Vetquote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef baNEEL het volgende:
Ik zit momenteel bij het neefje van Frank Boeijen in de klas
Boeien.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef baNEEL het volgende:
Ik zit momenteel bij het neefje van Frank Boeijen in de klas
Ik heb les gehad van zijn oomquote:Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb in de klas gezeten bij Arjen Robben.eikel.
En waarom was hij een eikel?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb in de klas gezeten bij Arjen Robben.eikel.
woerden?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:41 schreef mcyodogg het volgende:
Mark Otten, voetballer van Excelsior, onder contract bij Feyenoord, nog WK onder 20 gespeeld. Een enkeling hier zal hem kennen. En Thijs Hendriks, voetballer van NEC.
Oeh ik zit nu in de klas bij een Olympisch zwemmer... hij is alleen geen Nederlander telt dat ook?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:00 schreef Quarks het volgende:
Kom er net achter dat ik ook bij Mark Veens (olympisch zwemmer) op school heb gezeten.
En Edward Linskens (PSV'er) heeft ook op die school gezeten.
Ja hoor, want de verre familie van Hennie Huisman bleek ook te mogenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:51 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben de buurjongen van Rinus Gerritsen...ik heb alleen niet bij hem in de klas gezeten telt dat ook?
Ik heb een keer vlak achter Xander in de rij gestaan op Schiphol. En hem ook een keer gesproken.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:48 schreef numero_uno het volgende:
wel op school bij Maud en nu zit ik op de oude school van Xander de Buisonjé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |