ik zie alweer op welke plek ik sta op de prio ladder...![]()
Nou, misschien moeten we het dan maar eens serieus gaan overwegenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:45 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oh maar ik kan ook prima fantaseren na het van bil gaan hoor. Er blijft meestal nog wel genoeg ruimte om te fantaseren over een eventueel vervolg, en die fantasieen zijn dan meestal ook nog wat levendiger doordat je de persoon in kwestie nu dus ook echt hebt meegemaaktEn de MSN-gesprekken worden ook een stuk leuker
![]()
*noteert op de todo lijst*quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bossen schaamhaar en okselhaar deden al vermoeden dat ze een grote voorliefde had voor de jaren 70?![]()
Alles om de MSN gesprekken leuk te krijgen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, misschien moeten we het dan maar eens serieus gaan overwegen
Mwoah...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beschouw 't meer als uitgebreid voorspel. Daar schijnt de moderne vrouw behoefte aan te hebben...![]()
Of niet. Is ook een optiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, misschien moeten we het dan maar eens serieus gaan overwegen
Ach dit soort opmerkingen zijn beter voor je note gehalte!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou op het puntje van je stoel had gestaan met een strop om je nek dan had ik wellicht enige vorm van sensatie ervaren...![]()
Als dat niet mag, wat is dan het nut van R&P?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:48 schreef Godlike02 het volgende:
Teren op anders mans ellende lijkt me nou niet echt gepast om zo te omschrijven.
Ja, de sleur zit daar wel aardig in ondertussenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles om de MSN gesprekken leuk te krijgen?.
Ik vind jou best komisch sinds je modt bent...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach dit soort opmerkingen zijn beter voor je note gehalte!
plus het zegt meer over de zieke sensatielust die je hebt.
Teren op anders mans ellende lijkt me nou niet echt gepast om zo te omschrijven.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als dat niet mag, wat is dan het nut van R&P?
Goeie! Hoeveel notes heb ik?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach dit soort opmerkingen zijn beter voor je note gehalte!
plus het zegt meer over de zieke sensatielust die je hebt.
Een béétje man kan de nacht een eeuwigheid laten duren. Dan is dat voorspel inderdaad insignificantquote:
Volgens mij moet jij nog even de FAQ lezen van R&Pquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als dat niet mag, wat is dan het nut van R&P?
Dat kun je ook lezen als: 'Het gaat tegen heug en meug, waardoor alles veel langer lijkt te duren dan het in werkelijkheid is'.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:53 schreef Litpho het volgende:
Een béétje man kan de nacht een eeuwigheid laten duren. Dan is dat voorspel inderdaad insignificant.
Hypocriet... het is net Fok!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nog even de FAQ lezen van R&P
Je mag wel komen vanwege sensatie maar dat mag je zeker niet uitspreken
Genoeg voor wat?quote:
Uiteraard, maar gelukkig ziet Moks het goede in mijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:56 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat kun je ook lezen als: 'Het gaat tegen heug en meug, waardoor alles veel langer lijkt te duren dan het in werkelijkheid is'.
Eigenlijk past het ook bij je post gedragquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En ik?
Vast te weinig.
Ik ben zo voorbeeldig![]()
Opmerkingen per users die de modjes kunnen zetten en lezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:59 schreef Mokster het volgende:
Uhm... wat zijn notes eigenlijk?
Ah, je hebt bij Moonah's notes gespiekt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Opmerkingen per users die de modjes kunnen zetten en lezen.
Veelal met de inhoud: Lekker wijf!![]()
Wat een non-antwoord zegquote:
Graag zelfsquote:
Ah! Dus die geinige opmerking in mn fobo is gemaakt door een mod?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Opmerkingen per users die de modjes kunnen zetten en lezen.
Veelal met de inhoud: Lekker wijf!![]()
Ik heb ook helemaal niets meer aan je antwoorden sinds je mod bent.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eigenlijk past het ook bij je post gedrag
quote:
Nooit gezegd dat er bij staat dat je een lekker wijf bentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah! Dus die geinige opmerking in mn fobo is gemaakt door een mod?
Mail maar diplomatiek correct naar me dan... stop ik 't wel in die doofpot in de hoek van m'n kamerquote:
Dat staat er ook niet...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat er bij staat dat je een lekker wijf bent![]()
De notes opvraag topics zijn al zo vaak voorbij gekomen in FBquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mail maar diplomatiek correct naar me dan... stop ik 't wel in die doofpot in de hoek van m'n kamer
Laatste keer dat ik er naar vroeg had ik er 2, maar dat zullen er ondertussen al wel veel meer zijn gewordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:09 schreef Godlike02 het volgende:
De notes opvraag topics zijn al zo vaak voorbij gekomen in FB![]()
Aantallen mogen genoemd worden zover ik weet
Inhoud niet
Gelukkig ben jij in het bezit van lekkende (ex-)collega'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Inhoud niet
Hoeveel heb ik er dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Inhoud niet
Gezien het antwoord even op zich laat wachten, kun je denk ik je conclusie al wel trekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:11 schreef MissMSX het volgende:
Hoeveel heb ik er dan?
inhoud kun je ook opvragen bij Danny, geen probleemquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Inhoud niet
Het zijn er zoveel dat Godt al drie keer de tel is kwijtgeraakt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:19 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Gezien het antwoord even op zich laat wachten, kun je denk ik je conclusie al wel trekken.
Tijd voor een kloonquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:19 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Gezien het antwoord even op zich laat wachten, kun je denk ik je conclusie al wel trekken.
Roken moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:19 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Kom nou maar op!quote:
Zoals diverse modjes met hun eigen geschiedenis hebben gedemonstreerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al zegt het weinig want ze zijn ook te deleten![]()
quote:
Ik heb ze nog niet ontdektquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals diverse modjes met hun eigen geschiedenis hebben gedemonstreerd.
Er is er in ieder geval eentje geweest die van de gelegenheid gebruik heeft gemaakt vlak nadat hij modje was. Ik kan me alleen even niet meer herinneren wiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet ontdekt
Die staan er juist meestal braaf in
duurt even, maar dan heb je ook een reactiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:48 schreef Mokster het volgende:
Ik wil Rocco terug!!!!
Als in porno?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
duurt even, maar dan heb je ook een reactieheb nu twee films
![]()
*auw*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat krassen was Cc's idee.
waar is nixxx als je hem nodig hebt?
Nee films met een verhaal met Roccoquote:
Forum Opties | |
---|---|