Hebben ze geen regionale zender in dat geschifte deel van Nederland?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:51 schreef Goochie het volgende:
Omdat er weinig andere programma's zijn die regionaal nieuws brengen?
DankUquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:54 schreef Lunar het volgende:
Het denk niveau van de mensen die Hart van Nederland kijken is zodanig dat het matched met het programma zelf.
jij keek toch ook?!
Maar jij bent dan ook superieur aan dat 'geschifte deel van Nederland'.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:56 schreef Vipers het volgende:
[..]
Hebben ze geen regionale zender in dat geschifte deel van Nederland?![]()
Inderdaad, mensen die doelbewust de Nederlandse taal verloochen hebben geen recht van sprekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:57 schreef Lunar het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook superieur aan dat 'geschifte deel van Nederland'.
![]()
Waar is je avatar van?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:57 schreef Lunar het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook superieur aan dat 'geschifte deel van Nederland'.
![]()
Ik dacht alleen Maikuuul en zijn vriendenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:00 schreef jpg97 het volgende:
Weet je wel hoeveel woonwagens er zijn waar ze alleen maar naar SBS kijken?
The Animatrixquote:
DankU voor de geweldige tipquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:05 schreef Lunar het volgende:
[..]
The Animatrix![]()
Verder: Hart van Nederland is voor paupers. Ga om die tijd lekker slapen ofzo, heb je er geen last van
Oh ja, thanks!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:05 schreef Lunar het volgende:
[..]
The Animatrix![]()
Verder: Hart van Nederland is voor paupers. Ga om die tijd lekker slapen ofzo, heb je er geen last van
Wie? en wat heeft dat met Hart van Nederland te makenquote:
Die presenteerd hetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:12 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wie? en wat heeft dat met Hart van Nederland te maken![]()
verlepte kop!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die presenteerdt het
[afbeelding]
2e blonde dame van rechts
OMG hebben ze nog zo'n programmaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:38 schreef diertjuh het volgende:
Moet je 4 in het land eens een keer gaan kijken. Bijna echt hetzelfde als hart van nederland.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:40 schreef Vipers het volgende:
[..]
* Mietert de televisie het raam uit
Je bedoelt dus die griet in het midden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die presenteerd het
[afbeelding]
2e blonde dame van rechts
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:40 schreef Vipers het volgende:
[..]
OMG hebben ze nog zo'n programma
Wat doe je? Dat kan ik echt niet aanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Maar dat programma zou je ook eens moeten kijken en dan de verschillen zoeken met hart van Nederland.
Want?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:40 schreef Vipers het volgende:
[..]
OMG hebben ze nog zo'n programma
Ik heb nog wel een tv, maar heb 2 maanden geleden besloten hem niet meer aan te zettenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:52 schreef Wacka het volgende:
Haha daarom heb ik dus geen tv meer al die inhoudlose shit en reclame man man man...
Welk merk versta je daar onder.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want?
Of wordt je automatisch aangetrokken tot slechte programma's?
Niet genoeg creativiteit om juist alleen maar goeie televisie te kijken?
Kijk dat zijn goede tips.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef jpg97 het volgende:
Kijk dan gewoon naar national geographic, discovery of de BBC.
oh het spijt me zeer. Ik neem mijn woorden terug. Het was niet mijn bedoeling u verdrietig te maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:50 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wat doe je? Dat kan ik echt niet aan![]()
Cool welke onderwerpen komen daar aan bod.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oh het spijt me zeer. Ik neem mijn woorden terug. Het was niet mijn bedoeling u verdrietig te maken.![]()
Jeugdjournaal iets voor je?![]()
Geen idee ik kijk het niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:03 schreef Vipers het volgende:
[..]
Cool welke onderwerpen komen daar aan bod.![]()
Hoe kan je dan beoordelen of het iets voor mij isquote:
Maar ik keek het vroeger. Misschien dat ze iets spontaren zijn dan bij hart van Nederland?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:08 schreef Vipers het volgende:
[..]
Hoe kan je dan beoordelen of het iets voor mij is![]()
Ja veel slechter kan het niet zijn.............quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Maar ik keek het vroeger. Misschien dat ze iets spontaren zijn dan bij hart van Nederland?![]()
Kijk je wel het gewone journaal dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:13 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ja veel slechter kan het niet zijn.............hoop ik
En dat is slecht?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kijk je wel het gewone journaal dan?
Daar hebben ze om het uur alleen dezelfde onderwerpen met afentoe een kleine update.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |