Blijkbaar mag ik het principe van de open relatie niet toepassen, maar jij wel? Proef ik hierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie hier toch wel flinke scheuren in de verstandhouding ontstaan
De eerste vraag is natuurlijk of hij populair is bij het vrouwvolk in het algemeen, of alleen bij MissMSX.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wie de n**k is die Jelle eigenlijk en wat maakt die kerel zo populair (kennelijk) bij het vrouwvolk
Belangrijk om te weten natuurlijk
Nou niet jaloers gaan doen he!! Dat is niet bepaald aantrekkelijkquote:
Hou 't maar op een bepaald type vrouwvolk...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:48 schreef Frezer het volgende:
De eerste vraag is natuurlijk of hij populair is bij het vrouwvolk in het algemeen, of alleen bij MissMSX.![]()
Het is toch gewoon zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou niet jaloers gaan doen he!! Dat is niet bepaald aantrekkelijk
Als het bij een groot deel van het vrouwvolk is, dan weet ik weer wat ik moet veranderenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:48 schreef Frezer het volgende:
Spelen!![]()
[..]
De eerste vraag is natuurlijk of hij populair is bij het vrouwvolk in het algemeen, of alleen bij MissMSX.![]()
Dag Sletlike02quote:
Deze uitkomst had ik ook niet echt rekening mee gehouden. Zullen we onze competitie voortzetten met dat meisje met dat leuke karakter van gister?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef Litpho het volgende:
Helaas verhinderen mijn principes me om de competitie nu als gewonnen te beschouwen.
Lijkt me een goed plan. Jouw oneliner of de mijne?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze uitkomst had ik ook niet echt rekening mee gehouden. Zullen we onze competitie voortzetten met dat meisje met dat leuke karakter van gister?![]()
Nee, maar ik vind dat kind gewoon smakeloosquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar mag ik het principe van de open relatie niet toepassen, maar jij wel? Proef ik hierjaloezie
?
De jouwe, ik denk dat jouw veronderstelling meer dan juist is...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Jouw oneliner of de mijne?.
En je vindt 't raar dat je niet aan de vrouw komt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Als het bij een groot deel van het vrouwvolk is, dan weet ik weer wat ik moet veranderen
Net zoals dat ik wist wat ik moest veranderen toen ik hoorde dat Robbie Williams wel ERG geliefd was bij de vrouwen
Kijk, op dat punt kan ik het perfect met je smaak eens zijn. Alhoewel de hoeveelheid beautyproducten die zij op haar gezicht smeert vast wel een of andere vorm van smaak oplevertquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat kind gewoon smakeloos
Ben ik helemaal met je eens... Ik hoef er dan ook niet mee te trouwen, of een goed gesprek mee te hebben...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat kind gewoon smakeloos
Jarenlange ervaring in het aanspreken van vrouwen met uitbundig karakterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De jouwe, ik denk dat jouw veronderstelling meer dan juist is...
Ze heeft dezelfde karaktereigenschappen als die dame van gister!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kijk, op dat punt kan ik het perfect met je smaak eens zijn. Alhoewel de hoeveelheid beautyproducten die zij op haar gezicht smeert vast wel een of andere vorm van smaak oplevert.
Ja, dat denk ik ook...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kijk, op dat punt kan ik het perfect met je smaak eens zijn. Alhoewel de hoeveelheid beautyproducten die zij op haar gezicht smeert vast wel een of andere vorm van smaak oplevert.
Ik weet natuurlijk niet of ik in deze het gehele vrouwvolk vertegenwoordig, maar IK hou niet van mannen zonder eigen identiteit die proberen te lijken op andere mannen die "populair" zijn bij de vrouwen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Als het bij een groot deel van het vrouwvolk is, dan weet ik weer wat ik moet veranderen
Net zoals dat ik wist wat ik moest veranderen toen ik hoorde dat Robbie Williams wel ERG geliefd was bij de vrouwen
Het wordt tijd dat wij eens een keer de stad ingaan!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring in het aanspreken van vrouwen met uitbundig karakter.
Ik zal mijn agenda er zo even bij pakken,quote:
Zo uit observatie sprekend moet ik hier "nee" op antwoordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of ik in deze het gehele vrouwvolk vertegenwoordig
My sentiments exactlyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of ik in deze het gehele vrouwvolk vertegenwoordig, maar IK hou niet van mannen zonder eigen identiteit die proberen te lijken op andere mannen die "populair" zijn bij de vrouwen...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of ik in deze het gehele vrouwvolk vertegenwoordig, maar IK hou niet van mannen zonder eigen identiteit die proberen te lijken op andere mannen die "populair" zijn bij de vrouwen...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, maar die zou in theorie nog een persoonlijkheid kunnen herbergen. Bij mevr. van der Vaart heb ik die hoop allang opgegeven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft dezelfde karaktereigenschappen als die dame van gister!Alhoewel, die had nog net iets meer karakter dan Sylvie denk ik... (en minder beauty producten)
Kom ik met m'n Geert Wilders kapsel...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn keuze is gemaakt. Het wordt de onbekende deerne!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt, maar die zou in theorie nog een persoonlijkheid kunnen herbergen. Bij mevr. van der Vaart heb ik die hoop allang opgegeven.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom ik met m'n Geert Wilders kapsel...![]()
Je moest es weten!quote:
Als je haar aanspreekt en niet hetgene zegt wat ik zei toen ik haar voor het eerst aanschouwde heb ik alle vertrouwen in het welslagen van deze operatiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn keuze is gemaakt. Het wordt de onbekende deerne!
It's all in the eyes!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je haar aanspreekt en niet hetgene zegt wat ik zei toen ik haar voor het eerst aanschouwde heb ik alle vertrouwen in het welslagen van deze operatie.
Hou op, ik hou 't niet meer droogquote:
De momenten dat het over iets anders gaat zijn schaars.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:11 schreef ThunderChild het volgende:
Ik hoor het alweer, het gaat weer over sex![]()
![]()
Kan jij een andere reden bedenken waarom we op deze aardbol rondlopen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:14 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De momenten dat het over iets anders gaat zijn schaars.
Die moet er zijn. Diverse vaste users van dit topic verdienen tenslotte toch een troostprijsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan jij een andere reden bedenken waarom we op deze aardbol rondlopen?
All or nothing is mijn mottoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die moet er zijn. Diverse vaste users van dit topic verdienen tenslotte toch een troostprijs.
Ik ben dan wel geen Jelle, maar ik ben gaarne bereid om mijn Geert Wilders kapsel ter uwer bevrediging beschikbaar te stellen!quote:
Is dat incl. kleurspoeling/waterstofperoxide behandeling?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen Jelle, maar ik ben gaarne bereid om mijn Geert Wilders kapsel ter uwer bevrediging beschikbaar te stellen!![]()
Tsja... neuken voor het voortbestaan van onze soort he? Meer nut hebben we niet, dus laten we er dan maar het beste van maken!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klinkt zo vriendelijk, maar de hufterigheid druipt er vanaf!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die moet er zijn. Diverse vaste users van dit topic verdienen tenslotte toch een troostprijs.
Die combinatie heeft me jaren gekost om te perfectioneren en nu deel ik hem belangeloos met julliequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt zo vriendelijk, maar de hufterigheid druipt er vanaf!![]()
Zijn we weer terug bij Feyenoord?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
Sommige dingen moeten echt verboden worden
... Of bij darten / Jelle Klaassen?quote:
... Of bij praten over sex?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Of bij darten / Jelle Klaassen?
Ja, dat is ook echt een onderwerp waar van ik verwacht dat Godt het wil laten verbiedenquote:
Daar moet je sowieso niet over praten, dat moet je gewoon doen. Of beperken tussen het uitwisselen van de mogelijkheden en moeilijkheden voor je overgaat tot het praktiseren van de daad...quote:
Toch nog wel? Na het sylvie meis debacle?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen Jelle, maar ik ben gaarne bereid om mijn Geert Wilders kapsel ter uwer bevrediging beschikbaar te stellen!![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... neuken voor het voortbestaan van onze soort he? Meer nut hebben we niet, dus laten we er dan maar het beste van maken!![]()
Geen betere sex dan goedmaak sex toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch nog wel? Na het sylvie meis debacle?
... Maar dat is nogal een probleem gezien het grote aandeel singles alhier.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar moet je sowieso niet over praten, dat moet je gewoon doen. Of beperken tussen het uitwisselen van de mogelijkheden en moeilijkheden voor je overgaat tot het praktiseren van de daad...
Of over sex met Jelle...quote:
Spreek voor jezelf!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
... Maar dat is nogal een probleem gezien het grote aandeel singles alhier.![]()
bullshit dat is juist de manier om je waardigheid te verliezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hoi!Gelukkig probeer ik ook niet iemand anders te zijn, hoewel het wel zou kunnen helpen. Op dit moment is het ook niet wat
Wiedergutmachungssexquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen betere sex dan goedmaak sex toch?![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
... Maar dat is nogal een probleem gezien het grote aandeel singles alhier.![]()
Alsof singles geen seks hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ben nog beschikbaar vanavond, vanaf een uurtje of 10...quote:
Ik ben niet de enige,quote:
nee t zijn er momenteel 3 van de tig die hier rondrennenquote:
We kunnen het grote geilheidstopic weer in leven roepen!quote:
quote:
ik ben nu niet geilquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen het grote geilheidstopic weer in leven roepen!![]()
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee t zijn er momenteel 3 van de tig die hier rondrennen
Bel Sylvie zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nog beschikbaar vanavond, vanaf een uurtje of 10...![]()
Frezer, BttD en Platoquote:
Zin in een rollenspel?quote:
Ik wist niet eens dat die reeks ook al ge-euthanaseert was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen het grote geilheidstopic weer in leven roepen!![]()
*meldt*quote:
Als jij zo goed kan acteren dat je het IQ van Sylvie haalt mag jij haar wel spelen hoorquote:
We gaan 't allemaal zien vanaaf!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als jij zo goed kan acteren dat je het IQ van Sylvie haalt mag jij haar wel spelen hoor
Ik kan 't niet iig
Helaasquote:
Niet zo een mooie zin he?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij bent de verzinner van single
En heb het vervolgens vergeten te patenterenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij bent de verzinner van single
Permban dan maarquote:
Your loss...quote:
Je had rijk kunnen worden op het conceptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
En heb het vervolgens vergeten te patenteren.
Ik weet 't schatquote:
't Is een kwestie van geduld,quote:
De zogenaamde 'singles met een zwart randje'. De wel-neukenden hebben een gouden randje!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waarbij in hun geval single gelijk staat aan: niet-neukend...![]()
Nog een concept wat ik had moeten patenterenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Is een kwestie van geduld,
Rustig wachten op de dag...
![]()
![]()
![]()
![]()
Met als toevoeging "meestal", voor niet-neukend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die twee niet met elkaar verwarren he... Er zijn singles die wel neuken en niet-singles die niet neukenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
ehm... Arbeiten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:17 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die asocieer ik met Jelle Klaassen. Ik wil een andere...quote:
Dat is slechts een middel om het doel (neuken) te bereiken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:05 schreef MSXUser het volgende:
[..]
ehm... Arbeiten?
(Ja, duurde lang dit antwoord... gezeik hier op het werk)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Met als toevoeging "meestal", voor niet-neukend.
That is so overrated . . .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef AirwiN het volgende:
't Is een kwestie van geduld,
Rustig wachten op de dag...
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat 'ie af en toe sex heeft met zichzelf!quote:
Voor sommigen is het een middel om het doel te ontwijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:06 schreef AirwiN het volgende:
Dat is slechts een middel om het doel (neuken) te bereiken.
Jij kentquote:
Ik moet niks,quote:
Nee! Moet dan dan ??quote:
Je bent wel een beetje de nieuwe Dawg van deze reeksquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kentMissMSX
blijkbaar nog niet!
Voor wie had hij een dwangmatige neiging tot aanbidding dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje de nieuwe Dawg van deze reeks![]()
Ik ben single EN niet-neukend...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, hou'en maar zo!quote:
quote:
Ik zie dat Joey er is!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor wie had hij een dwangmatige neiging tot aanbidding dan?
Yns, BttD z'n geestesgesteldheid, wat doe je!quote:
Zo graag wil ik het dan ook weer niet weten...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zie dat Joey er is!
Die kan dat veel beter uitleggen:Y
m vertellen wat ie mistquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Yns, BttD z'n geestesgesteldheid, wat doe je!
Bedanktquote:
geen probleemquote:
Hij aanbad Petitlapinquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo graag wil ik het dan ook weer niet weten...
Wat is spannend?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
NOg wat spannends verder?
*Eensch isquote:
Zegt de uitvinder van spanning en sensatie...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Nauwelijks in voldoende detail om een duidelijk beeld te vormen, dat kan je vast beterquote:
Dan maken we het gewoon spannend. Toch welke categorie singles behoor jij?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:23 schreef _Cara_ het volgende:
Hier is niks spannend...nou behalve mn koffie dan...![]()
Heej Marc.. hoe is het met die 2 kindertjes? ik heb het maar half kunnen volgen..zijn ze naar huis?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee, zeg jij het maarquote:
zijn die verdeeld in categorieën dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maken we het gewoon spannend. Toch welke categorie singles behoor jij?![]()
Koffiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:23 schreef _Cara_ het volgende:
Hier is niks spannend...nou behalve mn koffie dan...![]()
ik weet niksquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, zeg jij het maar
@ Cara, moet ik het nog zeggen of weet je het al?
Ze belde een half uur geleden dat ze in de auto zaten. Was toen ik er vanaochtend was ook al een vrij levendige zooi daar hoor. Was meteen mijn personeelspas kwijtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Heej Marc.. hoe is het met die 2 kindertjes? ik heb het maar half kunnen volgen..zijn ze naar huis?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:23 schreef JoeyT het volgende:
En nog steeds trouw blijven he... geeft zichzelf schouderklopje...
zo das mooi.. kunnen de ouders weer opgelucht ademhalen..weer een crisis doorstaan!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze belde een half uur geleden dat ze in de auto zaten. Was toen ik er vanaochtend was ook al een vrij levendige zooi daar hoor. Was meteen mijn personeelspas kwijt![]()
Zie een X aantal posts terug in dit topic...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zijn die verdeeld in categorieën dan?
ow ja.. koffie mjam mjam.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik stuur ze binnenkort wel een rekening, komen ze hier zeker niet terugquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zo das mooi.. kunnen de ouders weer opgelucht ademhalen..weer een crisis doorstaan!
nog niet.. en ik heb nu ook maar ff... dus vertel!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:28 schreef Frezer het volgende:
[..], je leest niet meer terug! Of nog niet terug gelezen
.
dat kan ik zeer zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nauwelijks in voldoende detail om een duidelijk beeld te vormen, dat kan je vast beter.
Behoor je tot de wel-copulerende singles of tot die niet-copulerende singles?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nog niet.. en ik heb nu ook maar ff... dus vertel!!
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Neukende en niet-neukende.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nog niet.. en ik heb nu ook maar ff... dus vertel!!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow ja.. koffie mjam mjam... maar thee ook..
![]()
Uit alle schaamhaartopics die ik zo her en der tegenkom lijkt dat toch wel een eerste vereiste te zijn tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan ik zeer zeker
maar aangezien hij het zich nu al zo ontzettend aantrekt
wil ik t m niet aandoen dat hij meteen naar scheermesjes gaat grijpen bij het horen van details
Laten we 't maar op oprechte interesse houden!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:30 schreef Frezer het volgende:
3-op-een-rij!
Ow...quote:
'Toevallig' in de Active Topics zeker weer...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uit alle schaamhaartopics die ik zo her en der tegenkom lijkt dat toch wel een eerste vereiste te zijn tegenwoordig.
wat, dat krassen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uit alle schaamhaartopics die ik zo her en der tegenkom lijkt dat toch wel een eerste vereiste te zijn tegenwoordig.
Boeit niet, dat hetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan ik zeer zeker
maar aangezien hij het zich nu al zo ontzettend aantrekt
wil ik t m niet aandoen dat hij meteen naar scheermesjes gaat grijpen bij het horen van details
als jij maar lol hebt..quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Boeit niet, dat hetis, is toch al van nature op een menselijke harde schijf geprogrammeerd.
Een sex drive, zogezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Boeit niet, dat hetis, is toch al van nature op een menselijke harde schijf geprogrammeerd.
Ook dan hoeft het nog niet persé casual of een one-nightstand te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow...ik las het net ja.. nou ik ben iig niet van het soort dat aan casual sex doet .. of aan one -nightstands...dus dat lijkt me verder duidelijk...
Nee, dat krassen was Cc's idee.quote:
Hij sloeg hier anders wel aan,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een sex drive, zogezegd.
godt, wat flauw
ok anders gezegd dan... er moet gevoel bij zitten.. en dan bedoel ik niet alleen "lust..".. tja dan... maar zeker niet op de 1e date! dat dan weer niet!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook dan hoeft het nog niet persé casual of een one-nightstand te zijn.
Echt nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Werken zei hijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
waar is nixxx als je hem nodig hebt?
Preutse vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ok anders gezegd dan... er moet gevoel bij zitten.. en dan bedoel ik niet alleen "lust..".. tja dan... maar zeker niet op de 1e date! dat dan weer niet!
Dat klopt. Meteen op een eerste date is idd erg snel, maar om er vooraf tijdslemieten aan te hangen vind ik niks. Je weet nooit wat er in de toekomst gebeurt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ok anders gezegd dan... er moet gevoel bij zitten.. en dan bedoel ik niet alleen "lust..".. tja dan... maar zeker niet op de 1e date! dat dan weer niet!
quote:
Werk zequote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:39 schreef _Cara_ het volgende:
Time is up!!![]()
* Cara is er weer vandoor..dag allemaal![]()
, welkom.quote:
thxquote:
Ah, het is weer die tijd van de week? Ik dacht dat je nog wel even tot vanavond zou wachten met Lizzie als wingman (wingvrouw?).quote:
Zullen we ze samen gaan opzoeken bij En Pluche?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, het is weer die tijd van de week? Ik dacht dat je nog wel even tot vanavond zou wachten met Lizzie als wingman (wingvrouw?).
Voor als je wil weten in welke hoerenkast je terecht komt!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, het is weer die tijd van de week? Ik dacht dat je nog wel even tot vanavond zou wachten met Lizzie als wingman (wingvrouw?).
Ik zie dat je 10 uur afspraak definitief is afgezegd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we ze samen gaan opzoeken bij En Pluche?![]()
speel je nooit met je pollewop?quote:
Met Mokster en vriendin als twee onschuldige maagden in het middelpunt van de belangstelling...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor als je wil weten in welke hoerenkast je terecht komt!
http://www.enpluche.nl/
Bij mij in elk geval wel,quote:
Je hoeft niet alles te onthouden dat je leest hoor...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat je 10 uur afspraak definitief is afgezegd?.
Verleidelijk...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met Mokster en vriendin als twee onschuldige maagden in het middelpunt van de belangstelling...![]()
Vanavond ga ik mij, net als de afgelopen weken, keurig gedragen en wederom in mijn eentje in bed belanden. Met teveel alcohol op heeft sex sowieso zeer weinig zin.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
keurig gedragen ... Met teveel alcohol op
Dus als ik het goed begrijp, ga je je keurig gedragen, drink je dus niet teveel alcohol, zodat sex wčl zin heeft!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vanavond ga ik mij, net als de afgelopen weken, keurig gedragen en wederom in mijn eentje in bed belanden. Met teveel alcohol op heeft sex sowieso zeer weinig zin.
Werken? Werken? M'n vader werkt!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:05 schreef MSXUser het volgende:
[..]
ehm... Arbeiten?
(Ja, duurde lang dit antwoord... gezeik hier op het werk)
Mja, iemand maakte de opmerking dat je het er eigenlijk niet over moet hebben, maar gewoon moet doen. Zie hier de gevolgenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die asocieer ik met Jelle Klaassen. Ik wil een andere...![]()
Dus het gaat eigenlijk gewoon nog steeds over seks.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mja, iemand maakte de opmerking dat je het er eigenlijk niet over moet hebben, maar gewoon moet doen. Zie hier de gevolgen.
Hoest met je pet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:00 schreef GF het volgende:
[..]
Dus het gaat eigenlijk gewoon nog steeds over seks.
Niet dat ik problemen heb met dat onderwerp![]()
Lessen ging wel goed op vrijdag de 13e![]()
Ik las causale sexquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow...ik las het net ja.. nou ik ben iig niet van het soort dat aan casual sex doet .. of aan one -nightstands...dus dat lijkt me verder duidelijk...
Voor vandaag ben ik eigenlijk wel een beetje 'uitgewerkt'...quote:
Begrijpen doe ik het niet, maar ik zie een hartje en drank dus dat moet wel goed zijn!quote:
Iedereen kan weer veilig naar buiten?quote:
Iets als "Het is altijd per ongeluk. Dat is beter voor mijn image, hihihiquote:
Of afgewerkt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:01 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor vandaag ben ik eigenlijk wel een beetje 'uitgewerkt'...
En hoe heet 't plaatje?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begrijpen doe ik het niet, maar ik zie een hartje en drank dus dat moet wel goed zijn!
![]()
Is er een causaal verband tussen ongelukjes en seks?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets als "Het is altijd per ongeluk. Dat is beter voor mijn image, hihihi." ?
Wat ik in dit beperkte kader bedoelde met "keurig gedragen" heb ik volgens mij duidelijk genoeg gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoest met je pet?
Nog seksen vant weekend?
Ik zou toch zweren dat je me langer kent dan vandaag?quote:
Yupquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Iedereen kan weer veilig naar buiten?
Vraag het eens aan JoeyT.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:04 schreef MissMSX het volgende:
Is er een causaal verband tussen ongelukjes en seks?
Romance! Dat gaat wel een beetje ten koste van de oppervlakkigheid die jij wij nastreven...quote:
Hehehe ik hou ook wel van dat soort dingen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:04 schreef GF het volgende:
[..]
Weekend? Straks
Na school komt ze hierheen. Dat m'n broertje in de kamer ernaast met 4 vrienden zit geeft het een extra dimensie
Jij?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"En toen ben ik per ongeluk bij hem in bed beland...".quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lineair verband 10 keer seks betekent 1 ongelukjequote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe ik hou ook wel van dat soort dingen...
Laatst in de huiskamer terwijl mn huisgenoten ff boven waren
Ik vanaaf weer, komt slapen...
Ietsje maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:04 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat je me langer kent dan vandaag?
Ze was vanmorgen niet meer misselijk. Hopelijk een goed tekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:07 schreef Mokster het volgende:
Ow... en het mogelijke per ongelukje van GF niet te vergeten!!
Hoest met je vriending GF??![]()
Op zich heb ik die zin best vaak voorbij horen komenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
"En toen ben ik per ongeluk bij hem in bed beland...".
Oppervlakkig is 't niet te noemenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Romance! Dat gaat wel een beetje ten koste van de oppervlakkigheid die jij wij nastreven...![]()
Dat is zo'n typische, jij-bent-de-grote-broer-die-ik-nooit-heb-gehad gesprekszin...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich heb ik die zin best vaak voorbij horen komen.
Wie heeft 't over slapen dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:07 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Wij mogen nog niet bij elkaar slapen van haar ouders![]()
quote:
quote:
Hier zit ook een verband tussenquote:marcb1974 - vrijdag 13 januari 2006 @ 13:07
Ik ga werken, tot laters
Ik mocht op mn 17e niet van MIJN ouders bij mn toenmalige vriendin slapen... Van haar ouders mocht t welquote:
Ach ja... we hebben m allemaal weleens gebruikt neem ik aan (waarbij "hem" ook kan worden vervangen door "haar").quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich heb ik die zin best vaak voorbij horen komen.
Ouders met inzichtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik mocht op mn 17e niet van MIJN ouders bij mn toenmalige vriendin slapen... Van haar ouders mocht t wel![]()
En nu ophouden hoor!quote:
Is goed, over 15 minuten mag ik weer in overleg!quote:
Hoezo inzicht????quote:
waarom spreek je niet een keer met elkaar af?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is goed, over 15 minuten mag ik weer in overleg!![]()
Ghehehe.. hoop het toch nietquote:
Maar wel humorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:53 schreef Mokster het volgende:
Vanavond ga ik mij, net als de afgelopen weken, keurig gedragen en wederom in mijn eentje in bed belanden. Met teveel alcohol op heeft sex sowieso zeer weinig zin.![]()
Dan worden we ingehaald door de teleurstelling van de realiteit en kunnen we niet met dezelfde passie iedereen hier mateloos ergeren met ons infantiele gedrag.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
waarom spreek je niet een keer met elkaar af?![]()
Ja! Waarom spreken jullie niet eens met elkaar af!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan had 'ie geen sex geproefd, maar sperma...quote:
Word jij dan niet jaloers als ik dat zou doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja! Waarom spreken jullie niet eens met elkaar af!![]()
Ik mag slapen waar ik wil. Zij wordt volgende maand 17, dan zou het ongeveer mogen. Helaas hebben we dat 3 weken geleden verziekt door samen stiekem in het bubbelbad van de buren te kruipenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik mocht op mn 17e niet van MIJN ouders bij mn toenmalige vriendin slapen... Van haar ouders mocht t wel![]()
Ha!! En we zijn weer terug bij mijn voorspelling van 1999!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had 'ie geen sex geproefd, maar sperma...![]()
gefeliquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:17 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ghehehe.. hoop het toch niet
Btw, ik = blij, net kentekenplaten van mijn nieuwe autootje opgehaald, zo met de baas samen de auto ophalen
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had 'ie geen sex geproefd, maar sperma...![]()
Je bent inderdaad een groot visionair!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ha!! En we zijn weer terug bij mijn voorspelling van 1999!![]()
Wat ook weer indirect te maken heeft met je signature!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ha!! En we zijn weer terug bij mijn voorspelling van 1999!![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dankquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
gefeli
denk maar eens na over een datum
infantiel gedrag?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan worden we ingehaald door de teleurstelling van de realiteit en kunnen we niet met dezelfde passie iedereen hier mateloos ergeren met ons infantiele gedrag.
Wanneer heb je tijd?quote:
Ik ben niet zo'n jaloers type. Ik zou zeggen: the more the merrier!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word jij dan niet jaloers als ik dat zou doen?![]()
Daar heb je een punt jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan worden we ingehaald door de teleurstelling van de realiteit en kunnen we niet met dezelfde passie iedereen hier mateloos ergeren met ons infantiele gedrag.
Jouw posthistorie is mijn startpagina!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
infantiel gedrag?
Wil je cursusje volgen bij me?
Ik schrijf 'm op de to-do lijst!quote:
Dank u, dank u...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een groot visionair!![]()
![]()
hehehe, opdracht 1 uit de cursus... Pis iemand zwanger...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw posthistorie is mijn startpagina!![]()
Ik neem m'n laptop wel een keer meequote:
Patser.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik neem m'n laptop wel een keer mee
Dan moeten we eerst es een keer afspreken... Proberen we eerst een avond of plannen we meteen een weekend?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik neem m'n laptop wel een keer mee
Als jullie er zo over denkenquote:
Zo was 't niet bedoeldquote:
MissMSX.quote:
Ik denk niet, daar ben ik veels te moe voor męn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Als jullie er zo over denken![]()
Laten we maar niet te hard van stapel lopenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst es een keer afspreken... Proberen we eerst een avond of plannen we meteen een weekend?![]()
Sinterklaas!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
MissMSX.
Ik heb eindelijk een keer een middag vrij. Nou ja, niet echt vrij, moet nog boel dingen doen. Zooooo moe. Gaat leuk weekend worden. In een huisje in Drente.![]()
Salaris? Werkvergoeding bedoel je.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:38 schreef MissMSX het volgende:
Vanavond eens kijken wat m'n maandsalaris geworden is na al die fijne nieuwe wetten en regelingen van dit jaar
Kijk... met die instelling ga je er niet komen hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
Gaat het nou nog steeds over seks
Dan blijf ik wel weg
Ik moet er bijna op toeleggenquote:
En ik maar denken dat ik wel begreep hoe het allemaal in elkaar zatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hehehe, opdracht 1 uit de cursus... Pis iemand zwanger...
Ja, maar voor je het weet leert hij te veel, mist hij de broodnodige onbevangenheid als zijn eerste keer er eindelijk van komt en wordt het mede dankzij ons een ervaring om nooit te vergeten, alleen niet in positieve zin. Wil jij dat op je geweten hebben?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kijk... met die instelling ga je er niet komen hoor.
"Listen (of in dit geval: read) and learn" zou ik zo zeggen!![]()
Waar kan ik een uitkering aanvragen?quote:
Dat is niet de bedoeling, dan hou je meer geld over dan wanneer je werkt hoor. Dat wil je toch niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar kan ik een uitkering aanvragen?
Zou inderdaad lullig zijn als ie er met mijn motto van 1999 vandoor gaat en hem de eerste de beste keer in het verkeerde gaatje prikt bij een niets vermoedende damequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar voor je het weet leert hij te veel, mist hij de broodnodige onbevangenheid als zijn eerste keer er eindelijk van komt en wordt het mede dankzij ons een ervaring om nooit te vergeten, alleen niet in positieve zin. Wil jij dat op je geweten hebben?
Zullen we er maar over ophouden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling, dan hou je meer geld over dan wanneer je werkt hoor. Dat wil je toch niet?
Teveel informatie ingewonnen in OUD?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:50 schreef GF het volgende:
m'n internetgeschiedenis wissen. Vriending komt zo
Vergeet de porno niet uit je prullebak te verwijderenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:50 schreef GF het volgende:
Ik ga zo maar eens uitloggen en m'n internetgeschiedenis wissen. Vriending komt zo
En bedankt voor het voorbeeld waar ik even niet op kon komenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zou inderdaad lullig zijn als ie er met mijn motto van 1999 vandoor gaat en hem de eerste de beste keer in het verkeerde gaatje prikt bij een niets vermoedende dame
Dat kijken we gewoon samenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergeet de porno niet uit je prullebak te verwijderen
Ruimdenkend hoorquote:
You're welcome!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
En bedankt voor het voorbeeld waar ik even niet op kon komen.
Ik wil ook een vriending waarmee ik samen porno kan kijkenquote:
Is dat "vriending" van jou een bewuste typfout?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik wil ook een vriending waarmee ik samen porno kan kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |