Het word met de dag gekker.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:16 schreef Maerycke het volgende:
Vervelend zeg, al die mensen die maar ouder worden...
Titties zijn okay!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:23 schreef Scorpie het volgende:
[afbeelding]
Dit is dan wel weer 14.gif
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:23 schreef Scorpie het volgende:
[afbeelding]
Die spleet tussen haar tieten heeft dezelfde kleur als mijn bilnaadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:23 schreef Scorpie het volgende:
[afbeelding]
Over 60 jaar zijn die dus afgedaald naar 13.gifquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:23 schreef Scorpie het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:03 schreef Klonk het volgende:
ik moest gisteren iets bezorgen, deed een ouwe negerin open, ik kon verdomme een complete vrachtwagen in dat verlepte decollete stallen
Maar dan wel minder harig en zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:04 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, verschrikkelijk vies vlees
Netzoals de bierbuiken en tieten bij mannen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:38 schreef MiestOr het volgende:
zoals hansje het zei: als je 50worden moeten die dingen eraf vallen
Het gaat zich om de décolleté, die zie je hier niet eens man.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:05 schreef t0y het volgende:
Ik wil piccas zien, en snel ook!
[afbeelding]
Ik had geen zin om verder te zoeken op google, zeikerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het gaat zich om de décolleté, die zie je hier niet eens man.
Ik hoop voor jou dat je mooi oud wordt, maar de kans is klein.
waar kan ik tekenen??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Netzoals de bierbuiken en tieten bij mannen.![]()
Wees blij man. Dat is waarschijnlijk het enige decollete wat jij dit jaar gaat zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:03 schreef Klonk het volgende:
ik moest gisteren iets bezorgen, deed een ouwe negerin open, ik kon verdomme een complete vrachtwagen in dat verlepte decollete stallen
Zeg noem mij geen zeikerd, vies zeurderig ventjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:10 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik had geen zin om verder te zoeken op google, zeikerd.
En ik zal ongetwijfeld een lelijk, eenzaam, zichzelf 3x op een dag afrukkend op game on, op alles en iedereen kankerd opa-tje worden, maar tot die tijd![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg noem mij geen zeikerd, vies zeurderig ventje
En worden.![]()
Ga jij eens heel gauw een leven zoeken.quote:Aantal posts: 70637 (gemiddeld 57 per dag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Die heb ik,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:14 schreef t0y het volgende:
[..]
[..]
Ga jij eens heel gauw een leven zoeken.
Toen ik naar je nickname keek vroeg ik me af zou die kansloze een wijf of een kerel zijn. Toevallig zag ik je postaantal, hetgeen er voor zorgde dat mijn hele toetsenbord nu onder het cola zit.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik,jaloers zeker.
![]()
Maar ik neem ook tijd voor mezelf, heb jij niet nodig natuurlijk.
dat je het nodig vind om naar postaantallen te kijken,![]()
Freak?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:18 schreef t0y het volgende:
[..]
Toen ik naar je nickname keek vroeg ik me af zou die kansloze een wijf of een kerel zijn. Toevallig zag ik je postaantal, hetgeen er voor zorgde dat mijn hele toetsenbord nu onder het cola zit.
Get a life, freak.
Voor een trein of van een flatgebouw?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Freak?Heb ik toch nog iets van jou weg.
![]()
zullen we samen springen?![]()
Dealquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat dacht je van een flatgebouw, langs een spoorwegovergang![]()
Jij mag eerst.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:16 schreef Jordy-B het volgende:
Wat hebben oude vrouwen wèl, maar jonge vrouwen niet tussen hun borsten?haaaaaarrrrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keep on Tripp'n
Aantal posts: 70647 (gemiddeld 57 per dag)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik,jaloers zeker.
![]()
Maar ik neem ook tijd voor mezelf, heb jij niet nodig natuurlijk.
Ik heb nog nooit van vrouwen met borsthaar gehoordquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |