Misschien valt dat op omdat de rest van NAC zo dramatisch speeldequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Jenner speelde een lekkere pot vanavond. Kan de Ajax-delegatie haast niet onopgemerkt gebleven zijn.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien valt dat op omdat de rest van NAC zo dramatisch speelde.
Ga toch weg met Jennerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Jenner speelde een lekkere pot vanavond. Kan de Ajax-delegatie haast niet onopgemerkt gebleven zijn.
Ik denk dat we er gewoon over heen klappenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef PLAE@ het volgende:
het wordt morgen een bewogen dagje denk ik.
Want Ajax gaat NEC alle hoeken van het veld laten zien, Klaas-Jan (met streepjequote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef PLAE@ het volgende:
het wordt morgen een bewogen dagje denk ik.
In thuisvakken zijn altijd wel ajacieden te vindenquote:Op zondag 15 januari 2006 09:20 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Iemand nog een idee om aan kaarten voor fc kakkerlak uit te komen?? (zonder uitkaart...)
als het effe kanquote:Op zondag 15 januari 2006 11:06 schreef jna het volgende:
Breng je totaal vandaag maar even op 20 Klaas Jan
Dat is allebei (nog) niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:49 schreef Urquhart het volgende:
Ze zullen gisteren wel voor Diba of Jenner op de tribune hebben gezeten, ik weet het nog zo net niet.
Ik probeerde alleen een zo positief mogelijk bericht te plaatsen, los van de vraag of er enige waarheid in zit (KJ die er 3 inlegt is waarschijnlijk ook wat te veel gevraagdquote:Op zondag 15 januari 2006 02:43 schreef Nashje het volgende:
Wat lig jij te zeveren dat De Jong misschien toch blijft? Die gaat gewoon weg hoor, staat vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |