Ter verduidelijking: Ik studeer Engels, we moesten in December een essay inleveren. Mijn essay was niet plagiaat.quote:To all students,
]We are having problems in marking the essays: we are not sure to what extent (sections of) your essays are actually lifted from internet sites and the like. Too often we have the feeling that we are proof-reading ( sections of ) already written texts, rather than marking your original use of written English. You'll understand that we do not want to award grades and study points on the basis of how well you have cut and pasted other people's work. And, more importantly, it would be unfair for some people to get a lower grade because they have used their own English – and made errors – while other people get a higher grade simply because they have done some copying. As you all know, plagiarism is not allowed - naughty!
There is, however, a quick and fair solution. We need you to rewrite your paper - exactly the same topic - under exam conditions. This means sitting a 4-hour exam and writing with pen and paper. It does not require you to do any additional studying, only to re-familiarize yourself with your original ideas before you begin.
The essay must be between 1200 and 1400 words and you may bring a monolingual English dictionary. You may also bring a piece of paper with two brief quotes related to your essay topic.
The exam will take place:
Date: January 19th ( Thursday ), 2006
Time: 10.00-14.00
Alsof ze naar ons luisteren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:43 schreef Slarioux het volgende:
Protesteer ertegen dan.
Maar gelukkig heb je wel tijd om te fokken......quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:45 schreef sleepflower het volgende:
Wat ben ik boos zeg.Ik heb hier ook helemaal geen tijd voor, heb de 24e een herkansing voor een ander vak.
Wie? De andere studenten? Nee, ze hebben niet mijn essay gekopieërd, maar gewoon stukken tekst van internet afgehaald.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef frankium het volgende:
Hoe komen zij aan jouw essay?
Mwahaha, dat naughty erin....wat foutquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:42 schreef sleepflower het volgende:
Het kan me niet schelen dat je niet slim genoeg bent om je eigen essay te schrijven, maar val mij daarmee dan niet lastig!
Vanochtend vond ik dit in mijn Inbox:
[..]
plagiarism is not allowed - naughty!
Ik ben vanaf December al aan het leren, ik neem deze week even pauze.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb je wel tijd om te fokken......![]()
Pauze afllassen, essay maken! Probleem opgelost!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:47 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ik ben vanaf December al aan het leren, ik neem deze week even pauze.
Dacht ik ook al ja, writing with pen and paper, sinds wanneer schrijf je met papier?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:48 schreef Tique3 het volgende:
En dit is een mail die je hebt gekregen van je docent?
Wat een pauper dan, er zitten toch wel vreemde zinnen in
Ik kan m'n essay zo niet afmaken, het moet in de les gebeuren, niet thuis.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Pauze afllassen, essay maken! Probleem opgelost!
Het is inderdaad door een docent geschreven, en het is een Engelsman.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:48 schreef Tique3 het volgende:
En dit is een mail die je hebt gekregen van je docent?
Wat een pauper dan, er zitten toch wel vreemde zinnen in
Dat stuk heb ik al eens ergens gelezen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:42 schreef sleepflower het volgende:
Het kan me niet schelen dat je niet slim genoeg bent om je eigen essay te schrijven, maar val mij daarmee dan niet lastig!
Vanochtend vond ik dit in mijn Inbox:
[..]
Ter verduidelijking: Ik studeer Engels, we moesten in December een essay inleveren. Mijn essay was niet plagiaat.Maar blijkbaar zitten er een paar josti's in mijn klas die niet hetzelfde kunnen zeggen, en dankzij hen mag ik nu mijn essay opnieuw schrijven.
En bedankt!
Mee eens, zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:18 schreef zatoichi het volgende:
Inderdaad, ga in beroep; daar is het college van beroep voor. Zij moeten maar aantonen dat jij plagiaat hebt gepleegd, en als ze dat niet kunnen moeten ze gewoon een cijfer toekennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |