En wie zegt dat buitenaards leven niet van plastic gemaakt isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:31 schreef thefunny het volgende:
De foto van de kleine alien is fake, je ziet dat t lichaampje van plastic is.
Dolfijnen moeten toch in het water mallerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:52 schreef Saabmobiel het volgende:
Het valt mij op dat aliens er altijd mensachtig uitzien. Waarom niet dolfijnachtig?![]()
Wellicht zijn die schotels gevuld met water.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:09 schreef Slicky het volgende:
[..]
Dolfijnen moeten toch in het water mallerd![]()
Strieber, ken je die,, ......die is ooit ontvoerd en heeft er leuke boekjes over geschreven ......lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ben jij ontvoerd of verkracht/geopereerd door aliens of heb je weleens een ufo gezien/gehoord? Waarvan je zeker wist dat het echt was (dus geen veredelde frisbee etc)? En durf je daar uitvoerig over te praten of heb je daar wellicht foto's van? Dan ben ik heel benieuwd!
Is da 'en implant in de .....jeweetwel ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:11 schreef Slicky het volgende:
ik ook n keer, k kreeg een dikke vette anal-probe![]()
Bedankt Pikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:04 schreef pikki het volgende:
[..]
Strieber, ken je die,, ......die is ooit ontvoerd en heeft er leuke boekjes over geschreven ......lekker
om 'n s door te nemen, as je tijd hebt ...[afbeelding]
ach nee, ......alleen een ufootje ., ...misschien was ik toen te hard geschrokken, ....en hebben ze zich maar niet willen tonen aan mij .....of waren ze zelf geschrokken van mij, ...ik ben voor hen ook maar een alien , uit het Land van Nooit (zie profile )quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Bedankt PikOeps, verkeerde afkorting
Bedankt Pikki
Jij hebt toch ook weleens aliens gezien zei je?
Wat meer details graagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:54 schreef pikki het volgende:
[..]
ach nee, ......alleen een ufootje ., ...misschien was ik toen te hard geschrokken, ....en hebben ze zich maar niet willen tonen aan mij .....of waren ze zelf geschrokken van mij, ...ik ben voor hen ook maar een alien , uit het Land van Nooit (zie profile ) [afbeelding]
dat heeft je vader je ingeprent.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:11 schreef Slicky het volgende:
ik ook n keer, k kreeg een dikke vette anal-probe![]()
Bedoel je deze? Nounou, wat lijkt die op een grey zeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:30 schreef Kalkeun het volgende:
sommige van die dingen daar kunnen afwijkingen zijn veroorzaakt door radioactiviteit, kijk maar ergens op de site van greenpeace onder nuclear gezeiver.
Daar had ik ook zon ventje gezien met de kop van E.T.
Ik denk dat het sowieso al sarcastisch en 'grappig' bedoeld was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat heeft je vader je ingeprent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |