Vetquote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef baNEEL het volgende:
Ik zit momenteel bij het neefje van Frank Boeijen in de klas
Boeien.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef baNEEL het volgende:
Ik zit momenteel bij het neefje van Frank Boeijen in de klas
Ik heb les gehad van zijn oomquote:Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb in de klas gezeten bij Arjen Robben.eikel.
En waarom was hij een eikel?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef Jo0Lz het volgende:
woerden?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:41 schreef mcyodogg het volgende:
Mark Otten, voetballer van Excelsior, onder contract bij Feyenoord, nog WK onder 20 gespeeld. Een enkeling hier zal hem kennen. En Thijs Hendriks, voetballer van NEC.
Oeh ik zit nu in de klas bij een Olympisch zwemmer... hij is alleen geen Nederlander telt dat ook?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:00 schreef Quarks het volgende:
Kom er net achter dat ik ook bij Mark Veens (olympisch zwemmer) op school heb gezeten.
En Edward Linskens (PSV'er) heeft ook op die school gezeten.
Ja hoor, want de verre familie van Hennie Huisman bleek ook te mogenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:51 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben de buurjongen van Rinus Gerritsen...ik heb alleen niet bij hem in de klas gezeten telt dat ook?
Ik heb een keer vlak achter Xander in de rij gestaan op Schiphol. En hem ook een keer gesproken.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:48 schreef numero_uno het volgende:
wel op school bij Maud en nu zit ik op de oude school van Xander de Buisonjé
Dan weet je in ieder geval zeker dat je op een pauperschool hebt gezetenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:40 schreef yosander het volgende:
De vader van Tooske Breugem was de rector van mijn school, en heb bij de neef van Barney in de klas gezeten!
Dat is natuurlijk ook wat waardquote:Op maandag 16 januari 2006 18:03 schreef B_BOY het volgende:
nooit bij bn-ers in de klas gezeten (of ze moeten nog bekend gaan worden) wel regelmatig contact met bn-ers.
Bassist van Golden Earring.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
edit: Rinus Gerritsen is zeker een regionale beroemdheid?
Je spreekt jezelf tegenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bassist van Golden Earring.
Ikzelf heb bij geen BN-er in de klas gezeten, wel op de basisschool met Pieter van den Hoogenband.
Heeft ie je gepest?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Nee, we zaten niet in dezelfde klas, wel op dezelfde basisschool.quote:
zeer zeker.quote:
Lucky bastard.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:07 schreef bietel het volgende:
Heb op de HBO een jaartje bij Amber Teterissa in de klas gezeten.
Ze speelde de dochter in Kees &co, heeft een rol als vriendinnetje van een erfgename in de Erfenis gehad en speelt nu in GTST de rol van Saskia.
Aardig meisje dat altijd hoge cijfers kreeg met Drama.
Is ze ook zo dom?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef R-Mon het volgende:
Ik zit bij een meisje in de klas die familie is van de De Boers. Dat is tenminste wat ik begrepen heb.
Nee, verrassend genoeg niet.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval zeker dat je op een pauperschool hebt gezeten
Hey, nog iemand uit Gorinchemquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Tijdens de middelbare school 2 jaar met Dinand Woesthoff.
We hebben een winnaar. Einde. Slotjequote:Op maandag 16 januari 2006 20:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ha. Ik win van iedereen. Ik heb college gehad met Willem-Alexander
Watermanagement?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ha. Ik win van iedereen. Ik heb college gehad met Willem-Alexander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |