Blijkbaar mag ik het principe van de open relatie niet toepassen, maar jij wel? Proef ik hierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie hier toch wel flinke scheuren in de verstandhouding ontstaan
De eerste vraag is natuurlijk of hij populair is bij het vrouwvolk in het algemeen, of alleen bij MissMSX.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wie de n**k is die Jelle eigenlijk en wat maakt die kerel zo populair (kennelijk) bij het vrouwvolk
Belangrijk om te weten natuurlijk
Nou niet jaloers gaan doen he!! Dat is niet bepaald aantrekkelijkquote:
Hou 't maar op een bepaald type vrouwvolk...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:48 schreef Frezer het volgende:
De eerste vraag is natuurlijk of hij populair is bij het vrouwvolk in het algemeen, of alleen bij MissMSX.![]()
Het is toch gewoon zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou niet jaloers gaan doen he!! Dat is niet bepaald aantrekkelijk
Als het bij een groot deel van het vrouwvolk is, dan weet ik weer wat ik moet veranderenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:48 schreef Frezer het volgende:
Spelen!![]()
[..]
De eerste vraag is natuurlijk of hij populair is bij het vrouwvolk in het algemeen, of alleen bij MissMSX.![]()
Dag Sletlike02quote:
Deze uitkomst had ik ook niet echt rekening mee gehouden. Zullen we onze competitie voortzetten met dat meisje met dat leuke karakter van gister?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef Litpho het volgende:
Helaas verhinderen mijn principes me om de competitie nu als gewonnen te beschouwen.
Lijkt me een goed plan. Jouw oneliner of de mijne?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze uitkomst had ik ook niet echt rekening mee gehouden. Zullen we onze competitie voortzetten met dat meisje met dat leuke karakter van gister?![]()
Nee, maar ik vind dat kind gewoon smakeloosquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar mag ik het principe van de open relatie niet toepassen, maar jij wel? Proef ik hierjaloezie
?
De jouwe, ik denk dat jouw veronderstelling meer dan juist is...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Jouw oneliner of de mijne?.
En je vindt 't raar dat je niet aan de vrouw komt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Als het bij een groot deel van het vrouwvolk is, dan weet ik weer wat ik moet veranderen
Net zoals dat ik wist wat ik moest veranderen toen ik hoorde dat Robbie Williams wel ERG geliefd was bij de vrouwen
Kijk, op dat punt kan ik het perfect met je smaak eens zijn. Alhoewel de hoeveelheid beautyproducten die zij op haar gezicht smeert vast wel een of andere vorm van smaak oplevertquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat kind gewoon smakeloos
Ben ik helemaal met je eens... Ik hoef er dan ook niet mee te trouwen, of een goed gesprek mee te hebben...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat kind gewoon smakeloos
Jarenlange ervaring in het aanspreken van vrouwen met uitbundig karakterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De jouwe, ik denk dat jouw veronderstelling meer dan juist is...
Ze heeft dezelfde karaktereigenschappen als die dame van gister!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kijk, op dat punt kan ik het perfect met je smaak eens zijn. Alhoewel de hoeveelheid beautyproducten die zij op haar gezicht smeert vast wel een of andere vorm van smaak oplevert.
Ja, dat denk ik ook...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kijk, op dat punt kan ik het perfect met je smaak eens zijn. Alhoewel de hoeveelheid beautyproducten die zij op haar gezicht smeert vast wel een of andere vorm van smaak oplevert.
Ik weet natuurlijk niet of ik in deze het gehele vrouwvolk vertegenwoordig, maar IK hou niet van mannen zonder eigen identiteit die proberen te lijken op andere mannen die "populair" zijn bij de vrouwen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Als het bij een groot deel van het vrouwvolk is, dan weet ik weer wat ik moet veranderen
Net zoals dat ik wist wat ik moest veranderen toen ik hoorde dat Robbie Williams wel ERG geliefd was bij de vrouwen
Het wordt tijd dat wij eens een keer de stad ingaan!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring in het aanspreken van vrouwen met uitbundig karakter.
Ik zal mijn agenda er zo even bij pakken,quote:
Zo uit observatie sprekend moet ik hier "nee" op antwoordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of ik in deze het gehele vrouwvolk vertegenwoordig
My sentiments exactlyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of ik in deze het gehele vrouwvolk vertegenwoordig, maar IK hou niet van mannen zonder eigen identiteit die proberen te lijken op andere mannen die "populair" zijn bij de vrouwen...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet of ik in deze het gehele vrouwvolk vertegenwoordig, maar IK hou niet van mannen zonder eigen identiteit die proberen te lijken op andere mannen die "populair" zijn bij de vrouwen...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, maar die zou in theorie nog een persoonlijkheid kunnen herbergen. Bij mevr. van der Vaart heb ik die hoop allang opgegeven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft dezelfde karaktereigenschappen als die dame van gister!Alhoewel, die had nog net iets meer karakter dan Sylvie denk ik... (en minder beauty producten)
Kom ik met m'n Geert Wilders kapsel...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn keuze is gemaakt. Het wordt de onbekende deerne!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt, maar die zou in theorie nog een persoonlijkheid kunnen herbergen. Bij mevr. van der Vaart heb ik die hoop allang opgegeven.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom ik met m'n Geert Wilders kapsel...![]()
Je moest es weten!quote:
Als je haar aanspreekt en niet hetgene zegt wat ik zei toen ik haar voor het eerst aanschouwde heb ik alle vertrouwen in het welslagen van deze operatiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn keuze is gemaakt. Het wordt de onbekende deerne!
It's all in the eyes!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je haar aanspreekt en niet hetgene zegt wat ik zei toen ik haar voor het eerst aanschouwde heb ik alle vertrouwen in het welslagen van deze operatie.
Hou op, ik hou 't niet meer droogquote:
De momenten dat het over iets anders gaat zijn schaars.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:11 schreef ThunderChild het volgende:
Ik hoor het alweer, het gaat weer over sex![]()
![]()
Kan jij een andere reden bedenken waarom we op deze aardbol rondlopen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:14 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De momenten dat het over iets anders gaat zijn schaars.
Die moet er zijn. Diverse vaste users van dit topic verdienen tenslotte toch een troostprijsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan jij een andere reden bedenken waarom we op deze aardbol rondlopen?
All or nothing is mijn mottoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die moet er zijn. Diverse vaste users van dit topic verdienen tenslotte toch een troostprijs.
Ik ben dan wel geen Jelle, maar ik ben gaarne bereid om mijn Geert Wilders kapsel ter uwer bevrediging beschikbaar te stellen!quote:
Is dat incl. kleurspoeling/waterstofperoxide behandeling?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen Jelle, maar ik ben gaarne bereid om mijn Geert Wilders kapsel ter uwer bevrediging beschikbaar te stellen!![]()
Tsja... neuken voor het voortbestaan van onze soort he? Meer nut hebben we niet, dus laten we er dan maar het beste van maken!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan jij een andere reden bedenken waarom we op deze aardbol rondlopen?
Het klinkt zo vriendelijk, maar de hufterigheid druipt er vanaf!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die moet er zijn. Diverse vaste users van dit topic verdienen tenslotte toch een troostprijs.
Die combinatie heeft me jaren gekost om te perfectioneren en nu deel ik hem belangeloos met julliequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt zo vriendelijk, maar de hufterigheid druipt er vanaf!![]()
Zijn we weer terug bij Feyenoord?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
Sommige dingen moeten echt verboden worden
... Of bij darten / Jelle Klaassen?quote:
... Of bij praten over sex?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Of bij darten / Jelle Klaassen?
Ja, dat is ook echt een onderwerp waar van ik verwacht dat Godt het wil laten verbiedenquote:
Daar moet je sowieso niet over praten, dat moet je gewoon doen. Of beperken tussen het uitwisselen van de mogelijkheden en moeilijkheden voor je overgaat tot het praktiseren van de daad...quote:
Toch nog wel? Na het sylvie meis debacle?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen Jelle, maar ik ben gaarne bereid om mijn Geert Wilders kapsel ter uwer bevrediging beschikbaar te stellen!![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... neuken voor het voortbestaan van onze soort he? Meer nut hebben we niet, dus laten we er dan maar het beste van maken!![]()
Geen betere sex dan goedmaak sex toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch nog wel? Na het sylvie meis debacle?
... Maar dat is nogal een probleem gezien het grote aandeel singles alhier.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar moet je sowieso niet over praten, dat moet je gewoon doen. Of beperken tussen het uitwisselen van de mogelijkheden en moeilijkheden voor je overgaat tot het praktiseren van de daad...
Of over sex met Jelle...quote:
Spreek voor jezelf!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
... Maar dat is nogal een probleem gezien het grote aandeel singles alhier.![]()
bullshit dat is juist de manier om je waardigheid te verliezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hoi!Gelukkig probeer ik ook niet iemand anders te zijn, hoewel het wel zou kunnen helpen. Op dit moment is het ook niet wat
Wiedergutmachungssexquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen betere sex dan goedmaak sex toch?![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
... Maar dat is nogal een probleem gezien het grote aandeel singles alhier.![]()
Alsof singles geen seks hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ben nog beschikbaar vanavond, vanaf een uurtje of 10...quote:
Ik ben niet de enige,quote:
nee t zijn er momenteel 3 van de tig die hier rondrennenquote:
We kunnen het grote geilheidstopic weer in leven roepen!quote:
quote:
ik ben nu niet geilquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen het grote geilheidstopic weer in leven roepen!![]()
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee t zijn er momenteel 3 van de tig die hier rondrennen
Bel Sylvie zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nog beschikbaar vanavond, vanaf een uurtje of 10...![]()
Frezer, BttD en Platoquote:
Zin in een rollenspel?quote:
Ik wist niet eens dat die reeks ook al ge-euthanaseert was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen het grote geilheidstopic weer in leven roepen!![]()
*meldt*quote:
Als jij zo goed kan acteren dat je het IQ van Sylvie haalt mag jij haar wel spelen hoorquote:
We gaan 't allemaal zien vanaaf!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als jij zo goed kan acteren dat je het IQ van Sylvie haalt mag jij haar wel spelen hoor
Ik kan 't niet iig
Helaasquote:
Niet zo een mooie zin he?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij bent de verzinner van single
En heb het vervolgens vergeten te patenterenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij bent de verzinner van single
Permban dan maarquote:
Your loss...quote:
Je had rijk kunnen worden op het conceptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
En heb het vervolgens vergeten te patenteren.
Ik weet 't schatquote:
't Is een kwestie van geduld,quote:
De zogenaamde 'singles met een zwart randje'. De wel-neukenden hebben een gouden randje!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waarbij in hun geval single gelijk staat aan: niet-neukend...![]()
Nog een concept wat ik had moeten patenterenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waarbij in hun geval single gelijk staat aan: niet-neukend...![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Is een kwestie van geduld,
Rustig wachten op de dag...
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |