abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34008065
Heeft iemand nog iets naars meegemaakt met hangjongeren of word lastig gevallen snachts (eieren, stenen of andere voorwerpen naar je huis gooien)?
Het zou fijn zijn om hier een aantal verhalen uit te wisselen zonder al te veel racisme en vloeken
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:56:25 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34008093
en wat was jouw klacht? ts begint.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34008100
Hier in de straat waar ik woon had een jongen zich laatst opgehangen.

Telt dat ook?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:57:14 #4
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_34008115
maar t zijn wel hoofdzakelijk alochtonen
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:58:21 #5
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34008146
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:56 schreef Seneca het volgende:

Telt dat ook?
Ligt eraan hangt die er nog? Anders was het een hangjong dus telt het nu niet meer
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:01:02 #6
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_34008236
Ken wel wat hangjongeren hier op fok zoals : tong, Maikuuul
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:02:58 #7
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34008295
En die vallen je ook 's nachts lastig dus ik denk dat TS hun bedoelt
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:03:39 #8
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_34008313
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:55 schreef Kalkeun het volgende:
Het zou fijn zijn om hier een aantal verhalen uit te wisselen zonder al te veel racisme en vloeken
Doe dat dan.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:09:32 #9
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34008539
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:57 schreef tuut84 het volgende:
maar t zijn wel hoofdzakelijk alochtonen
Hier je tekst uit je fotoboek maar dan met een aantal verbeteringen doorgevoerd door een allochtoon:

Hallo Fokkers,

Ik ben Mark, ik kom uit Geesteren (OV), Ik ben 20 jaar oud, doordeweeks ga ik naar school en ik loop stage,
in het weekend ga ik altijd met de kameraden op stap, en dan wordt er best gefeest,

als je meer wilt weten vraag maar.
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_34008614
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:09 schreef stukovich het volgende:

[..]

Hier je tekst uit je fotoboek maar dan met een aantal verbeteringen doorgevoerd door een allochtoon:

Hallo Fokkers,

Ik ben Mark, ik kom uit Geesteren (OV), Ik ben 20 jaar oud, doordeweeks ga ik naar school en ik loop stage,
in het weekend ga ik altijd met de kameraden op stap, en dan wordt er best gefeest,

Zo zie je maar dat je met genoeg komma's een kei lange zin kunt maken.
JJ72 - Heat
pi_34008637
On-topic .

Ik gooi ook wel eens met eieren naar mijn huis.
JJ72 - Heat
pi_34008647
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
en wat was jouw klacht? ts begint.
Nou vooral snachts komt een groepje dat ik nog wel ken van vroeger op school tuig en begint dingen te slopen lantaarn palen, bushokjes,(dit doen ze in de avond als er nog mensen rond lopen) beetje mensen pesten, vechten met andere jongens die hun mond wel open trekken zoals een goede vriend van me. Had ik al gezegt dat het van die wanna be nazis waren?
laatst hadden ze de lantaarn palen bij men ma kapot getrapt was ze totaal geflipt en schold ze de huid vol vet lachen, want je zag dat ze zich dood schaamden dit komt echt bijna nooit voor bij dit soort groepjes normaal heb je meteen een kogel door je kop of een mes op je keel.

Die mogen van mij allemaal naar de detentie in.
pi_34008698
Een lantaarnpaal kapot trappen? Die kerels horen in een film thuis.
JJ72 - Heat
pi_34008705
Ik reed laatst nog in zo'n soort van dreef die leidt naar het platteland, vlak aan de drukkere stadsrand.
Daar staan zo n paar van die verkrotte huizen met schotelantennes waar o.a. veel kosovaren en marokanen wonen, beetje een mini-sloppenwijk.
Aan het eind kom je terug in een drukkere straat met de plaatselijke moskee.

Ik kom dus aan de bocht en achter de hoek staat er opeens zo n groepje van die hangjongeren, één ervan zo dreigen met zo'n grote hond (kende ik nog vanop school, ze noemden hem 'milosovic' )met de rest van z'n homies bij hem en die begonnen met aardappelen naar mijn kop te gooien
Toen kwam één van die jongens zijn pa (veronderstel ik) naar buiten en maakte zich in één of ander brabbeltaaltje kwaad tegen die jongeren. Nou ja dat vond ik dan toch weer één positief ding.
pi_34008754
Bij onze buren is tegen de ruit aangescheten door een groepje hangjongeren.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:16:03 #16
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34008758
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:12 schreef Kalkeun het volgende:

[..]

Nou vooral 's nachts komt een groepje dat ik nog wel ken van vroeger op school tuig en begint dingen te slopen lantaarnpalen, bushokjes,(dit doen ze in de avond als er nog mensen rond lopen) beetje mensen pesten, vechten met andere jongens die hun mond wel open trekken zoals een goede vriend van me. Had ik al gezegd dat het van die wannabee nazi's waren?
laatst hadden ze de lantaarnpalen bij men ma kapot getrapt was ze totaal geflipt en schold ze de huid vol vet lachen, want je zag dat ze zich dood schaamden dit komt echt bijna nooit voor bij dit soort groepjes normaal heb je meteen een kogel door je kop of een mes op je keel.

Eerst een cursus nederlands volgen graag
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:16:14 #17
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34008767
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:12 schreef Kalkeun het volgende:

[..]

Nou vooral snachts komt een groepje dat ik nog wel ken van vroeger op school tuig en begint dingen te slopen lantaarn palen, bushokjes,(dit doen ze in de avond als er nog mensen rond lopen) beetje mensen pesten, vechten met andere jongens die hun mond wel open trekken zoals een goede vriend van me. Had ik al gezegt dat het van die wanna be nazis waren?
laatst hadden ze de lantaarn palen bij men ma kapot getrapt was ze totaal geflipt en schold ze de huid vol vet lachen, want je zag dat ze zich dood schaamden dit komt echt bijna nooit voor bij dit soort groepjes normaal heb je meteen een kogel door je kop of een mes op je keel.

Je kent wel erg veel details, wat mij doet vermoeden dat je zelf bij zo'n groepje zit....
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_34008774
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:14 schreef KoudeVrouw het volgende:
Een lantaarnpaal kapot trappen? Die kerels horen in een film thuis.
zo konden zo uit american history x gestapt zijn... letterlijk
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:17:11 #19
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_34008789
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:16 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Je kent wel erg veel details, wat mij doet vermoeden dat je zelf bij zo'n groepje zit....
Zou jij niet dood zijn? Of gebeurt dat later op de dag pas?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:18:53 #20
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34008838
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Zou jij niet dood zijn? Of gebeurt dat later op de dag pas?
Ik weet niet, ik voel me nog kiplekker
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_34008858
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:16 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Nee hoewel ik niet geheel onschuldig ben ik heb ook wel eens een eitje of 2 gegooid in het verleden, maar ik verafschuw geweld gebruiken om dat iemand je tot de orde roept (hadden ze daar niet ergens iemand voor dood geslagen?). Ik vertel alleen wat ik met mijn eigen ogen gezien heb je hoeft me niet te geloven
pi_34008875
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:56 schreef Seneca het volgende:

Telt dat ook?

Als hij het vaker doet wel.
pi_34008927
Pfft ik hing vroeger ook wel eens rond. Dingen slopen, Biertjes zuipen etc...
Ben er niet trots op maar het hoort volgens mij gewoon bij het opgroeien.
Ik denk dat een buurthuis of iets dergelijks wel had kunnen helpen.
Bij mij kwam het echt door niet veel te besteden hebben en dus nergens naar toe kunnen.
Als ik van die gastjes zie moet ik altijd wel een beetje lachen..
T was toch wel een aardige tijd toen.
Maar goed ik denk dus dat mensen niet zo moeten janken erover.
Geef die mensen een plek waar ze heen kunnen. En dingen doen.
Zelfs een beetje over de schreef gaan... Tis nou eenmaal iets wat veel pubers doen.
Why do we always come here
I guess we'll never know
It's like a kind of torture
To have to watch the show
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:22:03 #24
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34008932
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:19 schreef Kalkeun het volgende:

[..]

Nee hoewel ik niet geheel onschuldig ben ik heb ook wel eens een eitje of 2 gegooid in het verleden, maar ik verafschuw geweld gebruiken om dat iemand je tot de orde roept (hadden ze daar niet ergens iemand voor dood geslagen?). Ik vertel alleen wat ik met mijn eigen ogen gezien heb je hoeft me niet te geloven
Je bent dus zelf even erg en nu ga je op FoK klagen over mensen die hetzelfde zijn als jij een paar jaar terug.

Schurk!1111one!1!1!! 111One!!!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:24:37 #25
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_34009011
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:19 schreef Kalkeun het volgende:

[..]

Nee hoewel ik niet geheel onschuldig ben ik heb ook wel eens een eitje of 2 gegooid in het verleden, maar ik verafschuw geweld gebruiken om dat iemand je tot de orde roept
Volgens jouw verhaal heeft de groep waarover je vertelt geen geweld gebruikt toen ze tot de orde geroepen werden.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:25:50 #26
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_34009052
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:09 schreef stukovich het volgende:

[..]

Hallo Fokkers,

en wat wil je daar mee zeggen
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:30:29 #27
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34009193
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:25 schreef tuut84 het volgende:

[..]

en wat wil je daar mee zeggen
Ik insinueer er niets mee

in·si·nu·e·ren (ov.ww.)
1 op een bedekte manier beschuldigen, op suggestieve wijze te verstaan geven
2 gerechtelijk aanzeggen
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_34009501
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:22 schreef Vipers het volgende:

[..]

Je bent dus zelf even erg en nu ga je op FoK klagen over mensen die hetzelfde zijn als jij een paar jaar terug.

Schurk!1111one!1!1!! 111One!!!
Muhahahahah join the darkside. Ik heb niemand inelkaar geslagen of dingen gemold just eggs please
pi_34011217
http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=24PAXSZ8C7BH30OVIKE4T6BGIG

Hier zitten toevallig beide groepen in, alleen weet ik niet of die laatste zo irritant zijn...
pi_34011374
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:26 schreef xFriendx het volgende:
http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=24PAXSZ8C7BH30OVIKE4T6BGIG

Hier zitten toevallig beide groepen in, alleen weet ik niet of die laatste zo irritant zijn...
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:30:50 #31
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_34011437
Stoere hangjongentjes zijn altijd irritant; al was het alleen al om de domme (in hun ogen stoere) manier waarop ze je aankijken als je langsloopt danwel fietst.

Of als je ze hoort praten; bv een ongeveer 12 jarig jongentje hoort zeggen teen zn stoere vriendje dat ie kankergeluk heeft gehad dat ze (de politie naar ik meen) niet achter m aankwamen omdat ie geen licht op zn opgevoerde proletenscootah had...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_34015112
Mwoagh, niet veel bijzonders meegemaakt. Enkel 1 keer in de veertien jaar dat ik hier woon, paar maanden geleden.

Staat vaak zo'n groepje kampers/kanslozen bij een rotonde, op een gezellige zaterdagavond fiets ik daar met 2 maten langs en krijg ik een verwijt naar mijn hoofd dat ik sodomie zou plegen op een niet aardige toon. Geïrriteerd als ik was gaf ik een respons dat desbetreffende persoon lijdt aan een gezwel.

Afijn, fiets verder, had toen mn ex aan de telefoon en ineens knalt zo'n kampertje met volle vaart op mijn fiets waardoor beide partijen ten val kwamen. Gelukkig kwam ik goed neer en helaas hij ook. Direct opgestaan en die gast tracht een harde lompe trap te geven naar mijn persoontje. Week gelukkig die miserabele poging af en had liet hem ten val komen in een greppel. Zijn vriendjes kwamen eraan gestormd en toen hij uiteindelijk uit die greppel kwam hielden zij hem tegen, manend dat hij normaal moest doen.

Niks aan overgehouden, enkel wat schrammen op de fiets en vrolijk mijn weg vervolgd. Kon er eigenlijk helemaal niet pissig om worden gek genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')