quote:
Maar je klasgenoten hebben je gevonden dusquote:
Deze he:quote:

Da's mijn klasgenoot niet!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je klasgenoten hebben je gevonden dus!
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]"druipsnuit", is dat zoiets als "Chonnoeroeneus"?
![]()
Oh, dus ze komt wel van FOK!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's mijn klasgenoot niet!Maar een of andere tuthola uit Noord-Holland die mijn profielwerkstuk wil overnemen!
Even serieus, waarom vind jij Marescha lief?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dus ze komt wel van FOK!.
Oh. My. God. Je schrijft haar naam goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Even serieus, waarom vind jij Marescha lief?
Maar om maar even á la Bupatih mezelf te quoten, ze zingt goed en ziet er leuk uit, en nee, ze lijkt niet op Marijke Helwegenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh. My. God. Je schrijft haar naam goed![]()
!
Ja!quote:
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dus ze komt wel van FOK!.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
!
Ik bedoel, doe dan de Drie Koningen, da's tenminste iets up to dater!![]()
![]()
De laatste tijd quote haast iedereen zichzelf.quote:
Mooie wát, mooie Sven?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:18 schreef Svensational het volgende:
Buup, waar is die mooie van jou?
Waar Zhenar en ik over aan het keuvelen warenquote:
Met hoofdletters ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:20 schreef Bupatih het volgende:
Oh! Fok!-logo!
Marijke Helwegen is overdreven, maar ik vind haar ontzettend nep overkomen. En supergoed zingen kan ze zeker niet. Beter dan mij natuurlijk, maar ik doe ook niet mee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar om maar even á la Bupatih mezelf te quoten, ze zingt goed en ziet er leuk uit, en nee, ze lijkt niet op Marijke Helwegen.
Wedden dat ze best daarop lijkt over een jaar of 20. Mark my words!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef Svensational het volgende:
Jij vergeleek haar met Marijke Helwegen hoor, pb!
Nieuw-1.cptquote:
quote:Wanneer u vermoeid bent, klein voelen, wanneer de scheuren in uw ogen zijn, zal ik hen allen drogen; Ik ben aan uw kant. Wanneer de tijden ruw worden en de vrienden enkel niet kunnen worden gevonden, als een brug over verontrust water zal ik me bepalen. Als een brug over verontrust water zal ik me bepalen. Wanneer u neer bent en uit, wanneer u op de straat bent, bij het gelijk maken zo hard valt zal ik u troosten. Ik zal uw deel nemen. Wanneer de duisternis komt en de pijnen rond allen is, als een brug over verontrust water zal ik me bepalen. Als een brug over verontrust water zal ik me bepalen. Zeil op silvergirl, het Zeil door Uw tijd is gekomen te glanzen. Al uw dromen zijn op hun manier. Zie hoe zij glanzen. Als u een vriend wenst vaar ik net achter. Als een brug over verontrust water zal ik uw mening verlichten. Als een brug over verontrust water zal ik uw mening verlichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |