quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar heeft ze dan zelf om gevraagd met haar sollicitatie formulier![]()
Als je kijkt naar wat je hiervoor hebt gedaan, wat kan dan van pas komen bij deze functie?
Zonder onbescheiden over te willen komen, denk ik overal voor in aanmerking te komen. Ik heb wel een goede leider nodig, maar ben overal voor inzetbaar. Ik ben naast zangeres ook een goede huisvrouw.
tot straks lieverdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:04 schreef Snaptnix het volgende:
Ben weer even weg, tot later allemaal
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zo te zien hangt ze aan de bar.
[afbeelding]
Misschien een mogelijkheid voor iemand die zich geroepen voelt om Bonnie te begeleidenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar heeft ze dan zelf om gevraagd met haar sollicitatie formulier![]()
Als je kijkt naar wat je hiervoor hebt gedaan, wat kan dan van pas komen bij deze functie?
Zonder onbescheiden over te willen komen, denk ik overal voor in aanmerking te komen. Ik heb wel een goede leider nodig, maar ben overal voor inzetbaar. Ik ben naast zangeres ook een goede huisvrouw.
Bonnie en Viola graag z.s.a.m.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:08 schreef Bep het volgende:
Kom op Bonnie de telefoons zijn vrij , grijp je kans
Het was toch ook Bonnie die bij Bobo's in the Bush meteen als eerste exit gingquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:12 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen!!
Mogguh!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:12 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen!!
Hoi Manu.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:12 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen!!
Moet nog steeds leren en dan zal het ooit uiteindelijk wel een keer goed komen, m'n vriendin komt zo richting huis en dan gaan we gezellig samen leren! Hoe romantisch!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:13 schreef Bartoli het volgende:
goedemorgen/middag manu? ik zal maar niet vragen hoe het met je tentamens ging ofwel?
zelfde studie?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet nog steeds leren en dan zal het ooit uiteindelijk wel een keer goed komen, m'n vriendin komt zo richting huis en dan gaan we gezellig samen leren! Hoe romantisch!
Ja, we willen beide econoompje gaan uithangen alleen hebben we ook hetzelfde uitstelgedragquote:
Volgens mij wel, ze viel steeds flauw oid.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:11 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Het was toch ook Bonnie die bij Bobo's in the Bush meteen als eerste exit ging![]()
Ik zou er bijna verliefd op worden, maar zou haar niet naast me moeten hebben slapen,quote:
klinkt bekendquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alleen hebben we ook hetzelfde uitstelgedrag
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Manu82 het volgende:
ik ben vannacht gewoon vergeten bij te houden dat ik post 3000 had
dus bij deze maar, ik ben de 3000 gepasseerd![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Manu82quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Manu82 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Manu82 het volgende:
![]()
![]()
Hebben we avond rust,haat die klasieke zooiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:23 schreef Marrije het volgende:
Whahaha, Viola draait door met d'r babyvleugel.
maar micky fluit haar dalijk wel weer terug... doet ze de hele tijd al.. even het idee geven dat ze zich een beetje terugtrekt en dan met een paar simpele woorden viola weer in de hoek trappenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viola neemt het helemaal over van Mickey. Ze overstemt iedereen.
Die moet als eerste weg met haar klasieke zooi bah.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viola neemt het helemaal over van Mickey. Ze overstemt iedereen.
Word nog drukker als je alles zo hoortquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:26 schreef Manu82 het volgende:
Er zitten teveel mensen in dat huis!!
Deze servers doen het wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
kort vraagje en dan ben ik weer weg.
Werken de streams allemaal weer?
Krijg niks aan de praat behalve http://bb.florisd.nl/
Gauw weer weg voor Flugeltje boos op me wordt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
kort vraagje en dan ben ik weer weg.
Werken de streams allemaal weer?
Krijg niks aan de praat behalve http://bb.florisd.nl/
Gauw weer weg voor Flugeltje boos op me wordt.
Dit doet het bij mij ook maar ik krijg geen werkende streams met BBstream.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
Deze server doet het wel.
http://bb.florisd.nl/?host=garnier&show=cams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |