abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:17:12 #51
137525 pikki
pok! pok !
pi_34015136
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef mgerben het volgende:
Even inventariseren...

De bewijzen voor Robbert Ten Broeke zijn:
- Zijn familie die zegt dat ze in hem gelooft en de 15000 euro per uitzending heeft daar niets mee te maken
- De Google blunder en de nepfoto's zijn een bewijs dat het echt is, want (stay with me on this one) het was allemaal origineel echt, maar onder druk van de TV camera voelde hij dat het nodig was om extra resultaten te produceren.
- Nog niet alles is bewezen nep. Dat moet dus echt zijn!
- Hij ziet er geloofwaardig uit
- Hij verzint dit toch niet?
+ irene moors haar onderbouwing niet vergeten ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34015212
Nou, om toch maar enige zin aan het topic te geven: wie kan de traditionele kledij van een non uit 1500 omschrijven? En dan het volgende punt: welke kleren had de non aan op de foto van Robbert... Inderdaad, dakanniekloppe...
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_34015219
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Meditrinea het volgende:

[..]

Duistere krachten? Waar héb je het over. Alweer een aanname. Tarotkaarten zijn afbeeldingen met archetypes (o.a.) en die kun je gebruiken als een boek des levens. Iedere kaart vertelt een eigen verhaal. Natuurlijk kun je erbij fantaseren, maar wat schiet je daarmee op, dan zit je jezelf (en anderen) toch te belazeren?
tarotkaarten zijn nog waziger dan rvb
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_34015297
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:19 schreef seriewoordenaar het volgende:
Nou, om toch maar enige zin aan het topic te geven: wie kan de traditionele kledij van een non uit 1500 omschrijven? En dan het volgende punt: welke kleren had de non aan op de foto van Robbert... Inderdaad, dakanniekloppe...
ja hoe zit dat dan precies? een non uit 1500 zag er blijkbaar anders uit ofzo?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:21:13 #55
137525 pikki
pok! pok !
pi_34015300
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:19 schreef seriewoordenaar het volgende:
Nou, om toch maar enige zin aan het topic te geven: wie kan de traditionele kledij van een non uit 1500 omschrijven? En dan het volgende punt: welke kleren had de non aan op de foto van Robbert... Inderdaad, dakanniekloppe...
Als je de klederen niet gezien hebt van een 1500 non, waarop zeg de dan al dat de klederen niet kunnen van die foto ' ....en zijn die dan zo duidelijk op die foto ?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34015307
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:17 schreef pikki het volgende:

[..]

+ irene moors haar onderbouwing niet vergeten ....
Welke onderbouwing?
pi_34015321
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:19 schreef huupia34 het volgende:

[..]

tarotkaarten zijn nog waziger dan rvb
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:22:11 #58
137525 pikki
pok! pok !
pi_34015338
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Welke onderbouwing?
Dat wat ze afgelezen heeft, en haar eigen mening, dat het helemaal niet was getrukeerd, toch ?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34015389
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:22 schreef pikki het volgende:

[..]

Dat wat ze afgelezen heeft, en haar eigen mening, dat het helemaal niet was getrukeerd, toch ?
Ja maar wacht eens even, pikkie. Ben jij nu een aanhanger van Robbert of niet?
pi_34015432
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja maar wacht eens even, pikkie. Ben jij nu een aanhanger van Robbert of niet?
Nee, hij ís Robbert.
pi_34015458
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef pikki het volgende:

[..]

Als je de klederen niet gezien hebt van een 1500 non, waarop zeg de dan al dat de klederen niet kunnen van die foto ' ....en zijn die dan zo duidelijk op die foto ?
Goed lezen, ik heb wel kleren gezien van nonnen uit 1500, daar zijn genoeg beeltenissen van. Kleuren zijn anders, vorm is anders en combinatie is anders. De non van Robbert draagt moderne traditionele kledij: zwart en wit, het bekende pinguinpakje. Maar dat was in 1500 nog niet zo.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_34015483
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:24 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Nee, hij ís Robbert.
Hoe weet jij dat ?
pi_34015506
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef mgerben het volgende:
Even inventariseren...

De bewijzen voor Robbert Ten Broeke zijn:
- Zijn familie die zegt dat ze in hem gelooft en de 15000 euro per uitzending heeft daar niets mee te maken
- De Google blunder en de nepfoto's zijn een bewijs dat het echt is, want (stay with me on this one) het was allemaal origineel echt, maar onder druk van de TV camera voelde hij dat het nodig was om extra resultaten te produceren.
- Nog niet alles is bewezen nep. Dat moet dus echt zijn!
- Hij ziet er geloofwaardig uit
- Hij verzint dit toch niet?
Ik heb niet alles gezien, maar ik zag wel twee readings die an sich wel goed waren. Zoals de dame waar 'iets met Parijs zou zijn wat goed was' en die haar natuurlijke vader terugvond, en het meisje dat haar moeder verloor die door Robbert 'opgepikt' werd.

Daar wil ik niet zeggen dat het echt moet zijn, maar dat niet alles zo dik bedrog hoeft te zijn als waar hier vooral op in wordt gehaakt. Terecht, maar er blijven merkwaardige zaken open staan.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_34015532
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef Gorian het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gezien, maar ik zag wel twee readings die an sich wel goed waren. Zoals de dame waar 'iets met Parijs zou zijn wat goed was' en die haar natuurlijke vader terugvond, en het meisje dat haar moeder verloor die door Robbert 'opgepikt' werd.

Daar wil ik niet zeggen dat het echt moet zijn, maar dat niet alles zo dik bedrog hoeft te zijn als waar hier vooral op in wordt gehaakt. Terecht, maar er blijven merkwaardige zaken open staan.
Is toch gewoon cold reading?
pi_34015692
Pikki is Robbert helemaal niet, tenzij Robbert zich plots heeft getransformeerd tot Vlaming. Aangezien ik zelf met een Vlaming ben getrouwd herken ik de woordkeuze. Er is geen Nederlander die kleding klederen zou noemen, tenzij twee eeuwen geleden. Pikkie gooit gewoon graag wat olie op het vuur want dat stookt zo lekker warm, toch Pikkie? Is jouw 'nick' soms afgeleid van Manneke Pis en van die theatershow van die ene cabaretier die zegt dat alle Vlamingen in feite mannekes Pis zijn (ofzoiets)? Wees er maar fier op! (en da's welgemeend).
pi_34015786
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Is toch gewoon cold reading?
Kan zijn, maar wel een goede. Het meisje was idd haar moeder verloren (en was geen bejaarde dame maar een jonge meid), en het andere meisje vond haar vader terug nadat ze door Robbert's reading de kracht vond nog eens aan die 'hopeloze' zoektocht te beginnen. Robbert zou een winkel zien, en dat was (als ik het me goed herinner) idd de winkel van die vader (of waar die boven woonde), net zoals er meer treffende dingen waren.

Naast hagelschoten, zat er toch echt specifieke informatie tussen die hout sneed. Door het bedrog en gedraai is de aandacht daar een beetje van afgeleid.

Geen reden om hem als Goeroe of verlosser te zien, maar wel even een ander geluid over zaken die naar mijn smaak wat onderbelicht blijven.

En nee, ik ben geen familie, vriend of wat dan ook van Robbert, maar ook open en kritisch. Dat laatste ook naar kritiek zelf toe.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_34015881
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:30 schreef Meditrinea het volgende:
Pikki is Robbert helemaal niet, tenzij Robbert zich plots heeft getransformeerd tot Vlaming. Aangezien ik zelf met een Vlaming ben getrouwd herken ik de woordkeuze. Er is geen Nederlander die kleding klederen zou noemen, tenzij twee eeuwen geleden. Pikkie gooit gewoon graag wat olie op het vuur want dat stookt zo lekker warm, toch Pikkie? Is jouw 'nick' soms afgeleid van Manneke Pis en van die theatershow van die ene cabaretier die zegt dat alle Vlamingen in feite mannekes Pis zijn (ofzoiets)? Wees er maar fier op! (en da's welgemeend).
Pikkie komt uit brabant. Dat had hij eerst in zijn profiel staan. Alleen nadat mensen denken dat hij familie van Robbert is heeft hij het veranderd. Dus het lijkt me geen belg.
pi_34015913
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:30 schreef Meditrinea het volgende:
Pikki is Robbert helemaal niet, tenzij Robbert zich plots heeft getransformeerd tot Vlaming. Aangezien ik zelf met een Vlaming ben getrouwd herken ik de woordkeuze. Er is geen Nederlander die kleding klederen zou noemen, tenzij twee eeuwen geleden. Pikkie gooit gewoon graag wat olie op het vuur want dat stookt zo lekker warm, toch Pikkie? Is jouw 'nick' soms afgeleid van Manneke Pis en van die theatershow van die ene cabaretier die zegt dat alle Vlamingen in feite mannekes Pis zijn (ofzoiets)? Wees er maar fier op! (en da's welgemeend).
We zullen het zien. Als er binnenkort inderdaad een fansite voor Robbert wordt gelanceerd dan is het bewijs geleverd dat hij wel degelijk dichtbij Robbert staat. Maar verder doet het er idd even niet zoveel toe, zijn bijdragen zijn toch niet echt zinnig te noemen. Het enige wat hij doet is zich in de meest idiote bochten wringen om zo op compleet irrealistische wijze vol te houden dat Robbert de Messiah is.
pi_34015919
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:33 schreef Gorian het volgende:
Kan zijn, maar wel een goede.
Ik ben niet zo onder de indruk van die Cold Reading tactieken. Dat kan jij ook leren met flink wat oefening.
pi_34015970
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:36 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik ben niet zo onder de indruk van die Cold Reading tactieken. Dat kan jij ook leren met flink wat oefening.
Nooit Derren Brown gezien zeker. Die is beter dan Robbert, maar noemt zichzelf geen 'medium'.
pi_34016035
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:37 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Nooit Derren Brown gezien zeker. Die is beter dan Robbert, maar noemt zichzelf geen 'medium'.
Ik heb alles van Derren Brown op DVD gezet.
pi_34016046
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:37 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Nooit Derren Brown gezien zeker. Die is beter dan Robbert, maar noemt zichzelf geen 'medium'.
Die houdt zich -meen ik- niet met readings bezig. Ik ken hem wel. Al langer dan vandaag zelfs.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_34016065
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:22 schreef Genverbrander het volgende:
Ze is inderdaad heel erg knap!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34016105
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:39 schreef Gorian het volgende:

[..]

Die houdt zich -meen ik- niet met readings bezig. Ik ken hem wel. Al langer dan vandaag zelfs.
Jawel in "Messiah" gaat ie als zogenaamd medium naar Amerika om daar paragnosten en gelovige te overtuigen van zijn gave. Hij zet zich daar neer als medium en gaat readings doen en praten met overledenen tot iedereens volle overtuiging. (ook van mediums). En in Seance gaat ie glaasje draaien
pi_34016219
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:36 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik ben niet zo onder de indruk van die Cold Reading tactieken. Dat kan jij ook leren met flink wat oefening.
Heb je het gezien?

Ik keek wel eens met krullende tenen naar iemand als Char, en later ook Robbert vanwege de cliche's om te scoren. Zeg dan niets dacht ik. Maar toch hebben beiden wel eens specifieke zaken benoemd, die ze niet konden weten. Maar ik ben het met je eens dat het moeilijk is het kaf van het koren te scheiden, ook bij acties van individuele mediums.

Maar goed, ik ga hier niemand zitten verdedigen, en zeker geen van den Broekke ondanks dat er toch iets is met die jongen naast zijn ijdelheid.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')