Gisteravond zit ik niets vermoedend televisie te kijken zap ik ineens langs SBS6. Op dat moment is het best bekeken programma van SBS6 op TV. Ik dacht, doe eens gek, ik ga eens kijken of het nou echt zo informatief is.
Jullie raden het natuurlijk al ik heb Hart van Nederland gekeken
![]()
.
Wat een ongelooflijk inspiratieloos programma is dat. Twee domme wichten, waarvan duidelijk zichtbaar is dat ze alles op
lezen wat op zich al een hele prestatie is, presenteren dit programma en schijnen elkaars “grappen” nogal leuk te vinden
![]()
.
Ik vermande me en besloot om het programma toch maar verder te kijken. Komt er een stukje in dit zeer informatieve programma
![]()
over Friesland en de politie daar. Ik helemaal enthousiast dat er eindelijk eens een interessante reportage komt over de politie in Friesland
![]()
. Helaas,
![]()
niks was minder waar, het stukje ging over de politie van Friesland die geen Fries kan verstaan.
![]()
. Wat willen die mensen in dat stukje land die willen dat de politie Fries kan verstaan zodat de mensen daar makkelijker iets aan kunnen geven. Misschien is het een goed idee dat die knakkers daar eens Nederlands leren of dat ze zich anders bij een ander land voegen
![]()
.
Friesland
![]()
SBS6
![]()
Piet Paulusma
![]()
Hart van Nederland
Mijn klacht: waarom hebben wij verdomme zoveel onnozele mensen in Nederland wonen dat Hart van Nederland het best bekeken programma van SBS6 is.
![]()
.
Game on
kom maar op met alle reacties over afstandsbedieningen of jij keek toch ook
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?