Vriendingen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Ynske het volgende:
wat voor dingen?
Werk je hier ofzo?quote:
Die wil ikquote:
Sowieso een verschrikkelijke jeukterm wat mij betreft, slechts in mislukte goede bedoelingen overtroffen door 'dinnetje. *ril*.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso een verschrikkelijke jeukterm wat mij betreft, slechts in mislukte goede bedoelingen overtroffen door 'dinnetje. *ril*.
Ik vind vriending altijd wel leuk klinkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso een verschrikkelijke jeukterm wat mij betreft, slechts in mislukte goede bedoelingen overtroffen door 'dinnetje. *ril*.
Onder andere.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zou ik er daarom geen hebben
ik vind dat zo ontzettend denigrerend klinken.quote:
Kun je nog meer mogelijke redenen aandragen danquote:
Ik neem dan altijd maar aan dat bij de laatste paar spellingsvereenvoudigingen het correct gebruik van het Koninklijk Meervoud ook op de schop is gegaanquote:
zullen we samen dingen gaan doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Mokster het volgende:
Ik doe gewoon mijn ding... Mag ik nu niet meer posten hier?
Is niet waar natuurlijk, maar als je zoveel moeite moet doen om zo iemand te krijgen, dan mag je er ook wel enigszins van genieten lijkt mijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind dat zo ontzettend denigrerend klinken.
net of we alleen maar goed zijn om de persoon in kwestie te bedienen op zijn wenken om vervolgens weer op de plank geplaatst te worden
het gaat niet om het krijgen, maar het gaat om de manier van aansprekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Is niet waar natuurlijk, maar als je zoveel moeite moet doen om zo iemand te krijgen, dan mag je er ook wel enigszins van genieten lijkt mij![]()
Ding ding-a-dongquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Mokster het volgende:
Ik doe gewoon mijn ding... Mag ik nu niet meer posten hier?
Dat is toch zo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind dat zo ontzettend denigrerend klinken.
net of we alleen maar goed zijn om de persoon in kwestie te bedienen op zijn wenken om vervolgens weer op de plank geplaatst te worden
OK, sorry, het was grappig bedoeldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat niet om het krijgen, maar het gaat om de manier van aanspreken
vriending klinkt in mijn oren ontzettend minderwaardig naar mij toe.
ben daar dan ook gewoon niet van gediend
Ik heb er weinig mening overquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:26 schreef Mokster het volgende:
Ben ik nu de enige dame in het gezelschap die de term "vriending" eigenlijk wel komisch vindt?
Euhm....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:27 schreef QyRoZ het volgende:
* QyRoZ draait de Village People - In the navy
Geen idee. Ik vind zelf dat soort verbouwinkjes zelden langer dan twee keer leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:26 schreef Mokster het volgende:
Ben ik nu de enige dame in het gezelschap die de term "vriending" eigenlijk wel komisch vindt?
Q. zoekt naar een vriendg, dat is duidelijkquote:
Hij is ook wel grappig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:26 schreef Mokster het volgende:
Ik vind het een typische foute-mannen-bier-kroeg opmerking...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:26 schreef Mokster het volgende:
Yeah! Een heel uur overquote:
Dat dan weer niet, vind ik. Die benamingen, hoe slecht ook, zijn toch meestal liefkozend bedoeld.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef AirwiN het volgende:
Goed te scharen in de: 'popje, scheetje' categorie
En, wat is de uitkomst dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yeah! Een heel uur overmij
gesproken. Dat doet mijn narcistische neigingen weer goed!
Ik schaar hem eerder in dezelfde categorie "humor" als Micro$oft, Windhoos, Internet Exploder. De eerste keer niet leuk en de keren daarop gewoon vervelend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het een typische foute-mannen-bier-kroeg opmerking...![]()
Goed te scharen in de: 'popje, scheetje' categorie
Nerdsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik schaar hem eerder in dezelfde categorie "humor" als Micro$oft, Windhoos, Internet Exploder. De eerste keer niet leuk en de keren daarop gewoon vervelend.
en ja, al die voorbeelden komen uit dezelfde nerdhoek. Klaag me aan.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik schaar hem eerder in dezelfde categorie "humor" als Micro$oft, Windhoos, Internet Exploder. De eerste keer niet leuk en de keren daarop gewoon vervelend.
Narcismequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yeah! Een heel uur overmij
gesproken. Dat doet mijn narcistische neigingen weer goed!
Het is een bevestiging van wat ik allang weet. Maar daarom hou ik nog niet minder van je!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:35 schreef Litpho het volgende:
Ha, jij ook hier! En waarom spook jij ook al de hele week in mijn hoofd rond?quote:
Moet je daar een pilletje tegen hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha, jij ook hier! En waarom spook jij ook al de hele week in mijn hoofd rond?![]()
Ik ga promotie maken!quote:
Nee, dit spookje mag wel blijven!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Moet je daar een pilletje tegen hebben?![]()
Ik kan de uitgang niet vindenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha, jij ook hier! En waarom spook jij ook al de hele week in mijn hoofd rond?![]()
Q... je maakt me serieus bangquote:
Nee, geen QyRoZ behandeling voor mij!quote:
Zonder jouw onvoorwaardelijke steun had ik me dan ook niet zo kunnen outenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een bevestiging van wat ik allang weet. Maar daarom hou ik nog niet minder van je!![]()
Kijk maar uit, voor je het weet vind je de weg naar mijn hart!quote:
Een beetje nerd heeft die quest erin gehackt als bonuslevelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet vind je de weg naar mijn hart!![]()
pro´mo·tie [promo(t)si]quote:
Backdoorsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een beetje nerd heeft die quest erin gehackt als bonuslevel.
Hierna 'Rockwell - Somebody's watching me'quote:
Werd ik maar wegbezuinigd! Maar dan wel met hele flinke gouden handdruk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, geen QyRoZ behandeling voor mij!![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Hierna 'Rockwell - Somebody's watching me'
Ik zag het bordje al staan. Ben de afslag maar voorbij geredenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet vind je de weg naar mijn hart!![]()
Pak van m'n hartquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het heeft te maken met mn sinterklaassurprise.
Volgens mij was ie afgesloten. Er was een ongeluk gebeurt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag het bordje al staan. Ben de afslag maar voorbij gereden
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Hierna 'Rockwell - Somebody's watching me'
"...and tonight we're gonna party like it's 1999."quote:
quote:
Ik krijg een deja vu!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag het bordje al staan. Ben de afslag maar voorbij gereden
Nee, dat was een andere snelwegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Volgens mij was ie afgesloten. Er was een ongeluk gebeurt.
Je bent van harte welkom hoor in je verpleegsterspakje!quote:
You wishquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
"...and tonight we're gonna party like it's 1999."
Je voelt je ook bekeken?quote:
Overwerk betaalt goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:43 schreef Mokster het volgende:
Wat is het toch heeeeerlijk om vrijdag maar vier uurtjes te werken (van 8 tot 12 uur) en nooit voor 5 uur weg te kunnen![]()
![]()
Da's niet goed. Wat zei de dokter?quote:
Wat is dat toch met mannen en verpleegsterspakjes?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hoor in je verpleegsterspakje!![]()
Ja... door collega Gollemquote:
Dat 't niet aan mij lag, maar aan de bestuurder!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's niet goed. Wat zei de dokter?
Het begint nu wel erg cryptisch te wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat 't niet aan mij lag, maar aan de bestuurder!![]()
De innerlijke behoefte om verzorgd te worden door een vrouw in een geyl pakje!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen en verpleegsterspakjes?
Ok, cryptische omschrijving dan.... Kijken of je 'm snapt:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het begint nu wel erg cryptisch te worden
Vertel !!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
"...and tonight we're gonna party like it's 1999."
Nachtzuster! Doe iets aan de pijn!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De innerlijke behoefte om verzorgd te worden door een vrouw in een geyl pakje!
als ik ziek ben hoef ik niet zo nodig verzorgd te worden door iemand in een geil pakje,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De innerlijke behoefte om verzorgd te worden door een vrouw in een geyl pakje!
Ik kijk nu al uit naar onze ooit nog es te plannen avondvullend Doe Maar luisteren sessie!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nachtzuster! Doe iets aan de pijn!
GMTA!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb altijd behoefte aan vrouwen in geile pakjes.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, cryptische omschrijving dan.... Kijken of je 'm snapt:
Maandag, Zevenhuizen, Waddinxveen...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar onze ooit nog es te plannen avondvullend Doe Maar luisteren sessie!
Je ziet toch waar ik op reageer?quote:
Ik voorzie een groot succes in een potentiele nieuwe hobby: Cryptogrammen oplossen!quote:
Doe Maar luistert ze wel met mij, maar vrijen dat doet ze met een ander....quote:
Ja, dat gaat een doorslaand succes wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorzie een groot succes in een potentiele nieuwe hobby: Cryptogrammen oplossen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |