wel leuke ervaring, maar veel heb je er niet aanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:06 schreef Xebrozius het volgende:
Survivalcursus (waarvan de 2e periode in Schotland in the middle of nowhere)
wel leuke ervaring, maar veel heb je er niet aanquote:Reis naar Alaska
mja, je hebt er toch één?quote:Nieuwe computer
wel leuke ervaring, maar veel heb je er niet aanquote:Duiklessen
verrek, dat is handig voor de rest van je leven!quote:Rijbewijs
Ik vind dat je zoiets niet kunt uitstellen. Mensen die geen rijbewijs hebben vind ik net zo raar als geen zwemdiploma.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:12 schreef Xebrozius het volgende:
Okay om de situatie van het rijbewijs even te verduidelijken... Ik ben 24 jaar en heb er nog steeds geen een. Doe alles op de fiets en studeer nog, woont praktisch in het centrum en heb een OV. Verder hebben mijn ouders wel de beschikking over vervoer maar hebben die zelf nodig doordeweeks én vaak in de weekenden. Oh ja, en ze wonen 30 kilometer hier vandaan...
Rijbewijs!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:06 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb geld terug gekregen van de belasting aangezien ik enkele maanden geleden pas 2002, 2003, & 2004 heb opgegeven... Daardoor heb ik nu een leuk bedrag maar zit ik een beetje in dubio wat ik er het beste mee kan doen. Er zijn een aantal dingen die ik er graag mee wil doen:
Survivalcursus (waarvan de 2e periode in Schotland in the middle of nowhere)
Reis naar Alaska
Nieuwe computer
Duiklessen
Rijbewijs
Ik kom er persoonlijk echt niet uit omdat ik alle dingen wel belangrijk vind of een toegevoegde waarde vind hebben. Wat zou jij kiezen? De meerderheid wint...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |