Idd, gewoon min of meer een administratieve fout waardoor zoiets kan gebeuren. Leuk dat zo'n landje mag blijven bestaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef komrad het volgende:
Wat grappig een land dat nooit opgeheven is
Ontkennen is wat anders dan niet weten he.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef AngelinaJolie het volgende:
duitsland..
Da's dus gewoon Thailand.quote:[b]Op zondag 22 januari 2006 16:39
* Oksel ziet een shot van "The Beach" voor zich.. hmm
De bewonersquote:Britain's American colonies broke with the mother country in 1776 and were recognized as the new nation of the United States of America following the Treaty of Paris in 1783. During the 19th and 20th centuries, 37 new states were added to the original 13 as the nation expanded across the North American continent and acquired a number of overseas possessions. The two most traumatic experiences in the nation's history were the Civil War (1861-65) and the Great Depression of the 1930s. Buoyed by victories in World Wars I and II and the end of the Cold War in 1991, the US remains the world's most powerful nation state. The economy is marked by steady growth, low unemployment and inflation, and rapid advances in technology.
De vlagquote:Ruim honderd jaar lang heeft Neutraal Moresnet bestaan. Het lag in de vorm van een taartpunt ten zuiden van het huidige drielandenpunt bij Vaals.
Met zijn oppervlakte van 344 hectare, zijn grensomtrek van 11 km en met zijn oorspronkelijke 256 inwoners mocht het met recht een ministaatje genoemd worden.
Het grootste deel van zijn bestaan vormde het samen met België,Nederland en Duitsland een vierlandenpunt bij Vaals.
Nooit gehoord van de Tour de Burkina Faso? De mooiste wielerwedstrijd van Afrika? Verder ken ik het ook niet zo goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:18 schreef rashudo het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Burkina_Faso
Totaal niks van gehoord, totdat vorige week een collega van me vertelde dat zijn zus daar stage heeft gelopen.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 23 januari 2006 13:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de Tour de Burkina Faso? De mooiste wielerwedstrijd van Afrika? Verder ken ik het ook niet zo goed.
Woah, wat moet een mens in vredesnaam in Swazilandquote:Op maandag 23 januari 2006 22:10 schreef nickybol het volgende:
Swaziland wist ik tot 2 maanden geleden niet te vinden. Zeer waarschijnlijk ga ik er over een jaar voor 2 jaar wonen.
Dat was vroeger Opper Volta, ik vind de naam van de hoofdstad zo cool, Ouagadougou ofzoquote:Op zondag 22 januari 2006 20:18 schreef rashudo het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Burkina_Faso
Totaal niks van gehoord, totdat vorige week een collega van me vertelde dat zijn zus daar stage heeft gelopen.
Ik wil Koning worden van Swaziland.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Woah, wat moet een mens in vredesnaam in SwazilandLeuk avontuur
Net als de hoofdstad van Burnudi, Bujumburaquote:Op maandag 23 januari 2006 22:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat was vroeger Opper Volta, ik vind de naam van de hoofdstad zo cool, Ouagadougou ofzo
Jaaah daar gaan al die vrouwen toch geyl voor dansen ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 22:21 schreef nickybol het volgende:
[..]
Ik wil Koning worden van Swaziland.
Nee, nooit van gehoord. Ik heb wel eens van het keizerrijk Verenigde Staten gehoord. Keizer Norton I is mijn favorietquote:Op zondag 22 januari 2006 20:30 schreef star_gazer het volgende:
United states of America
[..]
De bewoners
[afbeelding]
De vlag
[afbeelding]Iemand enig idee
Haha ja die is ook goed idd! Of de hoofdstad van Madagaskar, Antananarivoquote:Op maandag 23 januari 2006 22:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Net als de hoofdstad van Burnudi, Bujumbura
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |