Het zolang jij denken nog op de buis zijn ??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
maar een nachtje BB is anders....
dus als je nog nadenkt over een verjaadagscadeau......
PaPaul de Leeuw?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:34 schreef Bergie88 het volgende:
Ken iemand Kok Papol die komt 11 feberuari, kwam vanochtend in de vergadering naar voren
Maar ze heeft wel goed begrepen om welk doel het gaat, dat vind ze niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:40 schreef teamlead het volgende:
ohjee.. bart gebruikte het woord "expertise" tegen Kelly... dat gaat niet goedkomen.. dat wordt kortsluiting
Hier dus hetzelfdequote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:30 schreef I_doubt het volgende:
De gestuurde e-mail naar hotel@hotelbigbrother.tv wordt helaas niet geaccepteerd.
Ze zijn dus voor de gewone Nederlanders onbereikbaar![]()
Een gratis dartles van Barneyquote:
quote:
dat weten wij maar klootviool nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Misschien zou het handig zijn om dat ff met Barney te overleggen?
En ik denk dat Jelle meer oplevert
Bedoel je nu de Big Boss of een andere Mickeyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:45 schreef soylent het volgende:
Is iemand er trouwens al achter wie die "Mickey" is![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:45 schreef soylent het volgende:
Doe dan Angela Groothuizen of zo.
hoe bedoel je wie mickey is?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:45 schreef soylent het volgende:
Je bedoelt de Big Boss Micky?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:45 schreef soylent het volgende:
Angela Groothuizen. Jeches ajb niet zegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:45 schreef soylent het volgende:
Doe dan Angela Groothuizen of zo.
Micky Hoogendijk. Zat ooit in gtstquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:48 schreef Greetings het volgende:
Wie is nu de Big Boss? Ik zie wel een nieuw figuur, maar herken haar niet....
Micky Hoogendijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:48 schreef Greetings het volgende:
Wie is nu de Big Boss? Ik zie wel een nieuw figuur, maar herken haar niet....
hij zal mss Angela Schijf bedoelenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Angela Groothuizen. Jeches ajb niet zeg![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij zal mss Angela Schijf bedoelen![]()
Nou ja ik van Angela Schijf ook niet echt vrolijk wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij zal mss Angela Schijf bedoelen![]()
ik welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:51 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Nou ja ik van Angela Schijf ook niet echt vrolijk worden![]()
Goedemiddag.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:52 schreef kissa het volgende:
Wat doet Mickey Hoogendijk opeens in HBB?
![]()
Goedemiddag![]()
De Big-Boss uithangenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:52 schreef kissa het volgende:
![]()
Goedemiddag![]()
Micky is the big boss deze weekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:52 schreef kissa het volgende:
![]()
Goedemiddag![]()
Waar komt dat plaatje vandaan TL. Als het Playboy is moet je het snel weghalen!!quote:
ik heb hem van http://www.marc-online.nl(...)estanden/vrouwen.htmquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar komt dat plaatje vandaan TL. Als het Playboy is moet je het snel weghalen!!
Okay, als het geen playboy is dan is het goed...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb hem van http://www.marc-online.nl(...)estanden/vrouwen.htm
voor zover ik weet geen playboy-pic
ZIjn archief van ex vriendinnenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar komt dat plaatje vandaan TL. Als het Playboy is moet je het snel weghalen!!
mja.. ik weet niet wat de bron van die marc-online is natuurlijk....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, als het geen playboy is dan is het goed...
die is al boos naar huis omdat ze moet poetsenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:58 schreef Marrije het volgende:
Ik zie Bonnie nergens...?
of ze zit in de geheime kamer te zuipenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
die is al boos naar huis omdat ze moet poetsen
quote:
Zo te zien hangt ze aan de bar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:58 schreef Marrije het volgende:
Ik zie Bonnie nergens...?
Daar heeft ze dan zelf om gevraagd met haar sollicitatie formulierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
die is al boos naar huis omdat ze moet poetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |