Precies, dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:34 schreef _The-Master_ het volgende:
Zoiets b.v.
http://www.hmh.nl/partypi(...)/fotos/large/018.jpg
Tsja... Tis maar waar je je druk om maakt he
Sneu inderdaadquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik dus!
[afbeelding]
Ja, dat heeft wat mij betreft meer charme dan dat achterlijke "kijk mij nou onder invloed zijn."quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:38 schreef Jim.Beam het volgende:
Moet je dan als een duffe lul gewoon blijven staan en glimlachen in de camera?
Als je wél genoeg eigenwaarde hebt blijf je idd jezelf als iemand een foto maakt, zo niet dan heb je rare houdingen nodig om jezelf beter te laten uitkomen op zo'n foto (ofwel om jezelf te verbergen).quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:38 schreef Jim.Beam het volgende:
Moet je dan als een duffe lul gewoon blijven staan en glimlachen in de camera?
Waarom reageer je dan wel?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:01 schreef daaaaan het volgende:
Laat ze tochEcht triest waar sommige mensen over klagen.
Dat soort mensen moeten ze inderdaad gewoon afschieten!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:01 schreef daaaaan het volgende:
Je komt zeker zelf nooit in een disco? En als je er al komt, ben je vast zo'n figuur die de hele avond in een hoekje staat en wegloopt voor een fotograaf.
Ik vind het trietst dat jij iemand niet in zijn waarde laat hierover te klagen....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:03 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Om te zeggen dat ik het triest vind dat je niet anders te doen hebt dan hier over te huilen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind het trietst dat jij iemand niet in zijn waarde laat hierover te klagen....
En ik vind het trietst dat ik daar op reageer net zoals dat ik het trietst vind, dat ik dat triest vind.
quote:Oh ja en die gasten zijn trietst en buitenlands
Dat zeg ik ook niet, ik concludeerde het alleen maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:10 schreef daaaaan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat heeft geen ene fuck met buitenlands of niet te maken. Boeren gaan zo op de foto, normale mensen zo, skaters, alle soorten groepen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind het trietst dat jij iemand niet in zijn waarde laat hierover te klagen....
En ik vind het trietst dat ik daar op reageer net zoals dat ik het trietst vind, dat ik dat triest vind.
Oh ja en die gasten zijn trietst en buitenlands
ja, of mensen die een peace gebaar moeten maken, ook zo irri.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:32 schreef FuifDuif het volgende:
Vrijwel op iedere foto waar breezahjongens op staan (bijvoorbeeld foto's van een zaterdagavond in een discotheek, of waar dan ook), zie je ze elkaar vaak met één arm omhelsen en dan de andere arm in de lucht met een groet-gebaar of soms een glas bier in de hand. Eén keer zo'n foto, oke, maar het lijkt onderhand een handelsmerk te zijn geworden van deze pauperbeweging.
Waarom kunnen die gasten nooit eens normaal op de foto?
hihihiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ja en die gasten zijn trietst en buitenlands
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, of mensen die een peace gebaar moeten maken, ook zo irri.
Check hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik checkte net voor ik op F5 kliktequote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]ja inderdaad, de 'peacers' zijn ook zwaar irritant.
Ik ben trouwens niet op MSN nu, want ik moet echt nodig gaan slapen, dus ik spreek je later wel weer via die weg![]()
![]()
horriblequote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:21 schreef Étoile het volgende:
Viking84, ik moet dan altijd gelijk denken aan jonge aziaten, dat is volgens mij echt een olympische sport om daar zo gauw mogelijk een peaceteken te maken als er een camera in de buurt is. Ziet er altijd zo infantiel uit
Dit effect:
[afbeelding]
Vreemde muis heb jijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik checkte net voor ik op F5 kliktetrusten
Volgens mij is hun schoenmaker iets vergeten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:21 schreef Étoile het volgende:
Viking84, ik moet dan altijd gelijk denken aan jonge aziaten, dat is volgens mij echt een olympische sport om daar zo gauw mogelijk een peaceteken te maken als er een camera in de buurt is. Ziet er altijd zo infantiel uit
Dit effect:
[afbeelding]
Jij ook alvast trustenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik checkte net voor ik op F5 kliktetrusten
Heey, zijn hartstikke mooie boomstammen!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Volgens mij is hun schoenmaker iets vergeten?.
Dat waren weer vier bomen uit het regenwoudquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:35 schreef Étoile het volgende:
[..]
Heey, zijn hartstikke mooie boomstammen!![]()
Whahaha, die kerel rechts werkt hier in de pizzeria.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik dus!
[afbeelding]
Waarom moeten die gasten überhaupt op de fotoquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:32 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom kunnen die gasten nooit eens normaal op de foto?
Alsof een glimlach altijd 'van jezelf' komt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:41 schreef Lkw het volgende:
[..]
Als je wél genoeg eigenwaarde hebt blijf je idd jezelf als iemand een foto maakt, zo niet dan heb je rare houdingen nodig om jezelf beter te laten uitkomen op zo'n foto (ofwel om jezelf te verbergen).
Niet te vergeten, de rockers met hun duivelstekentje, de gabbers met de meest maffe kop die je kan bedenken en uiteraard de ogen nog een stuk groter dan ze al staan, de urban kids peace of westside teken, de housers meestal ook het peace teken, etc.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:21 schreef Étoile het volgende:
Hey die onderste heb ik gepakt!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, of mensen die een peace gebaar moeten maken, ook zo irri.
Check hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
En..?? Liet ze dat mooi toe?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:23 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Hey die onderste heb ik gepakt!
echt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:23 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Hey die onderste heb ik gepakt!
WHAHAHAquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
echt?de foto's komen van de site van een school voor speciaal onderwijs
DUh,,,,, om BrEeZaH!!!! jongensquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Waar maak je je druk om?
Ja hoor, iedereen die naar een discotheek gaat en daar op de foto gaat is een 'breezah-jongen'quote:
Ze bleef ook bellen enzo, kutwijf.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
echt?de foto's komen van de site van een school voor speciaal onderwijs
omfg lelijkertsquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:34 schreef _The-Master_ het volgende:
Zoiets b.v.
http://www.hmh.nl/partypi(...)/fotos/large/018.jpg
Tsja... Tis maar waar je je druk om maakt he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |