abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40026064
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:02 schreef dewaal het volgende:

Blijkbaar is er dus niets aan de hand en heb je geen problemen met het bedrijf oxxio
Wat is dat nou weer voor rare logica.
Hij wil gewoon niet vertellen bij welk bedrijf hij werkt, so what?
Oxxio blijft daardoor nog net zo kut.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:53:33 #102
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_40032590
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:30:18 #103
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_40039258
quote:
Sjongejonge, ik heb die hele klaagzang gelezen. De tranen springen je in de ogen als je leest hoe Oxxio omgaat met haar klanten.
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_40109722
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:30 schreef Hihat het volgende:

[..]

Sjongejonge, ik heb die hele klaagzang gelezen. De tranen springen je in de ogen als je leest hoe Oxxio omgaat met haar klanten.
is dit niet meer achterhaald
pi_40109790
Gewoon bij de bank aangeven dat het NIET mag. via automatische incasso.
Ze blokkeren het dan, oxxio mag jou niet afsluiten als je gewoon netjes betaal optijd.

waarschijnlijk zeggen ze het gewoon ivm de handling kosten.
Acceptgiro sturen enzo kost hun geld
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_40111493
wat is er mis met een automatische machtiging binnen 30 dagen kan je altijd stoneren en ben je baas over je eigen geld.
  zondag 23 juli 2006 @ 21:16:59 #107
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_40113308
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:07 schreef dewaal het volgende:

[..]

is dit niet meer achterhaald
Behoorlijk.
Aan de data te zien zijn de meeste klachten uit 2005
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_40114070
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:16 schreef mazaru het volgende:

[..]

Behoorlijk.
Aan de data te zien zijn de meeste klachten uit 2005
mm zie ook nog zat klachten uit 2006 Oxxio heeft gewoon slechte naam net zoals UPC. Tuurlijk er zullen veel mensen tevreden zijn over ze, maar ze hebben veel dingen fout gedaan en het zal nu een poos duren voordat ze die slechte naam kwijt zijn. Geld ook voor UPC trouwens
  zondag 23 juli 2006 @ 23:21:17 #109
38396 mazaru
pi_40117447
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:41 schreef Evertjan het volgende:

[..]

mm zie ook nog zat klachten uit 2006 Oxxio heeft gewoon slechte naam net zoals UPC. Tuurlijk er zullen veel mensen tevreden zijn over ze, maar ze hebben veel dingen fout gedaan en het zal nu een poos duren voordat ze die slechte naam kwijt zijn. Geld ook voor UPC trouwens
De klachten die daar staan met een recente datum, die gaan over het algemeen over contracten die afgesloten zijn in de jaren 2003,04 en 05.
Ik heb toch het idee dat het toen een groter zooitje was dan dat het nu is.
Er zullen nu best nog wel problemen zijn, maar volgens mij doen ze toch echt hun best om een solide bedrijf te worden.
  maandag 24 juli 2006 @ 00:17:52 #110
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_40119142
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:21 schreef mazaru het volgende:

[..]

De klachten die daar staan met een recente datum, die gaan over het algemeen over contracten die afgesloten zijn in de jaren 2003,04 en 05.
Ik heb toch het idee dat het toen een groter zooitje was dan dat het nu is.
Er zullen nu best nog wel problemen zijn, maar volgens mij doen ze toch echt hun best om een solide bedrijf te worden.
Ga toch weg, het enige waar dat bedrijf geld in steekt, is marketing. Zoveel mogelijk klantjes binnenhalen. Liefdeloos en laf bedrijf.

Opdoeken die hap, asap.
pi_40124050
Ga gewoon over naar de vereniging http://www.devastelastenbond.nl.
quote:
Wij hebben voor u onderzocht wat de beste leveranciers zijn op het gebied van energie, vaste telefonie, brandstof en de nieuwe zorgverzekering. Met deze leveranciers hebben we een collectief contract gesloten. Dit houdt in dat we gezamenlijk met alle leden van de Vastelastenbond een voordelige prijs bedingen. Samen staan we dus veel sterker. We bestaan nog niet zo lang maar we zijn nu al het voordeligste collectief voor consumenten in Nederland.
Door op de knop Aanmelden te klikken, kunt u gratis meedoen met de gezamenlijke inkoop van energie en/of vaste telefonie. Door op de knop Uw besparing te klikken kunt u berekenen wat u gaat besparen ten opzichte van uw huidige leverancier.

Vereniging de Vastelastenbond in het kort
• Een vereniging die mensen bij elkaar brengt om samen te besparen en problemen centraal op te lossen.
• Door goed onderzoek te doen bieden we voor elke vaste last een goede, betrouwbare aanbieder.
• Door het overaanbod aan producten en diensten wordt een goede keuze maken steeds moeilijker, wij doen feitelijk onderzoek en maken de juiste keuze.
• Indien er een probleem is staan wij voor u klaar.
Zij kiezen elk jaar de beste energieleverancier voor je. Als de huidige niet voldoet gaan ze over op een andere leverancier. Nu werken ze samen met greenchoice.
Mijn ervaring met hun is op dit moment prima. Mailtjes worden snel beantwoord en ze hebben een normaal telefoonnummer (geen 0900 of iets dergelijks). Dus geen Nuon meer voor mij.
  maandag 24 juli 2006 @ 08:50:05 #112
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_40124465
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:17 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ga toch weg, het enige waar dat bedrijf geld in steekt, is marketing. Zoveel mogelijk klantjes binnenhalen. Liefdeloos en laf bedrijf.

Opdoeken die hap, asap.

Oxxio is onderdeel van een van de grootste energiebedrijven van europa..alleen zijn ze in nederland nog niet zo heel groot..
maarja.... het imago is slecht.... en dan krijg je dit soort onzin reacties.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_40140347
quote:
Op maandag 24 juli 2006 08:50 schreef avotar het volgende:

[..]

Oxxio is onderdeel van een van de grootste energiebedrijven van europa..alleen zijn ze in nederland nog niet zo heel groot..
maarja.... het imago is slecht.... en dan krijg je dit soort onzin reacties.
wat ook meetelt je hoort altijd alleen de klagers en dat is maar 2% van alle klanten van oxxio. De rest is tevreden over de dienst verlening.

Tevreden mensen hoor je niet op internet klagers daarin tegen wel kijk maar naar elke forum de klagers heb je aan de overhand de mensen die tevreden zijn hoor je zelden. Moet je daar uit afleiden dat een producht of dienst altijd erg slecht is?
  maandag 24 juli 2006 @ 18:55:58 #114
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_40140530
quote:
Op maandag 24 juli 2006 18:46 schreef dewaal het volgende:

[..]

wat ook meetelt je hoort altijd alleen de klagers en dat is maar 2% van alle klanten van oxxio. De rest is tevreden over de dienst verlening.

Tevreden mensen hoor je niet op internet klagers daarin tegen wel kijk maar naar elke forum de klagers heb je aan de overhand de mensen die tevreden zijn hoor je zelden. Moet je daar uit afleiden dat een producht of dienst altijd erg slecht is?
Wanneer het aantal klachten zo groot is, en er een duidelijk patroon in het soort klachten is te herkennen: JA.
In dit geval: het product Oxxio is een SLECHT product.

Bovendien: bij een goed product of een goede dienstverlening, hoor je de mensen juist wél. Jouw opmerking is een zwaktebod van een partij die weet dat zijn service ver onder de maat is en dan maar roept: zwijgen is instemmen.
pi_40141704
quote:
Op maandag 24 juli 2006 18:55 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wanneer het aantal klachten zo groot is, en er een duidelijk patroon in het soort klachten is te herkennen: JA.

Bovendien: bij een goed product of een goede dienstverlening, hoor je de mensen juist wél. Jouw opmerking is een zwaktebod van een partij die weet dat zijn service ver onder de maat is en dan maar roept: zwijgen is instemmen.
Wist je dat oxxio het eerste energiebedrijf is met een ITO certificaat. zie http://www.bereikbaarheid.nl/

Daar kan je ook zien waaraan je moet voldoen voor zo'n certificaat.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 08:52:12 #116
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_40157528
quote:
Op maandag 24 juli 2006 18:55 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nee hoor, dat zie je dan weer helemaal verkeerd.
Op het moment dat iemand een beeld heeft van een imago, zoals jij dat van Oxxio hebt, ga je zoeken naar dingen die dat bevestigen. En dat heb je gevonden.

Lees de posts om je heen anders eens.

Maar verder, als jij Oxxio een slecht bedrijf vindt, moet je dat vooral doen. Ik ben het alleen niet met je eens.
Zwijgen is inderdaad gewoon tevreden zijn over het algemeen. Waarom klagen over iets waar je tevreden over bent?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:45:25 #117
81831 Capa
is cool.
pi_40173178
handig zo'n kloon
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:47:22 #118
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_40173209
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 08:52 schreef avotar het volgende:

[..]

Nee hoor, dat zie je dan weer helemaal verkeerd.
Op het moment dat iemand een beeld heeft van een imago, zoals jij dat van Oxxio hebt, ga je zoeken naar dingen die dat bevestigen. En dat heb je gevonden.

Lees de posts om je heen anders eens.
Lees mijn post anders eens.

Ik ben geen klant van fucking Oxxio en had eigenlijk nauwelijks van die paupers gehoord voordat ik professioneel met ze te maken kreeg. Het gaat niet om een imago via een reclamecampagne, het gaat om de zaken die ik telkens weer onder ogen krijg, en het beeld dat ik dáárdoor van Oxxio heb gekregen. Gewoon harde feiten.

Oxxio's dienstverlening zuigt, en hun administratie is een klerezooi. Dat is wat ik ZIE, wat ik MEEMAAK. En reken maar dat ik vergelijkingsmateriaal heb.

Dus kappen met die schijnheilige goedpraterij.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:53:55 #119
38396 mazaru
pi_40173336
Eneco kan er ook een lekker potje van maken:

Eneco stuurt man rekening van 2 miljoen euro
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2542

Vooral die rekening van twee miljoen vind ik geniaal.

Toen de man lichtelijk in paniek het call-center belde, werd hem door een telefonist te verstaan gegeven dat hij eerst de nota van ruim 2 miljoen euro moest voldoen, en dat er daarna naar de klacht zou worden gekeken. De telefonist zei nog dat er zonodig een betalingsregeling getroffen kon worden.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:09:24 #120
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_40173758
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:53 schreef mazaru het volgende:
Toen de man lichtelijk in paniek het call-center belde, werd hem door een telefonist te verstaan gegeven dat hij eerst de nota van ruim 2 miljoen euro moest voldoen, en dat er daarna naar de klacht zou worden gekeken. De telefonist zei nog dat er zonodig een betalingsregeling getroffen kon worden.

Tamelijk briljante zo-staat-het-toch-in-het-script-actie.
pi_40175893
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:47 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik ben geen klant van fucking Oxxio en had eigenlijk nauwelijks van die paupers gehoord voordat ik professioneel met ze te maken kreeg. Het gaat niet om een imago via een reclamecampagne, het gaat om de zaken die ik telkens weer onder ogen krijg, en het beeld dat ik dáárdoor van Oxxio heb gekregen. Gewoon harde feiten.

Oxxio's dienstverlening zuigt, en hun administratie is een klerezooi. Dat is wat ik ZIE, wat ik MEEMAAK. En reken maar dat ik vergelijkingsmateriaal heb.

Nogmaals krijg je jaarlijks een afrekening of maandelijks. En dan bedoel ik de papieren factuur.
pi_40176387
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:24 schreef dewaal het volgende:

Nogmaals krijg je jaarlijks een afrekening of maandelijks. En dan bedoel ik de papieren factuur.
Wat heeft jouw reactie te maken met zijn post?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:50:43 #123
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_40176700
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:24 schreef dewaal het volgende:

[..]

Jouw reacties passen precies in het Oxxio-profiel. Nietszeggende oneliners, ongewenste zoethoudertjes, marketingtechnisch geouwehoer.

En ondertussen fout op fout, vergissing op vergissing, de ene misstap na de andere misstap, Klanten benadelen, dubbele incasso's, dreigbrieven, deurwaarders op ze af sturen, een helpdesk als een firewall.

Ga zo door.
pi_40176744
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:50 schreef Ringo het volgende:

[..]

Jouw reacties passen precies in het Oxxio-profiel. Nietszeggende oneliners, ongewenste zoethoudertjes, marketingtechnisch geouwehoer.

En ondertussen fout op fout, vergissing op vergissing, de ene misstap na de andere misstap, Klanten benadelen, dubbele incasso's, dreigbrieven, deurwaarders op ze af sturen, een helpdesk als een firewall.

Ga zo door. [afbeelding]
Blijkbaar kan je alleen maar afzeiken tegen een organisatie ook als ze het willen verbeteren en geef je hun geen kans.
pi_40176834
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:46 schreef Mike het volgende:

[..]

En wat moet de bank er dan aan doen? Die kunnen er een incasso blokkade opzetten, maar daar worden ze bij Oxxio dus boos van. En dan krijg je misschien gezeik met een deurwaarder.
Dat lijkt mij sterk, als hij direct begint met handmatige overboekingen zodat de betalingen maandelijks op tijd binnen zijn...
quote:
Ik vind het maar een vreemde zaak dat het per se automatisch afgeschreven moet worden...veel mensen hebben een rekening waarbij dat niet eens kan.
Ik heb het wel gedaan.
Ander bedrijf, maar ze schreven soms niets af en de maand erna in eens 2 bedragen, die ook nog eens afweken van wat zou moeten.

Alles stop gezet.

Ik krijg geen acceptgiro's, maar ook geen herinnering.
Alleen iedere maand een melding "automatische incasso is niet gelukt. maak binnen x dagen zelf het bedrag over anders extra kosten"

Die gaat gelijk weg, want ik heb dan altijd al voldaan.
Geamuseerde arrogantie en BReeZaH en emancipatorisch zwijn
door nokwanda
pi_40177078
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:52 schreef dewaal het volgende:

Blijkbaar kan je alleen maar afzeiken tegen een organisatie ook als ze het willen verbeteren en geef je hun geen kans.
Ach gossie... doen ze gemeen tegen dat arme Oxxio? .
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:02:15 #127
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_40177085
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:52 schreef dewaal het volgende:

[..]

Verbeteren? Een tweede kans? Dat bedrijf is alleen maar bezig om op slinkse wijze zoveel mogelijk klantjes binnen te halen, terwijl hun administratie en organisatie daar helemaal niet op berekend is. Ze klojen maar wat aan en elke keer als het goed mis gaat, zeggen ze: "ja maar we zijn echt bezig om de boel te verbeteren."

Leuk voor al die mensen die al sinds 2003, 2004 een hoop geshit en gedonder hebben omtrent hun energielevering, die ondanks alle cheape beloften met torenhoge rekeningen worden geconfronteerd; onbetrouwbare incasso's, dreigbrieven na storneringen en een bureaucratische mist waar je misselijk van wordt. En dat omdat Oxxio zijn zaken niet op orde heeft.

Een goede voorbereiding is het halve werk.
Dienstbaar zijn aan je klanten.
Hebben jullie daar wel eens van gehoord?

Zelfs al mag het zo zijn dat dat bedrijf over een jaar wél een redelijke service kan verlenen, dan nog hebben ze zich volkomen uit de markt geprezen met hun valse beloften & hun mafiose cowboypraktijken. Eerst denken, dan doen.

Geen mededogen dus. Ik wacht met smart op de genadeklap.
pi_40177281
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:02 schreef Ringo het volgende:

[..]

Verbeteren? Een tweede kans? Dat bedrijf is alleen maar bezig om op slinkse wijze zoveel mogelijk klantjes binnen te halen, terwijl hun administratie en organisatie daar helemaal niet op berekend is. Ze klojen maar wat aan en elke keer als het goed mis gaat, zeggen ze: "ja maar we zijn echt bezig om de boel te verbeteren."

Leuk voor al die mensen die al sinds 2003, 2004 een hoop geshit en gedonder hebben omtrent hun energielevering, die ondanks alle cheape beloften met torenhoge rekeningen worden geconfronteerd; onbetrouwbare incasso's, dreigbrieven na storneringen en een bureaucratische mist waar je misselijk van wordt. En dat omdat Oxxio zijn zaken niet op orde heeft.

Een goede voorbereiding is het halve werk.
Dienstbaar zijn aan je klanten.
Hebben jullie daar wel eens van gehoord?

Zelfs al mag het zo zijn dat dat bedrijf over een jaar wél een redelijke service kan verlenen, dan nog hebben ze zich volkomen uit de markt geprezen met hun valse beloften & hun mafiose cowboypraktijken. Eerst denken, dan doen.

Geen mededogen dus. Ik wacht met smart op de genadeklap.
Die genade klap volgens jou kan je voorlopig vergeten. In het begin was de dienst verlening niet correct ben ik met je eens. Maar door druk vanuit de klanten en de DTE. gebeuren er veel verbeteringen. Ze moeten wel anders kost het hun klanten en dus omzet verlies.
pi_40177519
'k Heb als student eens een bijbaantje gehad bij de 'klantenservice' van Dutchtone, in de tijd dat die nieuwe providers net begonnen en zoveel mogelijk klanten aan 't lokken waren met valse beloftes. Sindsdien hoop ik nog steeds dat ze harstikke dood gaan. Misdadige oplichterij...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:16:10 #130
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_40177571
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:07 schreef dewaal het volgende:
Die genade klap volgens jou kan je voorlopig vergeten. In het begin was de dienst verlening niet correct ben ik met je eens. Maar door druk vanuit de klanten en de DTE. gebeuren er veel verbeteringen. Ze moeten wel anders kost het hun klanten en dus omzet verlies.
Goh?

En nu nog weten hoeveel moeite het kost om van Oxxio af te komen. Het lijkt Hotel California wel: you can check out any time you like but you can never leave.

Ik wil je (helaas) best geloven dat Oxxio een grote speler zal worden/blijven, en ik help het je hopen dat ze hun werkwijze zullen oppoetsen, maar wat mij betreft is dat mosterd na de maaltijd. Sommige fouten zijn (in een rechtvaardige wereld) niet meer te herstellen.

Maar goed, gooi er maar genoeg hersenverwekende reclamespotjes tegenaan en de goegemeente zal er wel intrappen. De duistere kant van marktwerking.
pi_40177660
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:16 schreef Ringo het volgende:

[..]

Goh?

En nu nog weten hoeveel moeite het kost om van Oxxio af te komen. Het lijkt Hotel California wel: you can check out any time you like but you can never leave.

Ik wil je (helaas) best geloven dat Oxxio een grote speler zal worden/blijven, en ik help het je hopen dat ze hun werkwijze zullen oppoetsen, maar wat mij betreft is dat mosterd na de maaltijd. Sommige fouten zijn (in een rechtvaardige wereld) niet meer te herstellen.

Maar goed, gooi er maar genoeg hersenverwekende reclamespotjes tegenaan en de goegemeente zal er wel intrappen. De duistere kant van marktwerking.
Ik weet precies wat er namelijk bij oxxio zelf gebeurt. Vandaar dat ik er over kan praten.
pi_40177901
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:19 schreef dewaal het volgende:

Ik weet precies wat er namelijk bij oxxio zelf gebeurt. Vandaar dat ik er over kan praten.
Je werkt er op de marketing-afdeling?
pi_40178425
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:27 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Je werkt er op de marketing-afdeling?
nee dat niet.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:35:31 #134
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_40184569
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:19 schreef dewaal het volgende:

[..]

Nou eigenlijk praat je er niet over...
Je stelt alleen vragen in zo weinig mogelijk woorden, maar geeft nauwelijks feedback.

Als je het allemaal weet, kun je dan misschien aangeven waaróm het allemaal zo mis gaat, wát ze er aan gaan doen en wannéér dat geregeld moet zijn?

Dat er op diverse internetsites hele lijsten van klachten gepubliceerd worden over Oxxio moet dan toch zeker een signaal zijn? Of reageert Oxxio in de trant van 'Ja maar het meeste gaat goed'?
Een pauw is een kip die in bloei staat
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:04:51 #135
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_40193415
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:47 schreef Ringo het volgende:

[..]

Vertel me dan eens waar je die wijsheid vandaan haalt Ringo, want daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar.

Nogmaals, mijn ervaringen zijn heel anders.

En ik heb het niet over een reclamecampagne.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 22:22:24 #136
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_49284469
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:46 schreef Ringo het volgende:
De heer Dewaal schijnt hier vooral te willen beweren dat het allemaal meevalt, maar dat is natuurlijk gelogen. Ik mag me gelukkig elke dag bezighouden met het puinruimen van die Oxxio-bende. Wat een troep mafiosen. Totaal incapabel, die firma.

Spooknota's, valse beloften, huichelachtige klantenwerfacties, dubbele afspraken, wanordelijke administratie, beroerde communicatie: OXXIO HEEFT HET ALLEMAAL.

Niet intrappen dus. Dat bedrijf verdient een lading hagel in de donder.

Je moest je schamen, om hun gebrek aan beleid te verdedigen.

Disgrace. [afbeelding]
Rotschop!

Er is niet veel eranderd RIngo

Ik ben zooooo kwaad! Ik heb ook helaas OXXIO gehad, en woon dus inmiddels bijna twee jaar in Ierland. Wij hebben nog wel een nederlandse bankrekening waar wat geld op staat voor als we in Nederland zijn. Wat denk je?? OXXIO heeft op 27.04.2007 eventjes geld afgeschreven wegens 'jaarafrekening'. Ik neem al twee jaar niet meer af daar! Slimme jongens hoor, ik had namelijk de automatische incasso al stop laten zetten wegens eerdere 'probleempjes'. Nu hebben ze gewoon een ander rekeningnummer gebruikt en daarmee vrolijk afgeschreven. Gelukkig kun je tegenwoordig online storneren. Maar nu hoop ik maar dat de ABN AMRO ook dat nieuwe rekeningnummer wil blokkeren dat ze gebruiken, en dat ze daarvoor een mailtje accepteren om dat aan te vragen, want ik kan niet 'even' naar de bank.

Ongelooflijke oplichters bij OXXIO!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 11 mei 2007 @ 22:26:34 #137
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_49284626
Ow sorry, ik zie nu dat er een nieuwe topic is, gooi deze maar dicht, post ik daar wel in
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')